Degeabatologie

sau arta de a fi degeaba. Disectii pe viu.

M-am saturat (deja) de Obama

with 26 comments

De doua luni presa ne bombardeaza: Obama a plecat in vacanta; Obama s-a intors din vacanta; Obama a promis sa interzica petrolul si derivatele; Obama a dat cu o piatra in zid si zidul s-a colorat violet; Obama a scapat sapunul la baie, dar nici o balena nu a fost ranita, thank God!

Tricouri si sepci cu Obama se tranzactioneaza pe Ebay. Au aparut carti ale lui si despre Obama. Intreg mapamondul sta cu sufletul in gat privind hipnotizat cutia cu cristale lichide sa vada inaugurarea Cezarului american.

Nu conteaza ca n-a facut nimic inca. Nici ca promisiunile lui sunt absolut generale, cam ca si ale guvernului Boc („vom face” nu include niciodata „cum”). Nu conteaza nici ca ceremonia va fi cea mai costisitoare din istoria SUA (150 de milioane de dolari), asta in conditii de recesiune economica.

Nu, interesante sunt circul deja inceput la teveu si painea care va cadea din cer dupa investire. Ca doar pe asta se bazeaza imperiile, panem et circensis, nu? Imi este deja greata si m-am saturat de Obama. Voi nu?

Anunțuri

Written by machiavellian

Ianuarie 20, 2009 la 7:49 pm

26 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. http://taifuns.blogspot.com/2009/01/obama-popular-si-populist.html#comments

    eu cred că tu ai citit deja „statul spectacol”, aşa că nu are rost să ţi-l mai recomand! 🙂

    fanitza

    Ianuarie 20, 2009 at 8:56 pm

  2. [Comentariu si adresa sterse pentru spam. Data viitoare nu-ti mai pierde vremea pe aici, draguta, facand reclama la blogul tau care contine numai reclame – machi]

    medusa

    Ianuarie 20, 2009 at 10:13 pm

  3. AP o tras un articol de vreo 5-600 de cuvinte despre cum si-a scapat Obama telefonul mobil. Nah, macar o facut reclama gratuita la BlackBerry

    clausewitzian

    Ianuarie 20, 2009 at 10:26 pm

  4. fanitza, chiar n-am citit cartea. Asa ca poate mi-o recomanzi. 😉

    clausewitzian, sa vezi azi articol cu extrase din discursul de inaugurare. Brrrrr…

    machiavellian

    Ianuarie 20, 2009 at 11:15 pm

  5. Machiavellian, la ce te aştepţi din partea unei starlete masculine? Bliţuri peste bliţuri. Forme fără fond. Dacă nu ar scrie despre astea, vorba ta, ar rămâne în pană de idei jurnaliştii.

    Schwarzmann Skinski

    Ianuarie 21, 2009 at 12:51 pm

  6. Degeaba, intrebarea mea era, iti traduc din inglis, „si ce daca”, cu prelungirea subinteleasa, pentru cine se pricepe la finetzuri si nu prea, „si daca te-ai saturat tu de Obama, ce?”. Adica, mai pe sleau, dragutule, „cui ii pasa?” sau „cu ce schimba asta lucrurile?”.
    Ma faci sa rad ce importanta rampa de promovare pt alte bloguri te crezi incat sa stergi comentarii ca nu cumva sa-si faca reclama. A fost tare! Ahaha, Hai, sterge-l si p-asta!

    medusa

    Ianuarie 21, 2009 at 1:09 pm

  7. Subscriu la ce spui tu si plusez cu un link misto:

    http://newsbiscuit.com/article/obama-gives-up-trying-to-change-anything-445

    Botache

    Ianuarie 21, 2009 at 3:31 pm

  8. Draga medusa, tu ai pus un link acolo care ma ducea la un blog care contine numai reclame. Sa-ti citez:

    „Real-Time Synchronized Transactions For Zero Downtime. Contact Us Now!”
    „Bad Girls Blog”
    „Adult Blogs”

    Daca esti o persoana „reala” si nu un spammer, imi cer scuze. Dar nu imi voi cere scuze pentru ca tu nu esti capabila sa-ti scrii adresa blogului corect si ne trimiti pe noi la spam. Si nu imi voi cere scuze nici pentru faptul ca esti incompetenta si nu-ti dai seama ca esti (de fapt asta e culmea prostiei).

    Iar ca raspuns la mesajul tau „autentic” si pe care eu „n-am reusit sa-l inteleg” fiindca la mine la tara nu se vorbeste inglis, iti sugerez sa recitesti articolul, sa-l digeri, sa verifici sursele, sa compari informatiile si sa tragi o concluzie nevomitata bazata pe faptele omului si nu pe vorbe. Iar daca nu poti, apuca-te de crosetat.

    Schwarzmann, americanii au ales si vom vedea in curand ce consecinte vor suferi. Pe de o parte ii inteleg, Dubya trebuia sa plece neaparat si au ales partidul opus. Ca doar asa ajunsese si Dubya acum 2 mandate, cand plebea se saturase de Clinton. Oricum, imi place de Obama, el e catolic si pro-avort. E ca si cum ziua ai fi fata mare, dar noaptea curva. 🙂

    Botache, a trecut ceva vreme. 🙂

    Desi nu e prea plin de verva, imi place articolul. Si poza de la sfarsit e perfecta. 🙂

    machiavellian

    Ianuarie 21, 2009 at 5:34 pm

  9. Da. Uite, fii atent la prostul asta de la Washington Post ce prostii poate sa debiteze despre Obama. Cica ziarul asta e de dreapta. Halal dreptaci e comentatorul asta. Cititi, eu m-am ingrozit.

    http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2009/01/20/AR2009012003569.html?wpisrc=newsletter&wpisrc=newsletter

    Ilie Catrinoiu

    Ianuarie 21, 2009 at 6:21 pm

  10. Cica e o vorba populara ce spune ca „la Obama laudat, sa nu te duci cu sacu’ „. In rest mult marketing si public relations (aparente), ca fondul (vezi fundul) e gol…

    1=

    SorinPLATON

    Ianuarie 22, 2009 at 10:33 am

  11. Dacă şi la Obama fondul e gol, nu ştiu ce să mai zic de fondul (vezi fundul) lui Băsescu. Diferenţa dintre un avocat (profesor universitar) şcolit în SUA şi un marinar (beţiv) ne-şcolit pe nicăieri.

    Cât despre măsurile de criză, Obama a angajat imediat după alegeri cei mai buni economişti ai Americii care să-i alcătuiască un plan de combatere. Ai noştri încă se mai îneacă în aprecieri generaliste, pentru că sunt prea tâmpiţi să recunoască că nu se pricep.

    Spectacolul, da, ai dreptate, e exagerat. Pe măsura evenimentului, aş zice.

    adela mohanu

    Ianuarie 22, 2009 at 5:00 pm

  12. @andrea mohanu

    „Cât despre măsurile de criză, Obama a angajat imediat după alegeri cei mai buni economişti ai Americii care să-i alcătuiască un plan de combatere. Ai noştri încă se mai îneacă în aprecieri generaliste, pentru că sunt prea tâmpiţi să recunoască că nu se pricep.”

    ca să poţi lua măsuri economice trebuie să ai o economie susţinută de undeva!

    noi ce avem? avuţia ne-am vândut-o străinilor, pe dolarii şi euro-i luaţi de la ifm şi eu(sau pentru călduroasele primiri în nato şi eu)!

    ba mai mult, unii visează reducerea impozitării şi de la 16%, cât e acum.

    cu ce bani? ce măsuri?

    uite ce propun economiştii noştri:

    http://www.capital.ro/articol/cum-combate-guvernul-criza-115804.html

    adică nimic! doar mult scris! 😉

    __________________

    să aşteptăm până mai cade leul. pe urmă luăm credit de la fmi(adică ne vindem şi ce a mai rămas din ţară). pe banii ăia, politicienii vor pleca în ţări mai calde din punct de vedere al nivelului de trai. apoi românia va fi expulzată din ue(că au şi vor avea şi ei destul unemployment) şi ne va trebui viză ca să tranzităm în spaţiul schengen. dar nu fii tristă, la fel ca şi noi vor păţi şi bulgarii şi ungurii! 😀

    priveşte şi partea bună. ne vor vrea americanii, care îşi vor deschide fabricile aici pentru a produce mrăfurile destinate ue-lui şi federaţiei ruse.

    evident că un muncitor de al nostru se va uita cu jind la bunurile produse de el. cum se uită acum thailandezul la un laptop!

    despre marile branduri internaţionale, poţi să uiţi de pe acum! vor lua o pauză de durată în românia, începând cu anii viitori.

    cam ăstea vor fi realizările noului guvern! dar nu vor fi numai ale guvernului boc, să nu îi supraestimăm meritele, sunt meritele tuturor celor care ne-au guvernat din ’92 încoa’!

    fanitza

    Ianuarie 22, 2009 at 7:28 pm

  13. machia, presa „ne-a” (mai mult pe noi decat pe voi) si cu „commander in chief”, „mission accomplished”, „WMD”, „nation building”, „surge” si alte porcarii care s-au lasat cu morti si sute de miliarde de dolari pierduti.

    eu iti propun urmatorul lucru: hai sa tacem 6 luni despre obama, sa-l observam. si dupa 6 luni, sa vedem daca a inceput sa faca ceva, daca a facut ceva, daca a dat numai din maini sau pur si simplu e clueless.

    orice critica a lui obama, in afara de cea de caracter, care este prea aproape de calomnie ca sa o iau in seama, trebuie sa ia in seama 8 ani de prostii si abuzuri ale administ. Bush-II. si inca 2 luni in care dubya a stat in maini si ascuns cat se poate de tare, in care nu a facut nimic, iar Obama practic s-a comportat ca presedintele de facto desi nu avea nicio putere.
    dar ca sa nu prelungim fiecare discutie prea mult, eu cred ca un moratoriu de 6 luni e onest si pragmatic.
    ce zici?

    Wandering Elf

    Ianuarie 23, 2009 at 12:10 am

  14. adela, comparatia cu Basescu e improprie. Iar Obama n-a fost niciodata profesor universitar. Asta nu inseamna ca il apreciez pe Basescu sau ca mi-ar placea de el. 😉

    A propos, Ronald Reagan a fost actor, fara post universitar.

    Fanitza, ti-am mai spus parerea mea legata de „vandutul tarii”. N-o repet.

    Elfule, newspeak-ul se schimba deja. In loc de „surge” avem „partial-birth abortion”, in loc de „weapons of mass destruction”, „homosexual priest”, samd. Vrei pragmatism? Atunci trebuie sa asteptam 50 de ani, si poate nici atunci nu va fi de ajuns. Degeaba a aratat desecretizarea dosarelor ca McCarthy urmarea chiar comunisti si spioni URSS, ca manualele de liceu tot il fac vanator de vrajitoare.

    Ma deranjeaza ca n-ai vazut esenta acestui post. Obama ca figura de publicitate, Obama ambalajul colorat pana la detaliile infinitezimale de marketing.

    Sigur, 6 luni voi astepta. Dar dupa cum poti observa din arhiva, n-am mai scris despre Obama de nici nu mai stiu cand.

    machiavellian

    Ianuarie 23, 2009 at 5:04 pm

  15. Machia, just trust me, am aproape 13 ani de america si nu cred ca sunt spalat pe creieri.

    McCarthy a urmarit si asa ceva, dar unde s-a ajuns conteaza.

    Oricine este pus pe sepci si tricouri. Si Che, si Hristos si Fecioara Maria si Obama. Carti scrie oricine, chiar si Mihaela Radulescu. Oricine poate fi figura de publicitate cu sau fara voia sa. Nespeakul a fost dinainte de Obama si a ajuns pe culmile gloriei cu Bush. Surge? Nation building? Condolezza a fost numai si numai newspeak, de ce nu zici nimic de ea?

    Ziceai ca nu a facut nimic. Ba uite ca a facut. A dat ordine sa se opreasca Guantanamo si sa se opreasca tortura. Da, sunt PR, dar erau necesare ca aerul, pentru ca Bush ne luase aerul. Lasa-i 6 luni. Daca in 6 luni se va comporta ca un arlechin, nu o sa spun ca e arhitect.
    Cu homosexual priest, e treaba fiecarui cult/religii sa isi faca regulile. Nu cred ca Obama va avea vreodata probleme cu asa ceva.
    Dar cea mai importanta e economia. Cum-necum, administratia asta tre sa scoata tara din rahat. Din rahatul buhies-ilor si neoconsilor. Restul sunt mai mult sau mai putin povesti.

    WE

    Ianuarie 24, 2009 at 5:56 am

  16. Cu acelaşi fast se întronau şi împăraţii Romei, care alegorice şi multă pulime entuziastă şi manipulată. Nimic nou sub soare cu acest nou cezar, Obama.

    ciprian blidaru

    Ianuarie 24, 2009 at 5:57 pm

  17. elfule,

    De regula cand o figura politica/religioasa e pusa pe un tricou a trecut ceva vreme de la moartea respectivei. Che este exemplul perfect.

    „Condolezza a fost numai si numai newspeak, de ce nu zici nimic de ea?”

    De ce nu zic nimic de ea? De unde stii ca n-am zis nimic niciodata? Am scris ani intregi la o publicatie online si am vorbit/tradus de m-am saturat legat si de Bush, si de Condi, si de Powell si de razboaiele americane. Poti vedea proiectul mai recent (dar intrerupt) Media Gnostic, facut impreuna cu Radu.

    „Ziceai ca nu a facut nimic. Ba uite ca a facut. A dat ordine sa se opreasca Guantanamo si sa se opreasca tortura.”

    Da, cand ziceam eu nu facuse, si eu criticam niste efuziuni publice care nu pot decat sa-mi aminteasca de Triumph des Willens. Ca evenimentele se succed si timpul trece e alta poveste.

    „Cu homosexual priest, e treaba fiecarui cult/religii sa isi faca regulile. Nu cred ca Obama va avea vreodata probleme cu asa ceva.”

    Tocmai aici intervine ipocrizia lui: cand a ales un „preot” homosexual sa vorbeasca, Obama a reprezentat intreaga populatie SUA? A reprezentat macar partial intreaga populatie (sa zicem 80%) din oamenii care l-au votat? S-a reprezentat pe sine macar, sau pe credinta sa autonumit crestina?

    In privinta lui McCarthy, iti sugerez articolul istoricului liberal (citit englezeste) Nicholas van Hoffman scris in Washington Post, 14 aprilie, 1996 sau articolul asta:

    http://www.proiectul-arche.org/2008/12/diabolizarea-senatorului-joe-mccarthy-i.html

    In rest, sunt de acord cu Ciprian Blidaru.

    machiavellian

    Ianuarie 24, 2009 at 7:40 pm

  18. e f. fals ce zice ciprian. cand l-oi vedea pe obama aducand „fildes si aur”, atunci da, incepem sa discutam.

    chestia cu religia in the us of a este o ipocrizie si omul tre sa joace cum se canta. religia NU trebuie sa fie subiect de discutie, deoarece Constitutia este cum este. si punct. dar nu e punct, caci prostimea e cum e. oricum, catolicii sunt spulberati de pe fata politica a US, iar despre ortodocsi nu mai vorbesc. deci…ar tb. sa ne gandim bine inainte sa o dam cu religia in US. zic eu.

    nu stiu pe cine a ales cand a ales cu ce ocazie a ales. problema lui. si nu ar tb. sa fie nici problema celor din Romania.

    Papa Ioan Paul al II-lea era peste tot cu mult inainte de a muri.

    Wandering Elf

    Ianuarie 25, 2009 at 12:28 am

  19. Nu e fals ce spune Ciprian. Privesti tu prea mult cu ochii de azi. E vorba de niste simboluri. Nazistii aveau parade militare si jocuri sportive, comunistii mari miscari de oameni care scriau numele partidului prin aranjarea in pozitii corecte, romanii dadeau drumul la luptele cu gladiatori si aruncau cu paine. Dar, alte vremuri, alte standarde, azi e la moda Shakira si U2, artificiile. Ar fi fost tragi-comic sa vina Obama pe carul de razboi tras de 4 cai arabi. Trebuie sa vezi ca fondul e acelasi, difera doar forma.

    Iar in privinta religiei, treaba lui cum o face. Constitutia ii permite orice. Problema era alta: nu poti fi si crestin si pro-avort, la fel cum nu poti fi comunist si pentru proprietate privata.

    „nu stiu pe cine a ales cand a ales cu ce ocazie a ales. problema lui. si nu ar tb. sa fie nici problema celor din Romania.”

    N-am prea inteles ce voiai sa spui aici.

    machiavellian

    Ianuarie 25, 2009 at 7:30 am

  20. U2 canta pentru oricine – sunt niste oportunisti execrabili. Shakira, nu stiu, a cantat si pt. Bush?:) Vad cu ochii mei si da, vad un circ mass-media, dar nu e inca nimic special fata de Bushies, sau Anna Nicole-Smith.

    Evident ca nu poate fi si una si alta. Ca presedinte american trebuie sa respecti Constitutia, unde se separa clar religia de stat. Si punct.
    Ce preferi? Palin arzand carti si interzicand avortul?

    Ultima chestie o sa o dezvolt intr-un post separat. Cand o sa am putere. Sau altfel spus, cand o sa consider din nou ca merita postatul pe blog.

    WE

    Ianuarie 26, 2009 at 5:44 am

  21. Da tu esti nebun? Tii cu Hitler, adica cu Bush? Ba, da nai voie sa nuti mai placa de Obama. E casi cum nu tiar place de Mat Damon. Esti nebun?

    dadatroll

    Ianuarie 27, 2009 at 10:59 pm

  22. Noa dar unde este mana cereasca ? Incredibil ? Nu este ? Noa vai ?

    Mircea Popescu

    Ianuarie 28, 2009 at 2:48 am

  23. elfule, e ca si cum m-ai intreba ce aleg intre gonoree si sifilis. 🙂

    machiavellian

    Ianuarie 29, 2009 at 1:22 pm

  24. Si eu m-am saturat de Obama si de cei care ni-l baga pe gat. S-a creat o adevarata isterie in legatura cu acest om. Daca indraznesti sa ai dubii in privinta ideilor promovate de Obama, esti privit cu suspiciune. Nu poti sa critici solutiile propuse de el pentru ca risti sa ti se puna eticheta de rasist.

    Manjusri

    Ianuarie 29, 2009 at 5:09 pm

  25. Mac, era sa te-ntreb si eu ca medusa, noroc c-am citit comentariile :). Altfel spus: i se rupe la tot mapamondul ca eu sau tu ne-am saturat de Obama („who the f**k is Alice?” :)))

    Mie pe undeva imi place iesirea asta la rampa a americanilor si ii inteleg. Chiar daca evident se exagereaza. Macar de-as vedea asa sperante (ca nu-s altceva decat manifestari de speranta) si la romani. Who cares, cand e de bine?!

    Cristi

    Ianuarie 30, 2009 at 9:11 am

  26. Sondajul Zogby a dezvăluit că votanţii lui Obama sunt cei mai puţin informaţi. Vorba ceea: „Spune-mi cu cine te împrieteneşti ca să-ţi spun cine eşti.”

    512 Obama Voters 11/13/08-11/15/08 MOE +/- 4.4 points

    97.1% High School Graduate or higher, 55% College Graduates

    Results to 12 simple Multiple Choice Questions

    57.4% could NOT correctly say which party controls congress (50/50 shot just by guessing)

    71.8% could NOT correctly say Joe Biden quit a previous campaign because of plagiarism (25% chance by guessing)

    82.6% could NOT correctly say that Barack Obama won his first election by getting opponents kicked off the ballot (25% chance by guessing)

    88.4% could NOT correctly say that Obama said his policies would likely bankrupt the coal industry and make energy rates skyrocket (25% chance by guessing)

    56.1% could NOT correctly say Obama started his political career at the home of two former members of the Weather Underground (25% chance by guessing).

    And yet…..

    Only 13.7% failed to identify Sarah Palin as the person on which their party spent $150,000 in clothes

    Only 6.2% failed to identify Palin as the one with a pregnant teenage daughter

    And 86.9 % thought that Palin said that she could see Russia from her „house,” even though that was Tina Fey who said that!!

    Only 2.4% got at least 11 correct.

    Only .5% got all of them correct. (And we „gave” one answer that was technically not Palin, but actually Tina Fey)

    Este şi un filmuleţ pe YouTube: priceless! http://www.youtube.com/watch?v=mm1KOBMg1Y8

    Houston

    Februarie 13, 2009 at 7:22 am


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: