Degeabatologie

sau arta de a fi degeaba. Disectii pe viu.

Alo, alo!

with 3 comments

Din cate stiam eu, exit-poll-urile date publicului inainte de terminarea alegerilor erau ilegale. Ma refer la cele cu PSD x%, PDL y%. Corectati-ma daca gresesc.

Deci cum se face ca blogosfera si ziarele deja abunda de astfel de informatii? Nu despre asta era vorba, evitarea abuzurilor?

Written by machiavellian

Iunie 7, 2009 la 6:05 pm

Publicat în realpolitik, scribul noteaza

Tagged with ,

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Cui strica un abuz in plus?

    Paul Gabor

    Iunie 7, 2009 at 6:06 pm

  2. eu nu am mai votat. nici la tv nu m-am uitat, am avut altele mai bune de făcut.

    însă, după cum anticipasem, jiji a intrat în pe. la fel şi eba şi din câte am înţeles şi vadimel vor bea frappe cu marco bela pe banii noştri la brussels vreo 5 ani de acum încolo.

    şi un link, just for fun:

    http://www.capital.ro/articol/chirii-regale-pentru-alesii-republicii-120577.html

    fanitza

    Iunie 9, 2009 at 5:29 pm

  3. *la strassburg 😀

    fanitza

    Iunie 10, 2009 at 11:16 am


Lasă un răspuns

