Degeabatologie

sau arta de a fi degeaba. Disectii pe viu.

Noua moda in SUA

with 23 comments

Prezervative de Prom Night, gratis pentru copii. No comment.

Written by machiavellian

Aprilie 8, 2008 la 2:40 pm

Publicat în bataia de joc

Tagged with ,

23 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nu sunt copii, dpv sexual.
    Honestly, gasesc chestia asta buna, mult mai buna decat idiotenia republica de „abtinere”.
    In cultura „prom”, a „ti-o pune” este f. raspandita. E chiar un „must”. Asa ca ce este mai preferabil? Un copil, „out of wedlock”, cu niste parinti de cel mult 18 ani, sau „continuarea traditiei” fara probleme nedorite?

    wandering-elf

    Aprilie 9, 2008 at 3:27 am

  2. Nu este normal ca fondurile scolilor sa se transforme in prezervative. La noi e 3 RON unul. Ma indoiesc ca sunt scumpe la ei, si le permite orice tinerel.

    machiavellian

    Aprilie 9, 2008 at 9:55 am

  3. Auzi mai, wandering-elf, cica gorilele au cam aceeasi mimica atunci cand mananca banane cat si atunci cand se imperecheaza.

    Si americanii tot asa.

    Radu Iliescu

    Aprilie 9, 2008 at 10:04 am

  4. @radu iliescu

    …cica gorilele au cam aceeasi mimica atunci cand mananca banane cat si atunci cand se imperecheaza.

    am vrut să te întreb dacă ai devenit şi filozof sau dacă şi unde le-ai studiat… dar, observând acel, „cică„, pot trage concluzia că doar ai devenit şi filozof.

    fanitza

    Aprilie 9, 2008 at 1:29 pm

  5. Citez:

    They are to have what they call prom bags, which include picture frames and balloons and candy and other items.

    Grădinariu

    Aprilie 9, 2008 at 10:35 pm

  6. Mai, ia cititi voi articolul meu de aici. De fapt hai, nu articolul dar comentariile
    Si o sa vedeti ca e bine sa le dea prezervative.
    http://dumnezeueateu.wordpress.com/2008/02/01/cum-sa-nu-ramai-insarcinata-cand-esti-virgina/
    Si sincer va spun ca e cel mai popular articol al meu, desi tot blogul e despre altceva.

    Decat 15 ron pe un test de sarcina (nu zic nimic despre costurile avortului sau cresterii copilului) mai bine un amarat de prezervativ.

    Cand venea politia Love Plus acum ceva ani prin baruri eu eram mereu dotat. Si pe altii ii amendau 🙂

    dumnezeueateu

    Aprilie 10, 2008 at 12:37 am

  7. nu iti plac prezervativele?

    waszlaw

    Aprilie 10, 2008 at 1:11 am

  8. 🙂

    waszlaw

    Aprilie 10, 2008 at 1:11 am

  9. Care bre, Radule? Alea de campie sau alea de munte?

    Stiam eu ca ai o vana ascunsa de naturalist in tine.

    wandering elf

    Aprilie 10, 2008 at 4:18 am

  10. Nu e normal sa le dea nimic. Sunt bani publici. Degeaba „sex on prom night is as american as apple pie”, deoarece in ritmul asta peste 3 ani le da 200 de mg de cocaina.

    machiavellian

    Aprilie 10, 2008 at 7:59 pm

  11. waszlaw, cred ca am fost foarte explicit ceva mai sus:

    Nu este normal ca fondurile scolilor sa se transforme in prezervative. La noi e 3 RON unul. Ma indoiesc ca sunt scumpe la ei, si le permite orice tinerel.

    machiavellian

    Aprilie 10, 2008 at 8:00 pm

  12. Machia, faza cu prezervativul si cocaina e chiar „i-auzi, neica! genocid!”. Ce are una cu alta, I fail to see.

    Am frunzarit articolul cu pricina. Si domnii si doamnele se scandalizau exact din ce ziceam eu: „morala dom’ne, morala!”
    Stii, e mai bine sa si’o „puna” pana vad maro, iar scoala sa le dea prezervative, decat sa fie in prostia aia de abstinenta si sa ii vezi cazane sub presiune, hiper-agresivi.

    wandering elf

    Aprilie 10, 2008 at 10:57 pm

  13. Wandering Elf,

    la 12 ani, centrul de interes al unui copil trebuie sa fie mult deasupra buricului. Dac-a picat in chilotii partii adverse, treaba e nasoala rau de tot.

    Sa ajungi la concluzia ca daca oricum a picat, atunci e bine de trecut la exercitii libere, e ca si cum ai spune ca daca oricum pacientul e bolnav, macar sa savureze situatia.

    Trebuie sa fim ingrozitor de decazuti ca sa nu de dam seama ca negul pe varful nasului e o forma de uratenie, si nu o trasatura personala oarecare…

    Radu Iliescu

    Aprilie 12, 2008 at 9:34 pm

  14. De ce „trebuie”? Si oricum vorbim de varsta de 18 ani si nu de 12.

    Latinosii, care fac mare parte din Arizona, statul unde se petrecea chestia respectiva, au o sarbatoare speciala pentru fete cand implinesc 15 ani. Din momentul acela, fata se considera „femeie”. 15 ani si nu 18. Sarbatoarea, respectiv, viziunea asta asupra lumii, sunt acceptate de Biserica.

    Acum, pune situatia asta in context de scoala. Si vezi ca iese un conflict.
    Si reformuleaza intrebarea: cine este decazut, de fapt, in toata afacerea asta?

    wandering elf

    Aprilie 12, 2008 at 11:59 pm

  15. Nu e normal!! E scoala… ce treaba are cu prezervativele?

    Ion

    Aprilie 13, 2008 at 12:36 am

  16. Nu e normal!! E scoala… ce treaba are cu prezervativele?

    mda… dar, ce treabă are opinia tinerilor români cu politica usa în învăţământ?

    vorba aceea, „câinii latră, ursul trece„. 😛 🙂

    părerea mea e că avem noi destule probleme de actualitate, aici, la noi în ţară. mai bine am polemiza pe tema lor, decât să ne dăm cu părerea despre cum creşte iarba în ograda vecinului.

    fanitza

    Aprilie 13, 2008 at 1:16 am

  17. Ok, ca sa nu ziceti sa sunt eu nebun, ia cititi aici:
    http://www.usccb.org/liturgy/Quinceanera.pdf

    Asta e liturgia pentru aceasta „quinceanera”, cea oficiala, cea facuta de Biserica Catolica.
    Asa ca este posibil ca Lupita sa fie gravida la 17 ani, iar la 18 sa aiba deja un mic Pepe.

    Sunt decazuti? Nu stiu.
    Scoala, acum, ce sa faca? No ask-no tell, sau sa ii dea afara, sau ce?

    Cel mai usor este sa adoptam o atitudine self-righteous, sa ne scandalizam si sa incepem sa predicam. Mai greu este sa judecam lucrul in contextul sau propriu. Asa ca gestul scolii mi se pare destul de bun: ‘dom’ne nu sunt de acord, da’ daca tot o veti face, ca nu putem sa va legam sau sa va dam inhibitori, mai bine folositi chestia asta, data de noi.” Cu asta, oamenii macar incearca sa reduca flagelul copiilor cu parinti minori.

    wandering-elf

    Aprilie 13, 2008 at 4:37 am

  18. Articolul tau m-a dus cu gandul la un altul, despre lucruri ce se petrec tot in Arizona.

    http://www.nytimes.com/2008/03/05/us/05guns.html?_r=1&scp=2&sq=arizona+gun&st=nyt&oref=slogin

    Si cumva imi tot vine in minte… mai bine sa le dea [din timp] prezervative 😉

    Denisa

    Aprilie 13, 2008 at 4:29 pm

  19. Revin cu o completare.

    Sunt de acord cu fanitza@16. Si nu numai pentru ca sunt suficiente problemele actuale din tara, ci si pentru ca este foarte dificil ca cineva care nu este familiarizat cu viata din SUA sa aprecieze corect deciziile care sunt luate acolo, si motivatia lor.

    Si referitor la subiect. Poate ca asta http://www.nytimes.com/2008/03/12/science/12std.html?st=cse&sq=sexually+disease+teenager&scp=1 ar putea avea legatura cu decizia scolii.

    Ar mai fi multe de spus, si multe pe care eu nu le cunosc si poate ar fi concludente. Un lucru care are legatura cu subiectul, desi mai departe, este informatia referitoare la sex, si cat de disponibila e ea. Eu am vazut o tara in care se afirma ca un copil de 6 ani care priveste o imagine cu continut sexual explicit, este traumatizat pe viata. Ca urmare, parintele poate controla orice program TV si poate folosi orice soft pentru a limita accesul copilului la anumite situri (aka parental control devices).

    Scoase din context, si privite singular, cred ca faptele prezentate de mine nu fac mult sens. La fel cum frantura de informatie din articol este incompleta pentru a genera aici discutii productive.

    Parerea mea.

    Denisa

    Aprilie 13, 2008 at 8:29 pm

  20. In primul rand, imi cer scuze pentru intarzierea raspunsurilor. Dar sa vedem:

    „Ce are una cu alta, I fail to see.”

    Au legatura. Poate cocaina nu este cel mai fericit exemplu, dar este o semi-incurajare defetista. „Daca tot fac, atunci sa…” Sa zicem ca devine „heroine on prom night is as american…” o deviza. Le dam naloxona ca sa evitam intoxicatii/supradozaje?

    „mda… dar, ce treabă are opinia tinerilor români cu politica usa în învăţământ?”

    Are, sa stii, fiindca ai nostri copiaza sisteme de afara intr-o veselie. E ca si cum i-as lasa pe „expertii” aia care spun ca „educatia sexuala incepe la 5 ani” sa modifice politicile de invatamant de la noi.

    „Cu asta, oamenii macar incearca sa reduca flagelul copiilor cu parinti minori.”

    Se face pe banul contribuabililor. Chiar si in articolul citat de mine, era cineva care se plangea sub acest aspect.

    „Asa ca este posibil ca Lupita sa fie gravida la 17 ani, iar la 18 sa aiba deja un mic Pepe.”

    Spune-mi daca ma insel, dar Lupita este casatorita cand are acel copil? Si daca nu, Biserica Catolica nu considera acest fapt pacatos?

    „Articolul tau m-a dus cu gandul la un altul, despre lucruri ce se petrec tot in Arizona.”

    Denisa, hai sa-ti spun o poveste pe care am auzit-o si eu dupa atentatul de la Virginia Tech. Cu vreun an inainte de atentat a fost unul similar in acelasi stat. Doi studenti au fugit acasa, si-au luat pustile de vanatoare si au reusit sa-l captureze pe agresor. Poate daca Librescu avea un pistol la el, situatia era diferita.

    Vezi mai multe detalii aici:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Appalachian_School_of_Law_shooting

    machiavellian

    Aprilie 13, 2008 at 8:39 pm

  21. Nu, chestia cu heroina/cocaina tine de alte sisteme etc. Nu are nimic de-a face cu sexul.

    Nu, Lupita nu e neaparat maritata. Tu stii cat de multe sunt asa?
    Biserica Catolica este de fapt impotriva prezervativelor si da, considera asta ca un pacat (sarcina fara maritis), dar tot ea e aia care ii da „blessingul”. Citeste documentul ala cu atentie. Si cum ziceam, tot ea e impotriva prezervativului. Sa practicam „abstinenta” si castitatea. La 18 ani?

    Zici de banii statului. Bon, io ca un contribuabil cinstit ce mi-s, prefer sa vad banii dati asa ceva, decat pe coca-cola si alte porcarii pline de zahar. Si pizza la pranz. Si da, tre sa se faca pe niste bani. Fiind scoala publica, de acolo vin banii, nu ai de unde.
    Si acum, sincer, ce e mai grav? Ritalinul sau prezervativul?

    Cat despre chestia cu pistoalele, hai sa o lasam balta. Fac mult mai rau decat bine.

    Machiavelli, daca lucrurile ar fi simple, ar fi simplu:) Dar nu-s. Iar scoala este cea care trebuie sa ii educe, dar nu sa ii lobotomizeze, sau sa ii transforme in cazane sub presiune. Si decat sa ai un copil cu inca un copil in poala, deci cu un risc imens de a ii chinui pe amandoi, mai bine le dai prezervativul.

    wandering-elf

    Aprilie 14, 2008 at 6:33 am

  22. Spui ca poate situatia ar fi fost diferita daca Librescu avea o arma asupra lui, si dai de inteles ca in sens bun.

    Eu sustin altceva. Avand in vedere importanta emotiilor in luarea deciziilor (si in special a celor imediate – respectiv decizia luata nu este cea mai buna, ci prima care indeplineste niste conditii), eu spun ca ar fi mai grave consecintele in cazul in care oricine (ca aici nu poti discrimina pe motiv de inteligenta) ar avea dreptul sa-si poarte arma asupra lui, decat in situatia existenta.

    Cat despre ce scrie in articol, este un argument ce poate fi folosit pentru a sustine si afirmatia mea, si cea contrara. (pentru ca nu putem stii ce s-ar fi intamplat daca nu exista o perioada de timp intre inceperea atacului – respectiv momentul in care studentii au aflat ce se intampla, si capturarea atacatorului).

    Referitor la subiect, sustin ca in conditiile existente (asupra carora putem specula pentru mult timp), poate fi (si eu inclin sa cred asta) o decizie foarte buna.

    Cat despre banii contribuabililor, mie mi se pare mai interesant subiectul cecului de [pana la] 1.200 US$ trimis de IRS celor ce se califica.

    Denisa

    Aprilie 14, 2008 at 5:49 pm

  23. „Cat despre banii contribuabililor, mie mi se pare mai interesant subiectul cecului de [pana la] 1.200 US$ trimis de IRS celor ce se califica.”

    Stii ca unora li s-au trimis obiecte? Ca de ex. aparate de aer conditionat?
    Asa ca sa nu te miri daca te trezesti cu un cuptor la usor, pe care scrie „from IRS, with love”:)

    wandering elf

    Aprilie 15, 2008 at 3:03 am


Lasă un răspuns

