Degeabatologie

sau arta de a fi degeaba. Disectii pe viu.

Sfoară în ţară

with 15 comments

Cum şedeam la o tacla cu Machivellianul, zice dânsul să mă introduc în prea cinstitu-i blog, că şi dumnealui scrie rar, iar eu şi mai rar, deci trebuia să facem ceva în această privinţă. Ceva constructiv, adică. Prin urmare, de acum încolo, Fănelu vă va încânta cu ale sale comentarii năstruşnice despre viaţa politică – şi nu numai – de la noi din ţară şi de aiurea.

Să fie într-un ceas bun, zic!

Written by Ştefan Muşat

Martie 25, 2008 la 11:22 am

Publicat în administratif

Tagged with

15 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bine ne-ai venit. 🙂

    machiavellian

    Martie 25, 2008 at 11:24 am

  2. mersi de link. sa-l bag in codex. si bine ai venit 🙂

    mihnea

    Martie 25, 2008 at 11:38 am

  3. Mersi mult de tot!

    Ştefan Muşat

    Martie 25, 2008 at 10:53 pm

  4. hai ca e bine. inca vreo doi-trei pasivi din astia si punem de o revolutie:))

    man

    Martie 26, 2008 at 9:14 am

  5. Ştii tu versul ăla: “So I start a revolution from my bed.”

    Foarte fain vers, mi se potriveşte de minune. 🙂

    Ştefan Muşat

    Martie 26, 2008 at 10:24 am

  6. deci, machiavellian, ai inchis pravalia ? imi raman doar nepretuitele lecturi lacrimogene care imi strepezesc azurul ? dreptate-i asta ?

    p.s. se poate insa – ca ai trecut pe condei si „tzidula” ? ar fi… sa citez: impardonabil !

    emma

    Martie 27, 2008 at 3:21 pm

  7. Emma, nu stiu ce iti „strepezeste tie „azurul” si, ca de obicei, habar n-am despre ce vorbesti.

    machiavellian

    Martie 27, 2008 at 8:19 pm

  8. dar vaaaai, am fost astazi la „dentologie” si ne cazut „a-plomba” in ghilimelizat ? te gasesc lipsit de farmec . na ja, de fapt, ca de obicei ?

    emma

    Martie 27, 2008 at 9:48 pm

  9. Promit sa-mi fac un scop in viata din a te distra. Incepand de maine.

    machiavellian

    Martie 27, 2008 at 10:02 pm

  10. ei, fir-ar-sa-fie. m-am alergizat… si comentariul a fost – weg ! pur si simplu.

    also, din nou ! deci, incercam sa iti spun ca pentru cateva fractiuni de secunda am avut o insuficienta respiratorie si NUUUU…de la tigari, ci, provocata de umorul tau machiavellic. ei bine, daca nu as fi o mare iubitoare de arta – cu predilectie – renasterea – perioada florentina, nu as fi reusit sa inteleg ceea ce sugerezi ( degeaba- pentru unii) cu al tau minunat pseudonim. si da ! esti suficient de nostim.

    emma

    Martie 27, 2008 at 11:47 pm

  11. aaa… deci, scarbavnicul nostru de radu ti-a „acordat” bine meritatele drepturi de autor. da, machiavellian , ai reusit precum ai promis – a ma distra . intr-adevar nu m-am hlizit isterizat dar am zambit incandescent.

    vizitele mele „cordiale” vor urma – atunci cind imi vei prezenta tidula de la un rabbi – cu mentiunea – ca esti intrutotul kosher.

    p.s.sunt indurerata ca – acel concurs de filme s-a incheiat. altminteri, as fi propus filmuletul FITNA – nota hobby-traducatorului – king arthurallahakbar- cavalerul spadasin cu turban . schade ! erau cateva imagini foarte – „misto”- despre barbatul emancipat si sensibil la miscarea „feminista”. nu doresc sa iti spun cate minunatii ne ofera QURAN -ul in d-ale spiritualitatii. am vomat de 3 ori- doctorul m-a linistit spunandu-mi ca nu este nimic ingrijorator . capitalisti(i) astia nerozi, americani , europeni si israeliti – ne vor proteja de infectul parazitar muslemic.

    iti doresc o indigestie fara urmari „sangeroase” .

    eu !

    emma

    Martie 29, 2008 at 4:01 pm

  12. De ce anume cei de pe Blogos îmi folosesc numele pentru a scrie aici?

    Aştept o explicaţie în decurs de trei ore, după care îl voi ruga pe Machiavellian să şteargă respectivele comentarii.

    Numele de Ştefan Muşat îmi aparţine, nu are nimeni dreptul să şi-l însuşească.

    Ştefan Muşat

    Aprilie 5, 2008 at 1:27 pm

  13. Hmm, acum vad si eu ca au aparut comentariile astea si nu stiu ce e cu ele. Mai au doua ore sa raspunda, apoi zboara.

    machiavellian

    Aprilie 5, 2008 at 2:01 pm

  14. Fanele, am ras comentariile in plus. Sa-mi traiesti. 😉

    machiavellian

    Aprilie 5, 2008 at 4:25 pm

  15. Bată-mă vina, că prea am chiulit din sfera asta bloggăriană în ultima vreme. Atât de mult încât nici nu am observat înnobilarea domnului Ştefan Fănelu’ cu titlul de degeabatolog. Să fie-ntr-un ceas bun cumetre. Multă baftă! 🙂

    Schwarzmann Skinski

    Aprilie 7, 2008 at 11:14 pm


Lasă un răspuns

