Degeabatologie

sau arta de a fi degeaba. Disectii pe viu.

Pareri de martor ocular

with 11 comments

Nu stiu ce s-a intamplat ieri la Timisoara. Cert imi e doar ca presa si TV-ul au manipulat. Si de ce spun asta? Macar pentru faptul ca se titra „violente” dar in filmari nu am vazut niciuna. In schimb oameni nervosi erau suficienti, si pe buna dreptate, zic eu.

Am aflat ulterior ca au fost proteste si prin alte parti ale tarii. La cel din Universitate, in Bucuresti, am fost. Pe la 17:30 am aflat de la Mihnea de protest, asa ca mi-am luat bagajul si am luat-o in ritm alert spre fantana unde era anuntat.

N-am stat mult, aveam de prins un tren. Am vrut doar sa prind pulsul multimii: folk, si mai mult folk, oameni care scandau impotriva comunismului sau a lui Iliescu. Varsta participantilor: 18-70 de ani. Numarul de participanti pe la 18:30 era maxim 150. Cam atat.

Nici vorba de conspiratii PDL sau mai stiu eu ce acuze naive. Si, da, Bogdan, iti transmit tie toate acestea fiindca din pacate ti-ai lasat judecata umbrita de ce apare la Realitatea sau la Antene si ti-ai pierdut ultima farama de spirit critic in favoarea partizanismului.

In legatura cu ce a fost la Timisoara, mai bine cititi relatarile unor martori oculari (aici si aici). Si ca incheiere, cred ca momentul de ieri a fost sinuciderea politica a lui Ciuhandu. Si o merita pentru ce a facut oamenilor care l-au ales. Cale batuta!

PS: Ieri a intrat in vigoare si Tratatul de la Lisabona, validat prin referendum doar intr-o singura tara UE, in rest trecut fluierand prin parlamente. Alo, deontologii care deplangeti devierea spre totalitarism a Romaniei prin votul DEMOCRATIC al parlamentului unicameral, unde sunteti cand e vorba UE?

Written by machiavellian

Decembrie 2, 2009 la 8:56 am

11 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. [Regulile sunt valabile pentru toti participantii la discutii – mesaj editat de machiavellian]

    Mihai G

    Decembrie 2, 2009 at 11:17 am

  2. Cred ca e foarte important ca aceste proteste sa continue, dar si mai important ar fi ca aceasta mobilizare fantastica a tinerilor din tara sa se manifeste si prin prezenta la vot. Avem timp cinci ani de zile sa-i tot criticam pe toti, dar acum mai important decat sa spunem ca toti sunt o apa si-un pamant este sa luam atitudine fata de cei care ne-au insultat inteligenta si bunul simt, adica Crin Antonescu plus televiziunile mogulilor care au instaurat o dictatura media ajungand ca televiziunea lui Ceausescu. Sa mergem la vot!

    ciprian blidaru

    Decembrie 2, 2009 at 12:07 pm

  3. […] s-a născut un Frankenstein politic şi birocratic: Statul numit Uniunea Europeană. Mulţumesc lui machiavellian pentru că mi-a atras atenţia asupra informaţiei. De fapt, genul acesta de ştiri: naşteri de […]

  4. nu inteleg ce reguli au fost incalcate, dar n-ati facut decat sa-mi dati dreptate in ceea ce am scris,

    cenzurand un comentariu care nu va convenea, ati facut acelasi lucru ca in piata – nu va intereseaza decat ”dreptatea” voastra

    pacat, pana ieri si azi Piata Operei din Timisoara simboliza o idee a sacrificiului si a luptei pentru libertate,

    de acum e un simbol al fanatismului, cei care au murit acolo va multumesc pentru acest lucru

    Mihai G

    Decembrie 2, 2009 at 4:32 pm

  5. Draga Mihai G, nu inteleg ce nu e clar in „regulile se aplica nediscriminatoriu” si cum se aplica ele in cazul reclamei, mai ales ca scrie negru pe alb la pagina „Reguli”. Evident, e mai usor sa ne autovictimizam si sa strigam „huo, cenzura!”. Accept si chiar incurajez ca oamenii sa aduca informatii noi, dar cand ne facem singuri reclama e deja spam, cel putin in opinia mea.

    Asa ca la fel cum te-am respectat eu pe tine nesarind pe blogul tau si postand un link spre pagina asta, ma astept sa ma respecti si tu pe mine. Si daca ne vom putea intelege asupra respectului reciproc in viitor, poate voi veni si eu acolo pe blog sa spun de ce articolul si concluziile sunt gresite din punct de vedere logic.

    machiavellian

    Decembrie 2, 2009 at 4:51 pm

  6. Machiavellian:
    Nu e nici o speculatie a televiziunilor „mogulilor” cu privire la prezenta la mitingul de alaltaieri a unui ministru PD-L, a doi deputati din acelasi partid, a unui consilier prezidential (domnul Lazaroiu) si a unui consilier ministerial. Ah! Si a doamnei Anca Constantinescu- celebra doamna „Ciocu mic”.

    Am fost si eu in seara asta la miting. Practic au fost doua manifestatii, ambele foarte triste- numar mic de persoane, banalitati rostite de oratori guralivi, lozinci recuperate din alte vremuri.
    Domnul Paturca a lipsit..

    Bogdan Duca

    Decembrie 3, 2009 at 2:54 am

  7. Vai, vai. Ia te uita ce s-au mobilizat fortele populare intru eliberarea de sub jugul rosu. Pacat ca pseudo-revoltele astea a unor copchilasi care nu stiu ce fac, strigand vajnic „Jos comunismul!” capata alte coloraturi politice fara ca ei sa realizeze macar.

    Cred ca poporul nostru – iar asta o zice un om cat se poate de dreptaci – traieste inca sub frustrarea anilor ’90, gasind drept vinovat mereu PSD-ul, fara a realiza ca de ambele parti ale baricadei se afla marele FSN.

    In orice caz, razvratirile acestea de carton devin din ce in ce mai penibile.

    Horia C.

    Decembrie 4, 2009 at 1:24 pm

  8. Bogdan, si eu am fost acolo, si chiar cu cainele: sa inteleg ca de fapt totul a fost orchestrat de proprietarii de chow chow?

    machiavellian

    Decembrie 5, 2009 at 2:00 am

  9. INSOMAR: Traian Băsescu (PD-L) 52,1%, Mircea Geoană (PSD+PC) 47,9%;

    CURS: Traian Băsescu (PD-L) 51,2%, Mircea Geoană (PSD+PC) 48,8%;

    CSOP: Traian Băsescu (PD-L) 51,1%, Mircea Geoană (PSD+PC) 48,9%;

    CCSB: Traian Băsescu (PD-L) 51%, Mircea Geoană (PSD+PC) 49%.

    ciprian blidaru

    Decembrie 5, 2009 at 2:20 pm

  10. Am votat. Am votat impotriva celui mai corupt partid, impotriva comunistilor vechi gen Iliescu, impotriva stangii europene homosexuale si anti traditionale si impotriva mogulilor. Si am votat pentru liberalism, individualism, personalitate, ierarhie si pentru libertatea presei.

    Am votat Basescu, deci am votat bine. Votati bine! Votati Basescu!

    ciprian blidaru

    Decembrie 6, 2009 at 3:56 pm

  11. Bai da ce ticalosi! Iliescu a zis ca e suspecta intoarcerea rezultatelor alegerilor. Pai comunistii astia mistifica realitatea cum deschid gura. Nu s-a modificat rezultatul alegerilor, ci a sondajelor, mai edec stalinist ce esti tu!

    ciprian blidaru

    Decembrie 7, 2009 at 1:49 pm


Lasă un răspuns

