Degeabatologie

sau arta de a fi degeaba. Disectii pe viu.

Eterna si fascinanta Uniune Europeana

with 8 comments

UE vrea sa mareasca fortele armate ca raspuns la „schimbarile climaterice catastrofice” si se pregateste sa ridice embargo-ul diplomatic pus asupra Cubei. Concluzii? Eu n-am, am doar o intrebare: Quo vadis, Domine?

PS: Si daca e tot zi cu stiri, tocmai am citit ca extremistii israelieni au amenintat ca vor construi cate o colonie ilegala in Cisiordania pentru fiecare din cei opt studenti morti in atentatul de saptamana trecuta. Deci, dupa logica asta ar trebui ca palestinienii sa construiasca cate un oras ilegal pe teritoriul evreu pentru fiecare din cei 125 de morti in ultimul bombardament evreu din Gaza?

Written by machiavellian

Martie 10, 2008 la 9:32 pm

8 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. daca lasam in afara „domine”… sari de la sienkiewicz, taman` in tall`ul terorismului .

    oare de ce DOMINE ? fa-ti si TU numarul ! sa ma tem ca ma pocnesti cu DOOM-ul da capoooo?

    emma

    Martie 10, 2008 at 10:06 pm

  2. inca ceva , infernalule : DIE ( ich meine tatsächlich DIE) …sollen in die hölle schmoren !!!

    ai auzit de organizatia „VATICAN” ?caci imi pari per se o rusine folentina … deci cei care nu vor accepta -MAI-( auf italienisch) locul unde a fost jesus geboren – a fi posedat de ticalosi teroristi? si asta …Vatican are o influenta politica inoficiala care „striveste” chiar UNO pseudo-politicieni?

    sa cred ca am un efect „seismologic” ? pana mai – heute – ai fost „stock” plictisitor . precum clique-a?

    p.s. nu uita sa imi amintesti de verdammte – komma`s und ortografie !

    pa !

    emma

    Martie 10, 2008 at 10:29 pm

  3. florentina ( machiavelli n.)

    emma

    Martie 10, 2008 at 10:30 pm

  4. mi-ai pus odata o intrebare : unde m-am „scolit” . ti-o returnez : unde te-ai scolit TU …de nu sti… ca israel a existat ( per vertrag) acolo unde astazi exista ? vezi (h)istorie de la alexandru (sti care ?) pana azi!

    p.s.palestineser au fost niste oieri si au avut doar cativa maslini. cam atat. noroc cu israelis, cei plini de dibacie , mestesug si dexteritate …

    emma

    Martie 10, 2008 at 10:55 pm

  5. @imi traduce si mie cineva comentariile de mai sus ca nu am inteles exact despre ce e vorba…
    in alta ordine de ideii, extremistii nu aduc nimic bun pentru ca se comporta cam straniu. Adica au numai ideii fixe si nu suporta critica. Plus ca nu inteleg de ce si ceilalti oameni au aceleasi drepturi ca si ei… as da niste exemple de pe bloguri, dar nu-i frumos.

    Daniel

    Martie 11, 2008 at 1:19 pm

  6. Daniel, ti le-as traduce eu, dar de regula nu le inteleg si nici n-am rabdare sa le caut (pro)funzimea.

    Oricum, daca vrei, poti da exemplu si blogul asta. Eu sunt arareori un om tolerant, ba chiar foarte beligerant. Dar pot sa imi argumentez pozitiile. 🙂

    machiavellian

    Martie 11, 2008 at 8:10 pm

  7. Ăsta da pretext pentru înarmare! 🙂

    Finalmente o să aibă şi Europa un cuvânt de zis la nivel mondial [ nu spun asta de parcă ar fi cine ştie ce lucru bun ] stând pe movile de gloanţe şi arme , aşa cum se cuvine atunci când vrei să te impui.

    Schwarzmann Skinski

    Martie 19, 2008 at 4:57 pm

  8. E un pretext prost pentru inarmare. Eu cred ca europenii ar fi de acord sa se inarmeze tinand cont de conditiile actuale. Asta cu „incalzirea globala” este doar o noua cioara vopsita in papagal. Adica, ar putea cita un motiv temeinic, altfel incepem sa ne punem problema: de ce?

    machiavellian

    Martie 19, 2008 at 8:02 pm


Lasă un răspuns

