Degeabatologie

sau arta de a fi degeaba. Disectii pe viu.

Scoateti-ma din RoBlogFest!

with 38 comments

Pentru ca nu imi plac manifestarile de masa, de cantitate si de prostie.

Pentru ca deontologia nu prea este la pret printre organizatori si juriu (ce sa caute un jurat, sau chiar toti, intre inscrisi?).

Pentru ca sunt solidar cu Irinel Catrinoiu.

In concluzie rog organizatorii sa ma scoata din concursul lor.

Written by machiavellian

Februarie 10, 2008 la 12:57 pm

38 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. La ei pe sit scrie că odată nominalizat de cineva, nu mai poţi fi scos. (Trădătorul e Schwarzmann Skinski. 😛 )

    Grădinariu

    Februarie 10, 2008 at 1:09 pm

  2. Stiam cine e „tradatorul”, dar eu nu-l consider asa. Ii multumesc pentru incredere, dar nu vreau sa iau parte la asa ceva. 😉

    machiavellian

    Februarie 10, 2008 at 1:42 pm

  3. N-am zis-o cu maliţiozitate, şi eu m-am auto-intitulat „trădător” aici.

    Grădinariu

    Februarie 10, 2008 at 1:47 pm

  4. La ei pe site se face Jurnalism de Cacat! Hai ca am nervi acum. Adica au o politica de tot cacatul in ceea ce priveste Jurizarea Culturii si nominalizarea blogurilor, dar, vezi Doamne, nu mai poti sa fii sters daca esti nominalizat! De cand e deontologic sa nu fii sters daca EU ASA VREAU? Si bde cand e deontologic sa iti bati jos de blogurile culturale? Si de cand e deontologic sa mai faci si reclama pe la Radia pentru a promova imbecilitatea? Am inteles.

    Ilie Catrinoiu

    Februarie 10, 2008 at 1:59 pm

  5. Si mie mi se pare absurd sa ma tina cu forta acolo. Si nu spune „jurnalism de cacat” fiindca asta ar insemna ca acolo se face… jurnalism! Brrrrr.

    machiavellian

    Februarie 10, 2008 at 2:13 pm

  6. Cred ca te poti scoate si singur la un punct. Eu am un cont acolo pentru ca voiam sa ma scot de pe o categorie. O sa las totusi blogul la cel mai bine scris blog. N-am nicio sansa si n-am nici ”fani” dar as vrea sa vad macar de chichita cati oameni ar intra de pe siteuletul ala pe blogul meu doar pentru ca ‘am fost acolo’ (asa cum se exprima proprietarul). Cred ca o sa public statisticile dupa ”concurs” 🙂

    krossfire

    Februarie 10, 2008 at 5:15 pm

  7. Aaaa…deci Roblogfestu’ asta e ca Uniunea Europeana. Dupa ce ai intrat, si nu din voia ta, nu poti sa mai iesi :)) .

    Ioana

    Februarie 10, 2008 at 7:03 pm

  8. da de ce să vă retrageţi din RoBlogFest? e adevărat că e un concurs stupid, dar veţi vedea ce amuzant va fi la final. eu am ieşit anul trecut pe locul 84, la categoria Cel mai bun blog personal, cu 3 voturi (eu, soră-mea şi un prieten).

    radugo

    Februarie 10, 2008 at 9:25 pm

  9. Deci să mă simt bine că nu am fost nominalizat? 🙂

    Lucian Vasile

    Februarie 10, 2008 at 10:02 pm

  10. Eu ma sarbatoresc 🙂 ca nu am fost introdus in cutia lor…

    ihtys

    Februarie 11, 2008 at 6:57 am

  11. Scoatetima si pe mine!

    dadatroll

    Februarie 11, 2008 at 7:05 am

  12. uite machiavellian l-am nominalizat şi pe dadatroll ca să-ţi ţină companie.

    radugo

    Februarie 11, 2008 at 10:51 am

  13. 1. chestia cu mentinerea nominalizarii in ciuda dorintei tale este un rezultat al unui sondaj facut in comunitate. la anul o sa il reconsideram.

    2. eu iti garantez ca un jurat nu o sa fie inscris in concurs la categoriile jurizate. faptul ca sunt oameni care fac inscrieri aiurea nu inseamna nimic, la ora inceperii votului situatia o sa fie diferita. Ca un expemplu: weekendul asta am facut un pic de curatenie printre inscrisi si deja astazi au aparut inscrise bloguri deja sterse. Nu traim intr-o lume perfecta – si daca sunt scapari, asa aprecia daca nu le semnalizati, e foarte simplu sa stai pe margine si sa zici ca ceva e prost.

    3. nu stiu de unde politica „de cacat” apropo de sectiunea de cultura – sunt gata sa ascult argumente, daca ele exista.

    4. roblogfest este o competitie, nu stiu de unde legatura cu jurnalismul – poate detaliati sa ma lamuriti, daca aveti binevointa

    5. daca aveti alte intrebari sau nelamuriri – daca imi dati un email direct poate as fi cel mai in masura sa clarific si sa raspund.

    cele bune 🙂

    dragos

    Februarie 11, 2008 at 4:21 pm

  14. […] Zeu, refuz cu indiferenta dispretuitoare competitia cu alti plebei ai blegosferei, intrucat, precum machiavellian si Ilie Catrinoiu sunt deranjat de initiativele de masa, bazate pe aprecieri cantitative. Totodata, […]

  15. în legătură cu politica de ***** (cinci stele, n-am vrut să zic altceva) cu privire la blogurile culturale, aduc eu un argument: eliminarea din concurs a blogului marelui poet Emil Brumaru! fusese nominalizat la secţiunea design-creaţie.

    radugo

    Februarie 11, 2008 at 6:59 pm

  16. cultura e una, design/creatie e alta. de aia poate sunt doua categorii separate, de altfel, nu?

    dragos

    Februarie 11, 2008 at 7:36 pm

  17. ‘ţeles, deci poezia nu intră la creaţie, poeţii sunt culţi, dar nu creează. nu ştiu de ce le mai spune poeţi, că doar poiesis – ποίησις – înseamnă în greceşte creaţie.
    da de ce l-aţi lăsat pe Sociu la design-creaţie, că şi el e poet şi el are tot un blog numai cu poezie, ca şi Brumaru?

    radugo

    Februarie 11, 2008 at 9:22 pm

  18. dragos, fiindca banuiesc ca esti dintre organizatori juriu te rog ca pe viitor sa fii mai atent la ce citesti si unde citesti si sa adresezi intrebarile oamenilor in particular.

    Iti voi raspunde la ce am spus eu si nu a fost foarte clar:

    1) Nu ma intereseaza cine a votat si unde a votat si ce a votat. Mai ales ca este vorba de o comunitate in care nu sunt inclus, nu ma includ nici eu si a carei implicatii nu ma privesc. Deci este logic sa nu particip la concursul vostru si frumos ar fi sa ma scoti.

    2) Nu trebuie sa imi garantezi mie nimic, din moment ce eu nici nu doream sa particip la concurs. Simplu ca buna ziua, nu?

    machiavellian

    Februarie 11, 2008 at 11:00 pm

  19. Exact la imbecilitatea aceasta ma gandeam si eu. Stai sa inteleg logica organizatorilor: daca 2000 de indivizi au votat ca un om va fi implicat intr-o manifestare fara vointa lui, chiar contrar acesteia, asa trebuie sa fie, caci s-a votat. Sufragiile astea populare confera o autoritate nestramutata, nu?

    Daca pur si simplu nu sunt de acord sa imi folositi numele blogului si continutul sau in competitiile voastre, nici un milion de votanti nu va pot oferi dreptul sa o faceti.

    Phosphoros

    Februarie 12, 2008 at 1:48 am

  20. @radugo – intra la creatie daca e sa largim nuantele si sa ne jucam cu limba romana doar pentru sa fi pricinosi. Editia viitoare os a fie mai clara din punctul asta de vedere

    @ machiavelian – da, eu sunt organizator, nu, nu sunt juriu & tocmai ca sunt foarte atent la discutii si validitatea argumentelor in particular sau general si incerc sa inteleg fiecare ce are de zis. Am explicat mai sus rationamentul, e destul de clar nu cred ca are rost sa il reiau. Poate doar sa adaug ca atunci cand am inceput asta exista o comunitate mult mai mica si mai restransa, care a crescut de la an la an si care anul acesta poate nu mai este reprezentativa. De aceea spun ca de anul viitor o sa incercam sa luam in calcul toate parerile si tot feedbackul tot asa cum anul acesta am luat in considerare tot ce s-a spus constructiv anul trecut. Nu este rea vointa este un punct de vedere pe care cineva pe care il duce capul si este cat de cat rezonabil ma astept sa il inteleaga.

    Si punctual, la 1) din moment cineva te-a propus innseamna ca te citeste, este like minded si crede ca blogul tau inseamna ceva. 2) asta cu garantatul e de gradinita, si e un raspuns direct la „deontologia nu prea este la pret printre organizatori si juriu”. Regulile sunt clare, publice si pentru toata lumea.

    @phosphoros – pana una alta, da

    dragos

    Februarie 12, 2008 at 12:27 pm

  21. Si banuiesc ca iti dai seama de inconsistenta unui asemenea argument, monşer, nu?

    Phosphoros

    Februarie 12, 2008 at 1:40 pm

  22. nu e un argument, e un raspuns. argumentul tau nu ia in calcul contextul si daca l-as continua as merge pe o directie gresita si respectiv inconsistenta 🙂

    dragos

    Februarie 12, 2008 at 1:57 pm

  23. Phosphoros, esti prea subtil.

    Radu Iliescu

    Februarie 12, 2008 at 2:11 pm

  24. Nu in general, ci pentru unii. Marlanul te murdareste trecand cu masina prin balta, arunca si o galeata de detergent peste tine daca vrea. Fara mofturi si fara argutii intelectuale. Pana una alta, ca sa citez…

    Radu Iliescu

    Februarie 12, 2008 at 2:12 pm

  25. Radu, ai dreptate, cred ca sunt prea subtil.

    Auziti, bre, RoBlegi … eu ma simt jignit de faptul ca figurez pe listele voastre, alaturi de tot felul de ciumpalaci. Uite, na, Insurgiam – Blogul anti-blog, e un brand si nu va permit sa il folositi in competitii unde eu nu am binevoit sa ma inscriu. Chiar daca e domeniu public, aveti voie sa il citati, sa dati legaturi catre el, sa il criticati, dar nu sa il folositi fara acordul meu in competitii. Faptul ca ati adunat 2000 de dobitoci care au apasat pe butonasele mausului nu va confera absolut nici o legitimitate in a ma inscrie si mentine in listele voastre, contrar vointei mele.

    Phosphoros

    Februarie 12, 2008 at 2:46 pm

  26. Ce-ar fi sa supuneti la vot propunerea mea de a-i arde un numar oarecare de castane acestui individ obraznic, Dragos? Pariez ca rezultatul votului va fi in favoarea propunerii mele. Nu conteaza daca indiviul nu recunoaste votul, majoritatea a decis.

    Tudor

    Februarie 12, 2008 at 2:48 pm

  27. Tudor, cred ca tocmai ai avut o idee geniala 😀 Nici macar nu trebuie sa fie un numar mare de votanti, trebuie doar ca o „comunitate” oarecare (fie ea formata din 10 sau 2000 de persoane) sa decida in majoritatea ei bumbacirea organizatorilor de la BlegFest.

    Phosphoros

    Februarie 12, 2008 at 2:50 pm

  28. Nu e ideea mea, desi e geniala. E unul dintre argumentele clasice impotriva democratiei prost intelese, reformulat pentru acest caz particular.

    Tudor

    Februarie 12, 2008 at 2:58 pm

  29. Deci no, stai să văd dacă am priceput.

    Insurgiam spune că el nu vrea să fie inclus, este în asentimentul lui Machiavellian şi al lui Catrinoiu şi argumentează destul de clar că, indiferent a voinţa a 2000 de oameni, nu are ce căuta acolo.

    Dragoş spune că până una alta, da…

    Cu toate că reiese destul din clar din comentarii că nimeni de pe aicea nu vrea să participe la târgul de bloguri, care mai colorate, care mai insipide, Dragoş o dă înainte cu regulile şi cu voinţa poporului din bloraş.

    Dragoş, totu’ bine? 🙂

    Ştefan Muşat

    Februarie 12, 2008 at 2:59 pm

  30. Da, sunt ok. Discutia se opreste aici, agresivitatea si lipsa de politete nu tin de argumente in nici un sistem. Chestie de educatie probabil.

    o zi buna,

    Dragos

    Februarie 12, 2008 at 3:56 pm

  31. Cu o totală lipsă de politeţe şi foarte agresiv (înspre violent chiar) îţi sugerez să parcurgi încă o dată comentariile.

    O zi bună şi spor la treabă.

    Ştefan Muşat

    Februarie 12, 2008 at 4:25 pm

  32. Eu zic sa votam inspre obligarea lui de a suporta continuarea discutiei. Daca avem o majoritate, e imperativ sa dialogheze cu oamenii astia lipsiti de politete si agresivi 😀

    Phosphoros

    Februarie 12, 2008 at 4:42 pm

  33. Dragoş, nu trebuie să te superi, eu consider competiţia în sine o joacă şi e amuzantă. eu nu te condamn pentru ea. e ca la mari români, unde Eminescu se întrecea cu Bănel Nicoliţă şi Laura Stoica. sau ca la zece pentru România, unde concurau Oana Zăvoranu şi Maia Morgenstern. tot aşa şi aici: marii poeţi Brumaru şi Sociu concurează cu marile jigodii politice Năstase şi Dâncu, deci e comic.
    doar că, în privinţa blogurilor culturale, e absurd totuşi să existe un juriu specializat care să judece între Brumaru şi Sociu, atâta vreme cât persoanele care îl compun nu au căderea să-i evalueze pe cei doi: nu poate să spună zoso cine din cei doi e mai bun.

    radugo

    Februarie 12, 2008 at 6:23 pm

  34. Dragi nemulţumiţi,
    Să zicem că eu şi cu prietenul meu X ne uităm într-o seară pe InterNet la bloguri. Şi X zice: „Ia uite, băi, la machiavellianu’ ăsta, cum se opune el vitejeşte risipei banilor publici.” Şi eu îi zic: „Da, băi, ai dreptate, dar parcă publică cam rar. În schimb Radu Gonciar ăsta nu numai că publică mai des, dar abordează şi domenii mai diferite.” „Du-te, băi, de-aicea! Da’ de Ioana ce zici? Nu ţi se pare că publică prea multe articole cu texte din alţii?” „Da, bre, dar când publică de-ale ei e tare amuzantă.” „Da’ de Radu Iliescu ăsta ce crezi?” „****** ****** ***.” Şi discuţia continuă aşa o vreme.
    „Băi, X, eu cred că până la urmă am ajuns la un numitor comun. Parcă Krossfire ăsta le publică şi des, are şi articole amuzante, scrie şi din domenii variate. Iar Mihnea Georgescu e cam bătut în cap cu leuca, cred că suntem amândoi de acord.” „Da, suntem.”
    A doua zi, eu public pe blogul meu un articol în care vorbesc ce-am jurizat cu X aseară, unde îl pun pe Krossfire pe locul întâi, pe Phosphoros pe la mijloc şi pe MG lanterna roşie. Acum, înlocuiţi „blogul meu” cu blogul roblogfest, „eu şi X” cu „juriul roblogfest”, iar pe cei nominalizaţi mai sus cu „cei 2000”. Mi se pare mie sau e o chestiune de scară? Sau, dacă aş publica pe blogul meu o ierarhie, eventual dându-i şi un premiu lui Krossfire, mi-aţi spune că „nu vreau să-mi regăsesc brand-ul acolo”?
    Problema, cred eu, e că există un singur fest dintr-ăsta. Dacă ar fi mai multe blogfest-uri concurente, poate s-ar stimula calitatea şi n-ar juriza la bloguri culturale alde zoso.

    Grădinariu

    Februarie 12, 2008 at 7:49 pm

  35. da, are dreptate Mihai. e ca şi cum ai vrea să interzici cuiva să stea la bârfe despre tine. n-ai cum.

    radugo

    Februarie 12, 2008 at 8:47 pm

  36. Da, Mihai are dreptate, nu poti sa „interzici” cuiva sa te barfeasca. Dar nici nu poti sa ai pretentia ca barfele respecta o deontologie.

    Si, in plus, eu i-am rugat sa ma scoata din concurs.

    machiavellian

    Februarie 12, 2008 at 9:15 pm

  37. De ce sa ii rogi? Doar nu e concurs de politete. Oricum se pare ca nu merge cu frumosul.

    Mihai, ai dreptate. Dar daca m-ar scoate din sarite nominalizarea ta, ti-as aplica exact acelasi tratament. Nimeni nu ii impiedica sa ma mentina in competitia lor absurda, dar nici pe mine nu ma poate impiedica nimeni sa imi bat joc de ei. Corect?

    Mai apoi, indiferent de „calitatea” unui juriu, nu as fi de acord sa intru in vreun concurs. Orice valorizare si ierarhie de genul acesta nu ar putea fi decat una strict subiectiva si irelevanta. Ca si cum ai compara prune cu pastravi. Ambele sunt alimente, dar unora ne plac mai mult prunele si altora pastravii. Chiar daca ii avem pe cei mai mari experti in gastronomie, ierahizarea lor va fi una subiectiva. Unde mai pui ca unora le place si rahatul? 😀

    Phosphoros

    Februarie 13, 2008 at 12:39 am

  38. Nimeni nu ii impiedica sa ma mentina in competitia lor absurda, dar nici pe mine nu ma poate impiedica nimeni sa imi bat joc de ei. Corect?

    Corect, corect.

    Chiar daca ii avem pe cei mai mari experti in gastronomie, ierahizarea lor va fi una subiectiva.

    Mai toate concursurile-s subiective, dar după cum amintea şi Radu Gonciar, au avantajul de a fi amuzante. Unde mai pui că, atunci când văd un concurs de miss la televizor, am tendinţa de a-l urmări până la sfârşit! 😀 (Am făcut şi eu ceva asemenător, remember?)

    Grădinariu

    Februarie 13, 2008 at 4:14 pm


Lasă un răspuns

