Degeabatologie

sau arta de a fi degeaba. Disectii pe viu.

In amintirea Mineriadei

with 12 comments

Si niste dobitoci care isi bat joc:

Curatenia cine o face, fratilor? Poate minerii?

Pe aceeasi tema: Mineriada Maro cu poze si tot.
Via Lucian: Mineriada.org
Opinia pertinenta a unui fost golan.

Written by machiavellian

Iunie 15, 2008 la 12:25 am

12 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. subscriu

    mihnea

    Iunie 15, 2008 at 11:12 am

  2. Aşa-i…

    alexandru petria

    Iunie 15, 2008 at 1:07 pm

  3. vezi „generaţia „fuck reality”” de pe http://constantingheorghe.blogspot.com/

    mi s-a părut interesant articolul şi trimiterile de acolo!

    fanitza

    Iunie 15, 2008 at 4:26 pm

  4. Cred ca pozitia „niste dobitoci care isi bat joc” e putin cam categorica. Mai bine sa vedem partea plina a paharului: exista niste „dobitoci” care si-au adus intamplator aminte de ce s-a intamplat acolo.

    andreimvc

    Iunie 15, 2008 at 7:39 pm

  5. Ma bucur ca ti-a placut filmul pe care l-am facut. Il gasesti si la mine pe blog (caci l-am incarcat pe Youtube ca sa-l pot posta pe blog).

    Cezar Paul-Bădescu

    Iunie 15, 2008 at 7:48 pm

  6. Flash mob nu trebuia să fie ceva spontan? Asta văd că e ceva planificat mai rău decât un cincinal comunist…

    Sunt curios care este părerea foştilor golani despre toată bătaia asta cu perne…

    Lucian Vasile

    Iunie 15, 2008 at 8:15 pm

  7. Andrei, doar n-ai fost si tu printre ei, nu? 🙂 De fapt, nu am ce sa-i critic. Sufera de un sindrom tipic pentru generatia tanara, din pacate. Incapacitatea de implicare serioasa. Totul trebuie sa fie un joc, distractie, beutura. E ca si francezii aia care veneau in Romania sa ajute tiganii de la sate facand un Circ.

    fanitza, am citit articolul si mi-a placut. Dar cu comentariile nu pot fi de acord.

    Cezar, cu filmul n-am nimic. Era informativ, nu pot sa spun mai mult. Informativ in privinta prostioarelor cu care se delecteaza unii.

    Lucian, nu stiu ce sunt flash mob-urile. Dar pun pariu cu tine ca fostii golani sunt cel putin deranjati.

    machiavellian

    Iunie 15, 2008 at 9:27 pm

  8. eu sunt unul dintre „dobitotoci”

    organizarea nu a fost buna, normal trebuia sa vina multa lume, sa se bata si apoi sa plece, dar pentru asta trebuiau sa fie organizatorii pe acolo, iar acestia nu au venit sau nu s-au aratat la fata

    nu toti din generatia tanara considerea ca „Totul trebuie sa fie un joc, distractie, beutura.”

    suntem inca in perioada de tranzitie a socetatii noastre, asta se vede si din organizarea flash-mob-ului si din reactiile oamenilor care nu au participat

    vlad

    Iunie 15, 2008 at 10:17 pm

  9. Am avea sanse daca toti tinerii ar fi dotati cu intentiile bune ale lui Vlad :).

    andreimvc

    Iunie 15, 2008 at 10:54 pm

  10. e clar ca pentru cei tineri mineriada nu mai are greutate. si motivul cel mai important e cel ca justitia nu si-a facut treaba si nu a pedepsit vinovatii. adevaratii vinovati. si atunci, cum sa mai iei in serios ceva de care rosii spun ca a folosit la evitarea unui razboi civil iar portocalii il folosesc in scop electoral? cum sa mai stii ce e serios sau nu? nu stiu daca a fost o chestie potrivita, dar a fost ceva… oricum, nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar cand un protejat al lui Ion Iliescu castiga alegerile in Bucurestiul de azi, de ce m-ar mai mira o chestie de asta stupida… le doresc sanatate bucurestenilor mai ales ca acum au un doctor care sa se ocupe de ei… si astept autostrada… ca poate are mai multe sanse decat justitia in cazul mineriadelor sau al revolutiei.

    Daniel

    Iunie 16, 2008 at 12:45 am

  11. Flash mob-ul este o imbecilitate. Punct. Sorry Vlad, cer scuze la toti care se vor simti ofensati, adevarul este ca acum vad negru in fata ochilor, dupa ce am citit ce s-a intamplat in Bucuresti cu Oprescu si Ilici.
    Iar ideea cu batutul cu perne, cine-o fi avut-o, it’s lame!
    Faceti o demonstratie cum trebuie, for God’s sake!

    Am fost ca imbecilul in Piata in vara lui 1990, ca sa vad la 18 ani niste maimutoi high-tech jucandu-se. Si in aceeasi zi, Iliescu pune mana pe Capitala, perfect democratic, cu 17% din voturi.

    It’s too much for one day. I’m going slightly mad.

    wandering elf

    Iunie 16, 2008 at 4:29 am

  12. Subscriu la spusele Elfului Ratacitor in ceea ce priveste stupiditatea ideii de „flashmob”. O idiotenie.

    Phosphoros

    Iunie 19, 2008 at 7:17 pm


Lasă un răspuns

