Degeabatologie

sau arta de a fi degeaba. Disectii pe viu.

La o bere virtuala cu machiavellianul. Un an de Degeabatologie

with 2 comments

Mda, n-am mai dat pe aicea de ceva vreme. Fusei ocupat, deci Degeabatologia ioc. Alte multe prioritati pe moment.

Totusi, in peregrinarile mele internetice am dat de ceva stiri interesante: in timp ce dolarul pica in gol, unii se imbogatesc de pe urma devalorizarii; femeile din armata SUA au sanse mai mari sa fie violate de catre colegi decat sa moara pa „front” (deh, armata de hicks); britanicii se cam tem de viitoare violente interrasiale; iar Buchanan crede ca ne apropiem cu pasi siguri de un conflict armat in Iran.

Intre timp, am uitat ca pe 16 a lunii in curs blogul a facut un an, iar la cateva zile dupa am atins postul cu numarul 200, fara sa-mi dau seama, evident. Daca au mai ramas comentarii la care am ramas dator cu un raspuns, va rog sa ma anuntati. De asemenea, ma intereseaza si postarile interesante pe bloguri, deoarece nici pe acestea nu le-am prea urmarit in ultima vreme. Sa traim!

Written by machiavellian

Aprilie 23, 2008 la 8:35 pm

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Multumim.

    machiavellian

    Aprilie 27, 2008 at 1:07 pm


Lasă un răspuns

