Degeabatologie

sau arta de a fi degeaba. Disectii pe viu.

Ca tot e vorba de emo

with 12 comments

Dedicatie pentru toti romanii emo:

Written by machiavellian

Mai 16, 2008 la 10:49 am

Publicat în filipice, media si medii

Tagged with ,

12 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Cu toate că e veche de tot muzichia asta, nu încetează să fie amuzantă.

    „I look like I’m dead and dress like homo!”

    Oricum, vorba lui Guţă, văd că sunt pe sistem turbo toţi emoiştii ăştia. Se sinucid la plural ca scectanţii într-o veselie.

    Schwarzmann Skinski

    Mai 16, 2008 at 1:10 pm

  2. Stiu ca-i vechi. Eu l-am scos de pe dc++ acum vreo trei ani. Oricum, e de actualitate, mai ales cu „reportajele” Realitatea TV asupra „fenomenului” EMO.

    machiavellian

    Mai 16, 2008 at 7:52 pm

  3. let sartre rest in peace, man:PPP

    ana pauper

    Mai 16, 2008 at 9:00 pm

  4. Ana, stai ca nu inteleg ce e cu Sartre.

    machiavellian

    Mai 16, 2008 at 10:39 pm

  5. e si el un emo mai stilat. ca si romantismul. dadaista fiind as fi tentata sa ii iau in deradere, dar nu o fac, pentru ca se cade sa ii respect, chiar daca au produs opere cheesy’n’sticky, dupa umila mea parere.

    ana pauper

    Mai 17, 2008 at 8:20 am

  6. A, nu, e diferenta cer pamant de la Greata la Emo. 🙂

    machiavellian

    Mai 17, 2008 at 11:16 am

  7. da, normal: o greata sofisticata e admirata,
    iar una inculta e hulita. tot greata e:PPP

    ana pauper

    Mai 17, 2008 at 11:23 am

  8. Ce sa fac, prefer greturile sofisticate si care nu includ freze aerodinamice si gender confusion.

    machiavellian

    Mai 17, 2008 at 11:34 am

  9. mai demult imi placea greata. acuma nu. o inteleg, dar nu imi place. no matter how sophisticated the brand is.

    ana pauper

    Mai 17, 2008 at 12:27 pm

  10. Hmm, si mie mi-a placut mai demult Greata. Acum nu stiu fiindca n-am recitit-o. Am dat-o la cineva acum mai multi ani si n-am mai recuperat-o. Poate ca necesita o anumita stare de spirit, „emo”. :))

    machiavellian

    Mai 17, 2008 at 4:35 pm

  11. lol. votez cu veselia.

    ana pauper

    Mai 17, 2008 at 5:05 pm

  12. Ar trebui sa recitesc Greata. Sunt curios cum mi s-ar parea acum. 🙂

    machiavellian

    Mai 17, 2008 at 11:10 pm


Lasă un răspuns

