Degeabatologie

sau arta de a fi degeaba. Disectii pe viu.

Cina cea de taina a PSD-ului

with 6 comments

clm

last_supper_davinci

Acesta este un pamflet vizual. Orice asemanari cu realitatea sunt pur intamplatoare.

Written by machiavellian

Iunie 6, 2009 la 8:18 pm

6 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Oare cine o fi Iuda? 😀

    Phosphoros

    Iunie 6, 2009 at 11:45 pm

  2. Tinand cont ca sunt 12, poate ca niciunul. Sau toti? 🙂

    machiavellian

    Iunie 6, 2009 at 11:56 pm

  3. Genial!

    Şi eu, când am demonstrat cu argumente irefutabile că Năstase este Mesia Neamului Românesc, m-aţi luat la mişto ca nişte iude!

    Mihnea Georgescu

    Iunie 7, 2009 at 10:30 pm

  4. Mihnea, voi astia din PSD sunteti iudele. 😉

    machiavellian

    Iunie 8, 2009 at 12:09 am

  5. Mihnea, mergeteti cu totii la canal.

    Daniel Bran

    Iunie 8, 2009 at 10:39 am

  6. In locul lui Iuda, Leonardo da Vinci a pictat-o pe sfanta Maria din Magdala.Ea este al 12-lea apostol, nu Iuda.

    Oana

    Iulie 9, 2010 at 1:53 am


Lasă un răspuns

