Degeabatologie

sau arta de a fi degeaba. Disectii pe viu.

Romania turistica: ce am fost si ce am devenit

with 7 comments

Ce am fost: „Simply surprising”

Ce am devenit: „The land of choice”

Trist, foarte trist…

Written by Ninjalistic

Mai 3, 2009 la 1:46 pm

7 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Uau! Foarte fain realizat ciclul acela “Simply surprising”! Nu e perfect, dar este chiar (foarte) bun.

    În afară de dorința unora de a câștiga niște multe mii de euro pentru o porcărie, nu văd niciun alt motiv pentru ”the land of no choice”

    Lucian Vasile

    Mai 3, 2009 at 4:06 pm

  2. 20 de secunde am rezistat la prima.

    la a doua cam 25 de secunde, că deh, e mai actuală.

    fanitza

    Mai 4, 2009 at 3:57 pm

  3. din simply surpring in the land of choice e un progres… daca nu ar fi fost si clipul aferent… numa ca the land of choice e doar pe hartie… ce sa alegi in Romania nu m-am prins ca stiu sigur ca nu poti alege sa ajungi undeva pe autostrada doar daca iti imaginezi ceea ce e cam dificil din cauza gropilor… la clip nu comentez nimic… ce mai conteaza 10.000 euro pe apa sambetei fata de milioanele cheltuite pe autostrazile sublime din care putem alege ca sa ajungem la mare la munte si in tot atatea locuri minunate din aceasta tara… mai dureros e faptul ca avem atatia oameni talentati in tara asta care ar fi facut un clip de mii de ori mai ok dar asa e la noi… calitatea nu conteaza decat in teorie…

    Daniel

    Mai 4, 2009 at 5:18 pm

  4. Pe al doilea clip il puteam face eu in 2-3 ore cel mult (poate chiar mai repede daca am poze la discretie).

    Ninjalistic

    Mai 5, 2009 at 2:40 pm

  5. a apărut şi parodia! 😀

    fanitza

    Mai 5, 2009 at 3:52 pm

  6. Deci jur este cel mai penibil spot facut pana acum si nu stiu cum a fost capabila Elena Udrea cica Ministra turismului sa aprobe asa ceva. Ce a fost si ce a devenit spotul romanesc, niste bani dati degeaba pentru ce am vazut cica “The land of choice” parerea mea este ca a fost facut de niste capsunari. Pana si eu care nu excelez in photoshop puteam sa fac asa ceva sau ceva mai bun, munca de cateva ore cum zicea careva mai sus. Dar asta e nimeni nu este interesat de imaginea Romaniei ci de cum sa faci bani mai repede.

    ionut razvan

    Mai 5, 2009 at 8:57 pm

  7. e usor sinistru clipul lui udrea. muzica e off fata de poze, vocile sunt off fata de muzica, parca sunt unii pe jumatate beti si alergati cu varga prin Herastrau.

    se pare ca fiecare guvern are niste datorii la cate o firma de reclama. si ii paseaza banii pe sub masa cu scuza numita „clip publicitar”.

    we

    Mai 6, 2009 at 4:21 am


Lasă un răspuns

