Degeabatologie

sau arta de a fi degeaba. Disectii pe viu.

Degeabatologia sustine

with 6 comments

banner-pro-logica

Written by machiavellian

Mai 26, 2009 la 6:58 pm

6 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Salut, știu că sunt offtopic, dar ai putea să îți setezi blogul să publice articolele întregi în feed-ul rss și nu doar sumarele? Pentru cei care te citesc în rss-readere e mult mai comod…

    Vivi

    Mai 27, 2009 at 5:51 am

  2. Am rezolvat. Adevarul e ca as fi lasat excerpt-ul daca wordpress nu trunchia complet feed-urile sa arate ca dracu.

    machiavellian

    Mai 27, 2009 at 8:14 am

  3. ce vor astia? sa scoata logica?
    ce faci machi? hai ca aci se poate vorbi ca dincolo ma cenzureaza aia. 🙂

    waszlaw

    Mai 27, 2009 at 10:32 pm

  4. waszlaw, baiatule, daca vrei sa intri in polemica cu mine sau cu oricine, invata sa nu injuri. foloseste argumentele rationale, nu injuratura. vii ca ciobanul pe blogul meu si ma faci prost in loc sa iti argumentezi punctul de vedere.

    iar dupa ce ma faci prost te vaiti ca te cenzurez. bravo! eu pe Neamtu nu l-am injurat in respectivul comentariul, am argumentat. si nu sunt „anti-intelectual”. sunt anti-lichele.

    de nuanta ai auzit? e greu.

    ai priceput?

    Ilie Catrinoiu

    Mai 28, 2009 at 12:09 pm

  5. Abramburica e nebună.

    Schwarzmann Skinski

    Mai 28, 2009 at 7:52 pm

  6. Mda… aşa e, filosoful din mine confirmă!

    Mihnea Georgescu

    Iunie 21, 2009 at 3:53 pm


Lasă un răspuns

