Degeabatologie

sau arta de a fi degeaba. Disectii pe viu.

Noua tema

with 3 comments

Am inchis poll-ul legat de noua tema. Trebuia sa se inchida singur duminica, dar ce sa-i faci, poate ca asa se intampla cu majoritatea serviciilor gratuite. Merg cat au ele chef.

Si rezultatele, rezultatele.. tada-da-da-da: 65% dintre degeabatologi au votat pentru tema noua. Ma mai consult si cu baietii-colegii mei si probabil ca ramane. Sa traim bine.

Written by machiavellian

Mai 13, 2008 la 10:13 pm

Publicat în administratif

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. seamănă cu fosta tema proclet. 🙂

    fanitza

    Mai 14, 2008 at 3:50 pm

  2. Este fosta tema a lui proclet. Ce sa faci daca oferta wordpress e atat de redusa?

    machiavellian

    Mai 14, 2008 at 9:53 pm

  3. stai linştit, şi eu o folosesc! şi cred că e cea mai folosită de câtre populaţia wordpress! în opinia mea, este cea mai simplă şi mai frumoasă temă wordpress!

    fanitza

    Mai 15, 2008 at 12:37 am


Lasă un răspuns

