Degeabatologie

sau arta de a fi degeaba. Disectii pe viu.

Un nou colaborator

with 42 comments

Incepand de azi pe aici se va perinda un nou degeabatolog, reptilianus pe numele lui. Urati-i spor la treaba.

Regulile de comentare la articolele sale raman aceleasi ca si pentru restul blogului.

Semnat,

administratia (pentru conformitate, machiavellianul)

Written by machiavellian

Februarie 14, 2008 la 12:04 pm

Publicat în administratif

Tagged with ,

42 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. deci, atragatorul domn machiavelli- de pe photo-chip , se transforma in curand, intr-o „reptila” odioasa la vedere ?

    emma.enescu

    Februarie 14, 2008 at 12:28 pm

  2. nu este permis a se face uz de cuvinte, care descriu anatomic diverse organe ? da ? doar pentru cazul in care as fi dorit, a face referinte critice la personajul carismatic hitler ,intr-o maniera neortodoxa . ce bine ca am cetit anuntzul ! ach inca ceva, regulile sunt doar pentru limba romana sau in duoci sunt tolerabile?
    pa.

    emma.enescu

    Februarie 14, 2008 at 12:35 pm

  3. emma.enescu, eu nu stiu pe unde te-ai „scolit” tu, dar limba romana, plasarea virgulelor, logica si inteligenta nu sunt punctele tale forte.

    machiavellian

    Februarie 14, 2008 at 12:58 pm

  4. Exact! Mie imi spune ca sunt mojic cand ii reprosez siluirea limbii romane pana la refuz. Emma, moralisto, incearca sa inveti limba romana mai bine decat o precupeata, scrie corect si nu iti mai impana frazele cu toate furculisioanele englezesti si nemtesti. Faptul ca spui un „ach”, un „arschloch”, un „kutsche” pe ici, colo, nu te face nici mai desteapta si nici mai coerenta, ci doar un fel de Chirita postmoderna 😉

    @ machiavellian: v-am mirosit io de la inceput, cuib de reptilieni faceti aici 😀 Ii urez bun-venit noului colaborator si astept scriiturile-i.

    Phosphoros

    Februarie 14, 2008 at 1:39 pm

  5. ooooo, domnilor un moment ! ce nu ati priceput ?
    iar ultima intrebare era : atacurile la persoana sunt permise ? si daca da atunci cum ?

    p.s.se poate ca ambii ati avut o erectie gramaticala chiar in acelasi timp..?

    ooops sunt o sumedenie de semne .

    emma.enescu

    Februarie 14, 2008 at 1:59 pm

  6. un micutz „wixer” esti tu machiavelian cu un creier . la fel ca amicii tai cei doi islamici.( asta petnru frust ).

    cam atat !

    interesant este o keste. cand unul aveti un conflict apare si celalat imediatamente. sper ca nu sunteti multiplicati? era duuuuoar o nota de observatie.

    emma.enescu

    Februarie 14, 2008 at 2:18 pm

  7. Măi Emma, cu guriţa-ţi aia a ta simpatică ai emis conceptul/expresia “trupa lui Radu”. Ce naiba, nu ai înţeles până acum chiar nimic??? 😀

    Ştefan Muşat

    Februarie 14, 2008 at 2:51 pm

  8. Nu Emma, cred că cineva a avut un orgasm al prostiei . Ştiu, sunt un drăguţ şi un subtil 🙂

    Lucian Vasile

    Februarie 14, 2008 at 3:03 pm

  9. mai stefane, apare toata trupa pentru orice fleac ? acesta este praxisul?

    nu, nu-mi raspune ! atata barbatie (sic)? unde-s multi puterea creste. uoauuu

    emma.enescu

    Februarie 14, 2008 at 3:05 pm

  10. mdaaa ..barbati spuneam ? outsch !

    emma.enescu

    Februarie 14, 2008 at 3:07 pm

  11. imi este cunoscuta o trupa de 15 persoane. sa fie intamplator …acea trupa ?

    emma.enescu

    Februarie 14, 2008 at 3:09 pm

  12. lucian, na hai fugi repede si cheama pe mamica, pisicu` si preietena . altminteri , te iau de urechi si te trimit in coltisorul tau ingust.

    emma.enescu

    Februarie 14, 2008 at 3:14 pm

  13. Paradoxuri ale comentarii pe acest blog:

    a) Sunt islamic(ist) si din „trupa lui Radu” desi mai ateu decat mine nu se prea poate.

    b) Sunt intrebat ce fel de atacuri la persoana sunt permise, desi in reguli scrie clar ca toate. Mai putin cele cu injuraturi obscene. Dupa cum spunea davidoff, esti in sufrageria mea si aici nu te caci.

    PS: Prefer sa nu teoretizez asupra timpului cacalau de care dispune emma pentru comentarii. 😉

    Phosphorosule, da, e un reptilian din ala rau. Si partea cea mai dubioasa e ca-l stii. 😉

    machiavellian

    Februarie 14, 2008 at 3:50 pm

  14. Aoleu. Nu mai spune, bre, ca io cunosc reptilieni. Parca iarasi vad ca ma face lumea mason …

    Phosphoros

    Februarie 14, 2008 at 3:55 pm

  15. Emma, de azi incepand, daca ai de gand sa vizitezi anti-blogul imperial, te sfatuiesc sa te abtii de la comentarii. Esti persona non grata 😛

    Phosphoros

    Februarie 14, 2008 at 3:55 pm

  16. Bai, ros-phos-phos, ia nu mai fa tu pe mironosita ca te stiu eu, sado-masonicule. 😉

    Iar in legatura cu „non-gratzi”, pe aici nu exista asa ceva. Cel putin deocamdata, deoarece incep sa ma gandesc sa pun o taxa baneasca de defulare, ca doar psihoterapia se plateste tare bine si la ora.

    machiavellian

    Februarie 14, 2008 at 4:54 pm

  17. incep intr-o alta dezordine de idee. noi ne cunoastem de multe vreme. el , phosphoros , imi cunoste metodele de „depistare”. mi-a ajuns un impardonabil,mercantil,tabloid,habotnic,
    tenebru , etc . in forma aceea „grandilocventa” pe care i-am reprosatos destul de generos, pentru al „simtii peste tot. persona non grata zici, hmm ? acum imi provoci unele dureri „metaphizice”…
    insuportabile .

    in ceea ce te priveste machiaveli se pare ca excesul de inteligenta ,logica si scribaleala te-a dus direct in bratele marelui mufti al-ceghevarian versiunea islamista -radu iliescu. aspiratiile celor entelijenti de egzemplu, au un alt format entelectual, ma refer – nu la o directia atat de detestabila si dispretuitoare , cum ar fi dicreditarea statului israel pe care se pare ca o intretii si sustii cu pasiune.

    cam atat!

    p.s. amicului meu special : daca astazi esti ramses II -lea cel iti dau un sfat bun , acrobatismul acesta intre egiptologie, hinduism ,kabballah si alte domenii mistice iti vor creea o stare paranoiica insuportabila . iar keste cu „nu scrie-nu comenta ” imi starneste rasul . in primul rand nu am comentat la tine , iar de cate ori ai spus-o ai asteptat contrarul . te porti ca o femeie . oare stii de fapt ce esti sau cine esti ?
    shalom !

    ah inca ceva baietilor : eu as renunta in locul vostru la parteneriatul -cu -organizatia Onan-ia – influentata de miscarea multi-culturala plaiboi si as urma calea de luminata spre islamul lui radu iliescu … poligamia fiind acceptata si practicata. in acest fel restul banutilor vor putea fi donati cauzei nobile si lacrimogene. astazi v-ati desfasurat conform asteptarilor mele . lipsea ultimul act- sa va descaltati pantoful de musama – eftena si sa incepeti a lovi cum le este permis adevaratilor barbati in lumea pasnica a islamului.

    fuck – am voie sa spun ? nu este nici pe rom doici ci pe inglish .

    am avut o zi memorabila. o banda de baietandri mi-ai iesit in cale.

    emma.enescu

    Februarie 14, 2008 at 5:00 pm

  18. Si te-au violat? 😀

    Phosphoros

    Februarie 14, 2008 at 5:03 pm

  19. phosphor – ai observat acei „ii” care iti strepezesc privirea-ti fina ?

    emma.enescu

    Februarie 14, 2008 at 5:04 pm

  20. Imi cer scuze, Emma, dar nu inteleg nici jumatate din ce ai vrut tu sa imi transmiti. Probabil ca sunt idiot.

    Phosphoros

    Februarie 14, 2008 at 5:05 pm

  21. esti cel mai dezgustator idiot dupa radu iliescu . si acum gataaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

    emma.enescu

    Februarie 14, 2008 at 5:08 pm

  22. Bine ca esti tu gratioasa, scatofilo (considera acest cuvant un compliment; nu vroiam sa iti spun in dulcele grai romanesc ca mananci rahat … ups! am zis-o) 😉

    Phosphoros

    Februarie 14, 2008 at 5:10 pm

  23. acum vad , voila ..iar am reusit un record si anume sa te scot din balamale. nu sta atat de mult pe dex. si acum iti aplic metoda care te doare . te ignor! again ! forsfor !!!

    emma.enescu

    Februarie 14, 2008 at 5:21 pm

  24. Lasa, am inteles eu. E o femeie la menopauza careia de cand i-au plecat copiii de acasa simte nevoia sa arunce cu fecale ca sa nu se plictiseasca. Ehh, ce sa-i faci daca terapia cu estrogen si antidepresive nu isi face efectul…

    machiavellian

    Februarie 14, 2008 at 5:24 pm

  25. A, vai, nu, nu-l ignora! Nu vrea asta. Rosphosphos isi cere scuze prin mine. Te implora sa nu faci una ca asta!

    machiavellian

    Februarie 14, 2008 at 5:25 pm

  26. Ce machiavelâcuri pui la cale? 😀 Sa stii ca ai reusit sa ma scoti din pepeni cu imbecilitatea ta, Emma. Pe langa ca nu poti articula corect o fraza in limba romana, iti pierzi absolut orice coerenta. Daca ma gandesc bine, noi suntem idioti. Poate o fi ceva fetita de clasa a 2-a, provenind dintr-o familie „defavorizata” care o obliga sa asculte manele si muzica pop (din aia englezeasca si nemteasca). Asa, inteleg grafia-ti originala 😀

    Phosphoros

    Februarie 14, 2008 at 5:31 pm

  27. Pfuiii, satana! M-am molipsit de la Emma cu formele gramaticale dubioase 😀

    Phosphoros

    Februarie 14, 2008 at 5:32 pm

  28. Si apropo: daca ma ignori esti o ignoranta! 😀

    Phosphoros

    Februarie 14, 2008 at 5:33 pm

  29. Daca bine reflectez eu, nimeni dintre cei care au semnat comentarii aici nu este insurat. Acest handicap va fi surmontat in timp :-), dar pana una alta, va cedez generos o concluzie la care m-a adus viata, in diverse situatii:

    Daca esti in contact cu o femeie capsata, cel mai corect este s-o lasi sa se tureze in gol, reflectand, fireste, in tot acest timp, la diferenta dintre calea Tasawwuf si calea Malamatiyya din esoterismul islamic. Cand e liniste, inseamna ca muierea a obosit. Dupa care poti reflecta in continuare 🙂

    Fiecare impuls venit de la voi nu face decat sa alimenteze o panarama scapata de sub control. N-ai cum sa te lupti cu o dilie, la fel cum n-ai nicio sansa sa spargi o stanca cu un balon pentru copii. Te poti chinui, te poti enerva, iti poti pune jde intrebari, muierea e tot acolo, si chiraie.

    Radu Iliescu

    Februarie 14, 2008 at 6:49 pm

  30. frate, io nu am inteles nimic din comentariile de la acest post… da nimic-nimic, desi le-am citit de doua ori.
    Am impresia ca asist la o gilceava conjugala plurigama, da pe invers: barbatul e emma, si o tine pe-a lui una si femeile esteti voi, reptilele, fiecare cu-a lui, drept raspuns. Si reash a dracu m-am molipsit si de la gramatica barbatului vostru 😀

    andreanum

    Februarie 14, 2008 at 8:01 pm

  31. Emma, nu îmi stă în fire să lovesc oamenii care sunt deja la pământ. Plus că de la “înălţimea” teneşilor mei, în Circa zece minute aş putea să-ţi induc o stare de somnolenţă. Dar vezi tu, eu cred despre mine că sunt un gagiu îngăduitor şi prefer să te ignor de acum încolo.

    La revedere, Emma.

    Ştefan Muşat

    Februarie 14, 2008 at 8:02 pm

  32. @ andreanum

    Nu trebuie sa te temi de dictionar. O casatorie in care o femeie e luata cu tz barbati se numeste „poliandra”. Nu era nevoie sa recurgi la imaginea cu emma-cea-barbata.

    Radu Iliescu

    Februarie 14, 2008 at 8:21 pm

  33. ei, lasati, mi s-a parut o imagine haioasa. si daca scriam poliandrie din prima ce farmec mai avea? inteleg ca am primit un bobirnac, ce sa zic… multumesc 🙂
    desigur, cum commentul meu e oricum degeaba, chiar ma gindeam ca am nimerit unde trebe.

    andreanum

    Februarie 14, 2008 at 8:36 pm

  34. @ andreanum

    Nu, n-ai primit niciun bobarnac. Si da, imaginea la care ai recurs este haioasa 🙂

    Radu Iliescu

    Februarie 14, 2008 at 8:42 pm

  35. andreanum, lasa, nici eu n-am inteles mare lucru, si eu sunt proprietarul blogului, cica. 😉

    machiavellian

    Februarie 14, 2008 at 10:30 pm

  36. Comentarii dadaisto-dadaizante 😀

    Asadar, numai dadatroll lipseste.

    Phosphoros

    Februarie 15, 2008 at 1:05 am

  37. @machiavellian

    de ce nu faci o pagină nouă numită „colaboratori” lângă acasă şi reguli, pe care să fie trecuţi toţi colaboratorii cu link direct câtre blogul sau site-ul lor în caz că posedă unul?

    fanitza

    Februarie 16, 2008 at 6:53 pm

  38. S-ar putea sa fac, singura smecherie fiind ca nici unul din colaboratori nu are alt sit, iar adrese de contact nu publicam. 😉

    machiavellian

    Februarie 17, 2008 at 7:01 pm

  39. radu al-islam – si fanaticii antisemiti ! un deliciu .acum inteleg de ce sunteti atat de islamizati ca nu doresc „filisti”. este singura cultura unde femeia poate fi molestata fara ca barbatul sa fie facut responsabil . nu-i asa ?

    sunteti romani prosti , badarani si ordinari. daca am uitat ceva , revin!

    emma

    Februarie 18, 2008 at 9:29 am

  40. si tot tie radu hizbolian/hamasian – ti-am citit arhiva mail . esti foarte lovit in universul tau islamic caci ataci verbal pe toti cei care iti critica propaganda anti-israel.

    insa ,in afara de cativa romani prosti , nu prea am sezizat critica negatica pentru israel insa multa pentru un islam brutal si terorist.

    emma

    Februarie 18, 2008 at 9:32 am

  41. Hahahah, auzi, Radule, ti-a citit arhiva de mail! Acum s-a facut si heckar!

    machiavellian

    Februarie 18, 2008 at 10:11 am

  42. este un blog unde sunt publicate emailurile lui radu. machiavelli , drogurile , excesele de acool dauneaza . deci,…

    emma

    Februarie 18, 2008 at 10:26 am


Lasă un răspuns

