Degeabatologie

sau arta de a fi degeaba. Disectii pe viu.

Aud, vad, dar nimic nu ma mai mira

with 5 comments

  • Crin Antonescu: PSD-ul nu mai este inamicul natural al PNL-ului. Evident, din moment ce L-ul din numele partidului vine de la labar.
  • Sever Voinescu considera amuzante balbaielile Elenei Basescu, dar intr-un mod… bun. Cred ca e nasol sa stai tot timpul la picioarele Generalissimului, nu-i asa Voinescule?
  • atacul la religie continua pe HotNews. Hai sa folosesc si eu concluzia-sofism indusa din articol: daca copiii nu invata la matematica cum ar trebui, este cazul s-o scoatem din invatamant, nu? Si cum stim cata matematica au in cap elevii, trebuie obliterata. Perfect logic.
  • Adrian Popa, viceprimar de Cluj si PNL-ist, a fost zburat azi din partid prin vot unanim. Sa fie din cauza apelului sau de zilele trecute (cel contra PSD)? Te pune pe ganduri…
5 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Acum, că ştiu de la ce vine „L” din numele partidului, m-am mai liniştit. Chiar mă întrebam de la ce vine, aveam eu o intuiţie, dar din ce vedeam nu prea se confirma în practică… În schimb, noua teorie are mai mult sens. 😛

    Grădinariu

    Martie 12, 2008 at 1:13 am

  2. Sunt socat cum poti vorbi!:) Adica scrie! Cum poti zice asa ceva despre partidul lui Orban? Si Tariceanu? Si Amedeo-Lazarescu? Si Balaceanu-Stolnici? Si? Si? Si?
    Inaintasii, Bratienii, patria! Ma sufoc de indignare!

    Tu crezi ca este necesara si binevenita religia in scoli? Eu, sincer, nu stiu ce sa cred.

    wandering elf

    Martie 14, 2008 at 7:48 am

  3. Consider la fel cum ar trebui sa considere si liberalii: chestiunea ar trebui decisa la nivel cat de micro posibil, adica la nivel de clasa. Daca vor, fac, daca nu, si asa e bine. Oricum, sa citesti argumentele articolului din Hotnews, sofism peste sofism.

    machiavellian

    Martie 14, 2008 at 11:57 am

  4. Am citit, adica am incercat, nu am reusit. Am observat ceva la mine: cand articolul depaseste o limita de jos, pur si simplu nu sunt in stare sa citesc.

    Acum, ce zici tu este mai mult de praxis. Daca ma uit la praxisul acesta, atunci tind sa infer ca de fapt nu exista vreun „principiu”, vreo „necesitate” pentru care religia sa fie sau sa nu fie in scoli.
    La asta ma refeream: exista oare un asemenea „necesar” pe care sa judecam toata treaba asta. Irelevanta de fapt, dar ne facem ca este f. importanta.

    wandering elf

    Martie 14, 2008 at 8:46 pm

  5. […] iresponsabililor, cât şi ce reprezintă iniţialele PNL (deşi unii ar fi zis că-i vorba despre Partidul Naţional al Lăbarilor). Afişul cu consilierii locali PRM aducea membri de toate vârstele şi aspectele, de la […]


Lasă un răspuns

