Degeabatologie

sau arta de a fi degeaba. Disectii pe viu.

Schimbarea regulilor de comentare

with one comment

Din cauza ca unele articole bine indexate de google au devenit magnet pentru fiecare agramat care crede ca parerea lui este extraordinara si trebuie neaparat exprimata public, am decis schimbarea regulilor. Noile reguli se pot accesa aici.

Principala schimbare: am introdus moderarea primului comentariu. Nu ar trebui sa afecteze vizitatorii „vechi”, dar macar va face putina curatenie intre comentariile noi.

Written by machiavellian

Februarie 15, 2009 la 4:30 pm

Publicat în administratif

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. eu sunt inaintea ta:) am parolat blogul

    Wandering Elf

    Februarie 16, 2009 at 12:15 am


Lasă un răspuns

