Degeabatologie

sau arta de a fi degeaba. Disectii pe viu.

Cum m-a radicalizat coalitia Grivco

with 13 comments

Ei bine, banuiesc ca stiti toata povestea cu scandalul din ultimele zile, asa ca nu voi face o sinteza a tuturor filmelor si ideilor de pe bloguri/din ziare. Si banuiesc ca cei care sunteti cititori mai vechi stiti cat de mult imi place mie sa merg la vot ca sa aleg intre doua rele.

Ei bine, desi intentionam sa nu particip la turul II (la turul I am mers de fapt pentru referendum) deoarece consideram ca Basescu si Geoana sunt rele similare, „mogulii” tocmai m-au convins ca Basescu e rai pe pamant pe langa ei. Felicitari!

PS: Ma intreb cati altii au ajuns in situatia mea.

Written by machiavellian

Noiembrie 27, 2009 la 9:08 pm

13 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Si eu!

    Lucian Vasile

    Noiembrie 27, 2009 at 10:20 pm

  2. Si eu! Si ca noi foarte multi. De fapt cei aproape jumatate din procentul de 20% al lui Crin Antonescu erau atat anti Geoana, cat si anti Basescu, adica nemultumitii. De votul lor si-a batut joc Crin prin alianta ticalosita si din cauza aceasta e foarte probabil ca acest vot sa se intoarca drept razbunare impotriva lui Geoana.

    ciprian blidaru

    Noiembrie 27, 2009 at 11:41 pm

  3. si pe mine clar. votez basescu

    andi

    Noiembrie 29, 2009 at 10:50 am

  4. Ei bine, desi intentionam sa nu particip la turul II (la turul I am mers de fapt pentru referendum) deoarece consideram ca Basescu si Geoana sunt rele similare

    Vorbeşti serios? La secţia mea am mai primit solicitări de a vota pentru preşedinte, şi nu pentru referendum, dar niciodată invers!

    Grădinariu

    Noiembrie 29, 2009 at 5:57 pm

  5. Mihai, n-am fost singurul cu acest scop in gand. Si amicul cu care am fost a facut la fel. De fapt, daca nu aflam la ora 2 la pranz ca se poate vota separat pentru uninominal si separat pentru reducerea numarului de parlamentari, nu m-as fi dus deloc.

    machiavellian

    Noiembrie 29, 2009 at 6:58 pm

  6. Pe mine doar m-a pus pe ganduri. Dar tot nu-l votez. Daca am fi in 2004, sure. Dar nu mai suntem. Nu, nu votez nici cu Geoana. I’m going for Pidjin. Because fuck everyone else. 😀

    Raluca

    Noiembrie 30, 2009 at 12:13 pm

  7. Raluca, eu ti-am promis deja ca te votez pe tine. Dar nu e vina mea ca tu nu candidezi. 😉

    machiavellian

    Decembrie 1, 2009 at 3:41 pm

  8. La multi ani de 1 decembrie tuturor romanilor! Din pacate unii au calcat pe cadavre in aceasta sfanta zi. Dupa cum se pare comunismul este perpetuu, prin urmare si lupta impotriva sa trebuie sa fie perpetua.

    ciprian blidaru

    Decembrie 1, 2009 at 7:20 pm

  9. Chiar asa, Ciprian: no comment.

    machiavellian

    Decembrie 2, 2009 at 9:34 am

  10. Mai da-mi cativa anisori, ca deocamdata sunt prea tinerica. Keep in touch, anyways. 😛

    Raluca

    Decembrie 2, 2009 at 10:03 am

  11. subscriu

    Alexz

    Decembrie 4, 2009 at 1:44 am


Lasă un răspuns

