Degeabatologie

sau arta de a fi degeaba. Disectii pe viu.

Din nou despre Liiceanu

with 9 comments

Liiceanu recidiveaza cu un nou apel pentru lichele. Primul lucru care-mi vine pe limba: Ho, domnule Liiceanu!

  • Mai usor cu lichelele cand tu sustii licheaua care a instrainat Flota
  • Mai usor cu lichelele cand iti publici apelurile in ziarul unei lichele
  • Mai usor cu lichelele cand primesti esalonari de taxe de la stat. Daca taica-meu intarzia cu rata la masina ii luau domiciliul
  • Mai usor cu lichelele cand retragi carti de pe piata ca in vremea comunista

Evident, raspunsurile nu au intarziat sa vina. „Domnul presedinte” si expert in echilibristica Ion Iliescu a sunat la ziarul Cotidianul si a spus: „Asistam la mentinerea lichelelor sau la perpetuarea unora, precum domnul Liiceanu, care continua sa perturbe ordinea in tara.”

La 5 minute mai tarziu, dupa un puseu de ras cinic, am reusit sa vad si raspunsul lui Liiceanu: „Iliescu a pus civili, i-a inarmat si i-a pus sa macelareasca oamenii din Bucuresti.”

Deja incepe sa sune a o cearta copilareasca cu „ba pe-a ma-tii” asa ca va las in prezenta unui articol foarte bun, scris de licheaua mutsunake. Pofta buna.

Written by machiavellian

Mai 15, 2008 la 12:00 am

9 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Eu nu am avut rabdare sa citesc apelul lui Liiceanu. Mi s-a parut totdeauna genul apel degeaba, pe care lichelele nu il baga in seama.
    Imi pare rau ca Ion Iliescu a raspuns. Trebuia sa spuna: A scris Liiceanu? Nu am avut timp pentru a citi dar cand o sa am o sa citesc…
    In schimb a degenerat exact in „ba pe-a ma-tii”, „ma-ta-i curva”, „tac-tu-i betiv”, samd

  2. […] Sper să nu citească machiavellian, că-şi face cruce cu limba în cerul gurii, dreptaciul meu, mon legionnaire… […]

  3. Bravo, nene!

    Mihnea Georgescu

    Mai 15, 2008 at 12:52 pm

  4. Am scris şi eu un articol despre apelul-bumerang (pentru că se întoarce impotriva lui) al lui Liiceanu-Humanitas. Dacă-mi permiţi să-mi fac reclamă pe blogul matale :

    [mesaj editat de machiavellian. Scardanelli, citeste regulile si respecta-le.]

    Scardanelli

    Mai 15, 2008 at 1:14 pm

  5. Aveam si eu de gand sa scriu cate ceva despre „Apelul reloaded” al lui Liiceanu, dar postul tau cam acopera o buna parte din ce ai scris.

    Problema lui Liiceanu o vad altfel un pic: toti murim. Conteaza ce ramane dupa noi. Un colliseum, un for, un opus, sau un starv pentru hoitarii postmodernisti din diverse redactii.
    In locul lui Liiceanu, asa mi-as pune problema: voi ramane ca darlingul coafezelor intelectuale, sau ca altceva mai solid?
    Din nefericire, tot ce a facut in ultimul timp nu pare sa fie prea solid.

    wandering elf

    Mai 15, 2008 at 10:53 pm

  6. salut, bun articolul! schimba-mi si mie, te rog, link-ul catre codex, ca am schimbat un pic site-ul si da spre nu stiu ce flash mob.

    sarumana 🙂

    mihnea

    Mai 15, 2008 at 11:55 pm

  7. Pendulule, iti dau perfecta dreptate. Apelurile sunt inutile. Le-am citit cu totii ieri si pe maine le-am uitat. Liiceanu isi da in vileag doar propria impotenta: a spus la Realitatea ca scopul intelectualilor este sa atraga atentia. Cam multa naivitate in propozitia asta! Ce, Liiceanu nu stie vorba aia din batrani: daca vrei ceva facut, faci tu?

    Elfule, Liiceanu, afara de Humanitas care e cam cu toane, a lasat doar niste lamentari sertraliniene citite de babutele de la chioscurile de ziare. Si asta iti spun fiindca am vazut exact cazul asta la un moment dat. Deci, cum spuneai tu, raman coafezele.

    Mihnea, problema rezolvata. 😉

    machiavellian

    Mai 16, 2008 at 10:46 am

  8. intru si eu ca musca in lapte.

    eu zic asa: este fals sa credem totusi ca apelul a fost ineficient…

    tocmai invers.

    daca nu ar fi fost oameni ca liiceanu, plesu, patapievici sau a cornea sa duca lupta cu lichelele mizerabile predominant pesediste, cu lichelismul ca sistem, pe vremea cand noi eram inca adolescenti (eu eram rocker, am primit bastoane pe spinare de la iliescu, intr-un oras de provincie unde era in vizita)

    totusi: erau revolte infantile, fara program.

    eu zic ca le datoram si lor ceva pentru ca pesedismul a incasat-o…

    ca el nu e un tip absolut, e clar, dar nu e totusi o lichea, e un tip cu probleme, dar care a facut mult…

    copilu minune

    Iunie 23, 2008 at 7:06 pm

  9. Bun articol. O radiografie excelenta a societati romanesti de dupa revolutie. „Apelul catre lichele” al domnului Liiceanu nu a avut sens de la inceput, pentru ca el pleca sustinut de intelectuali care in loc sa-si asume responsabilitatea complicitati la regimul comunist, au trecut dirct la o lupta fraticida pentru cucerirea unor pozitii de fruntasi dizidenti, de cele mai multe ori fara suport real, care in viziunea lor le dadea dreptul de a deveni un fel de inchizitie morala, indrumatori si sfatuitori in ale democratiei. Esecul acestor activisti civici, reese din directia total gresita in care se indreapta societatea romaneasca in comparatie cu alte societati europene evadate din acelasi lagar comunist. Cred ca o pozitie mai moderata a intelectualilor vizvi de trcutul comunist al fiecaruia, asezarea pe baze reale a ce a fost bun ca realizare in comunism si ce a fost rau, asumarea in primul rand a trecutului comunist al tau personal inainte de a da cu bata in cel de alaturi, coleg, prieten, dusman, ar putea fi mult mai benefica reveniri la normal a societatii romanesti.

    Conservatorul

    Martie 26, 2009 at 11:00 pm


Lasă un răspuns

