Degeabatologie

sau arta de a fi degeaba. Disectii pe viu.

Si a venit si vremea

with 12 comments

Sa inchid acest blog. De ce? Nu mai am nici timpul si nici dispozitia necesara pentru el. Deschis unor colaborari sunt, daca ele exista.

Peste o saptamana blogul va fi trecut pe privat. Toate cele bune cititorilor vechi.

PS: Cei care doriti sa aveti acces la arhiva sa-mi lasati va rog un mesaj.

Written by machiavellian

Septembrie 21, 2010 la 11:06 am

Publicat în administratif

12 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. pai si n-avem acces la privat? 😀

    mihnea

    Septembrie 21, 2010 at 1:46 pm

  2. Mda, descopar si eu blogul ieri, il bag in reader si azi citesc ca se va inchide :))

    Tot ce pot sa iti zic este been there, done that. Dupa o vreme ti se va face dor de blog si o sa te roada sa postezi iar ceva, numai ca o sa fie naspa sa vezi ca toti vechii cititori nu mai intra.
    Mai bine pune-l intr-un soi de pauza pana cand faci rost de timp si chef

    Cedik

    Septembrie 21, 2010 at 1:55 pm

  3. Pff. Chiar adineauri ma gandeam ca ar fi fain sa te vad comentand aici niste treburi.

    Asta e, optiunea ta. Spor! 🙂

    Lucian

    Septembrie 21, 2010 at 3:39 pm

  4. Mihnea, ti-am raspuns in textul articolului.

    Cedik, Lucian, in momentul de fata lecturile si preocuparile mele se leaga de QSAR, modelare moleculara si alte treburi de nisa care se preteaza la un blog de ultra-nisa si complet neinteresant. Si timpul chiar imi lipseste cronic. Si mai mult, in viitorul apropiat plec din tara, deci lipsa timpului va deveni si mai cronica.

    machiavellian

    Septembrie 21, 2010 at 9:19 pm

  5. Că n-ai timp să mai bloguieşti înţeleg, dar de ce să treci blogul pe privat? E ceva aici despre care nu vrei să se mai ştie că ai scris? Dacă da, zi-ne, să citim cît încă se mai poate citi.

    mariusmioc

    Septembrie 22, 2010 at 11:07 am

  6. din punctul meu de vedere, ai fost unul dintre cei mai buni bloggeri si imi pare rau sa te vad plecand din blogosfera asta a noastra. dar iti urez succes si viata in offline 🙂

    mihnea

    Septembrie 27, 2010 at 2:50 pm

  7. „ai fost unul” etc… dar poate ca vei mai fi.
    sincer, te inteleg, ca nici eu nu mai pot, cateodata. blogosfera e alt balamuc decat cel real, dar tot un balamuc e.
    iti urez multe bucurii in viata de zi cu zi.

    radugo

    Septembrie 28, 2010 at 1:01 am

  8. pacat. cred in chestia cu lipsa de timp, dar observ si alt fenomen. erau mai multe bloguri interesante active la inceput. blogosfera era un refugiu din calea dictaturii mediatice a babuinilor. acum, treptat, treptat si blogosfera a fost acaparata. unde dracu mai stau oamenii inteligenti? unii nu mai sunt nici asa tineri pt. taifas in crasme, asa ca va fi tot mai greu de evadat din consumismul primitiv. individual se poate, dar uneori mai vrei sa si comunici.

    ciprian blidaru

    Octombrie 26, 2010 at 6:01 pm

  9. Scuze ca am uitat de blogul asta si sa va raspund. Am hotarat in felul urmator: ramane deschis pentru posteritate, dar cu comentariile inchise definitiv. Toate cele bune cititorilor.

    machiavellian

    Octombrie 27, 2010 at 7:52 pm

  10. Pacat ca tot mai multi amici de altadata se satura de blogging, cum am facut si eu din 2009. Vad insa ca l-ai lasat pana la urma activ, public si cu comentarii. Si e lucru bun, asta am facut si eu.

    Nu se stie niciodata, daca iti revine cheful, mai postezi. Daca nu, era pacat de timpul investit.

    Salutari de bine.

    Cristi

    Ianuarie 9, 2011 at 1:11 am

  11. mai eu zic sa il lasi asa, ceea ce ai si facut. si daca neaparat vrei sa deschizi unul de nisa, pe chimie, deschide unul separat in romana sau in engleza. oricum multa bafta in offline sau in online!

    fanitza

    Ianuarie 17, 2011 at 9:58 pm

  12. degeabatologia ta nu a fost deloc degeaba. lasa-l asa cum e acum. cine stie, poate vei dori sa revii peste 1-2-…X ani. la pensie:)

    we

    Februarie 10, 2011 at 2:56 am


Lasă un răspuns

