Degeabatologie

sau arta de a fi degeaba. Disectii pe viu.

Noutati

with 6 comments

Datorita unor momente de insomnie profunda si nechef de literatura am facut cateva schimbari:

  • Am zburat cateva link-uri din blogroll, in principal pe cei care s-au zburat singuri din blogosfera
  • Se poate observa ca am adaugat doua pagini noi: Autori (in lucru inca) si Contact (ca sa dati de mine, evident. Criticile sunt binevenite, dar ca un machiavellian bun ce sunt prefer laudele). Urmeaza sa adaug si una cu link-uri mai multe. Dar totul la timpul potrivit.
  • L-am adaugat pe Liberalul nepenelist la blogroll.

De asemenea, se poate vede ca am schimbat theme-ul sit-ului, asa ca va rog sa raspundeti la sondajul pus in bara din dreapta. machiavellianul asteapta raspunsurile.

Written by machiavellian

Mai 5, 2008 la 2:58 am

Publicat în administratif

Tagged with , , ,

6 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. In afara de faptul ca tema e oribila, ma intreb de ce naiba ai niste norisori in dreapta articolului :)) ?

    Ioana

    Mai 5, 2008 at 9:08 am

  2. Mie-mi place tema… Eu sunt adepatul temelor cat mai simple…

    Ion

    Mai 5, 2008 at 1:56 pm

  3. Subscriu la părerea Ioanei 🙂

    Lucian Vasile

    Mai 5, 2008 at 2:17 pm

  4. Şi aia veche era simplă.

    Grădinariu

    Mai 5, 2008 at 2:28 pm

  5. Pare-mi-se că albul ăsta omniprezent al temei necesită un alt font cu care să scrii articolele.

    Schwarzmann Skinski

    Mai 5, 2008 at 4:37 pm

  6. Ioana, reprezinta sentimentele mele fata de tine. 😉

    Ion, si mie, tocmai de aceea am ales-o.

    Lucian, tie nu-ti pot raspunde la fel ca Ioanei, imi pare rau. 😉

    Mihai, da, adevarat. Dar aia veche era, cum spuneai si tu… „veche”. Stiu, sunt maestrul tautologiilor azi. 🙂

    SS, daca voiam sa dau cei 15 dolari pentru Custom CSS Upgrade nu ma multumeam cu tema asta, fii sigur. Si cum fonturile nu pot fi modificate si nici eu nu sunt grafician… 😉

    machiavellian

    Mai 5, 2008 at 4:58 pm


Lasă un răspuns

