Degeabatologie

sau arta de a fi degeaba. Disectii pe viu.

Filme si iar filme proaste

with 17 comments

Am primit si eu zilele trecute leapsa cu Filmele care mi-au schimbat viata. Ma voi ocupa de ea cat de curand. Intre timp, am gasit ceva mai interesant: Top 10 al filmelor eronate din punct de vedere istoric. E lansata de Yahoo Movies si contine (evident!) 300, Braveheart si Gladiatorul. O gasiti aici. Cei de la LRC propun o lista suplimentara de inca 10. machiavellian propune spre nominalizare King Arthur, 2004.

Written by machiavellian

Martie 22, 2008 la 5:51 pm

17 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. dacă tu propui „king arthur”, atunci eu propun „the last legion”.

    fanitza

    Martie 24, 2008 at 9:48 pm

  2. zeitgeist, munich, etc… sunt multe… doar d-aia-s filme artistice 🙂

    Ion

    Martie 25, 2008 at 12:50 am

  3. The Last Legion e cum e. Totusi, au stricat mult din cartea originala. Chiar iti sugerez Ultima Legiune – Massimo Manfredi. 🙂

    machiavellian

    Martie 25, 2008 at 11:59 am

  4. BALZAC- in interpretarea lui monsiu gerard depardieu. nu schimba nimic. dar … surprinzator este gustul de pseudo-phil-ologi.
    a bientot .

    emma

    Martie 25, 2008 at 1:03 pm

  5. ah, uitasem …”veni vidi… „- si radu – ar face bine sa iti ofere cateva drepturi de autor. egoistul ala afurisit si inlacrimat .

    emma

    Martie 25, 2008 at 2:20 pm

  6. @Ion

    :angry:

    în primul rând este „the zeitgeist” şi nu „zeitgeist”. :smug: 🙂

    în al doilea rând, e documentar şi nu film artistic. refuz să pricep intenţia ta de ironie. :smug:

    iar în al treilea şi ultimul rând, documentarul e teribil de bun, chiar dacă crezi în ceea ce ţi se arată acolo sau nu. eu, de exemplu nu cred, dar îmi scot jos pălăria mea melon în faţa celor care au realizat bijuteria aceea. aşa bune tehnici de manipulare a maselor nu am mai constatat de când am citit mein kampf!

    fanitza

    Martie 25, 2008 at 9:36 pm

  7. @machiavellian

    îţi mulţumesc pentru recomandare! am să încerc să o aplic când timpul îmi va permite.

    fanitza

    Martie 25, 2008 at 9:37 pm

  8. emma, stai ca nu am inteles ce vrei sa spui cu filmul dupa Balzac. Poate comentariul tau s-ar potrivi mai degraba la un articol de-al meu mai vechi:

    https://degeabatologie.wordpress.com/2007/09/02/cartea-care-bate-filmul/

    machiavellian

    Martie 25, 2008 at 11:29 pm

  9. ooops ! touche` ! ma duc sa imi pansez rana – de la a ta spada ! asasinule !

    emma

    Martie 25, 2008 at 11:34 pm

  10. domnul meu machiavellic …mi se pare ca ai auzit de a lui domnie – monsiul honore` de balzac. ei bine – EIN LEBEN VOLLER LEIDENSCHAFT- in in(n)egalabila interpretare artistica al cher-ului depardieu – este – prin urmare – nimic altceva decat – ceea ce se numeste un fel de biografie- „scenerizata si peliculizata”. sa te refugiezi in asa numitele „posturi mai vechi” hm… imi oferi din nou, un teren de „lupta”. acum , fac o pauzeta …

    emma

    Martie 26, 2008 at 12:11 am

  11. Bun, am inteles acum. Am crezut ca o fi vorba de o ecranizare a vreunei carti de Balzac. Iar in privinta ologilor filistini, no comment. 🙂

    machiavellian

    Martie 26, 2008 at 12:28 am

  12. criticul din tine – vizualizeaza, „aprofundeaza” si interpreteaza – valorile cineastice. acum ? cam mult de lucru !

    emma

    Martie 27, 2008 at 3:30 pm

  13. ah, te intampin – putin in critica . sa fie cineaste?

    emma

    Martie 27, 2008 at 5:25 pm

  14. Nu sunt cinefil.

    machiavellian

    Martie 27, 2008 at 8:13 pm

  15. ce o fi aia cinefil ? trebuie sa-mi alerg plapanda-mi persoana din nou in cratita „enciclopedica” gugal ? de ce nu esti capabil a folosii limbajul accesibil cunoscut de mine , adica, cel inrudit cu esperanto? nesuferitule !

    emma

    Martie 27, 2008 at 9:53 pm

  16. fanitza
    zeitgeist nici in visele lui n-o sa fie documentar….e fictiune…

    Ion

    Martie 30, 2008 at 12:35 am

  17. pot sa adaug si eu unul? „Atilla” parca ii zicea…oricum, cred ca le intrece cu mult pe celelalte

    mopaci

    Aprilie 16, 2008 at 4:32 pm


Lasă un răspuns

