Degeabatologie

sau arta de a fi degeaba. Disectii pe viu.

Lepsareala

with 18 comments

De pe filiera proclet leapsa imi vine:

1. Ia cartea care este cea mai aproape de tine.
2. Deschide-o la pagina 123.
3. Găseste a 5-a propozitie/frază.
4. Postează pe blog textul următoarelor 4 propozitii/fraze cu aceste instructiuni.
5. Nu îndrazni sa scotocesti prin rafturi după cartea aceea foarte deosebită sau “intelectuală”.
6. Da leapsa mai departe la alti 6 prieteni.

1. Iau cartea cea mai apropiata de mine: Nietzsche – Anticristul.
2. O deschid la pagina 123: IF pagini(Anticristul)<123 THEN GO TO 1.
1. Iau cartea a doua cea mai apropiata: Alexandr Soljenitin – Arhipeleagul Gulag, vol II. Si daca tot s-a nimerit asta, dedicatie speciala pentru Mihnea, justitiarul din Salem care mai si scrie „cum trebuie”.
2,3,4,5. Deschis, calculat, notat: „Dupa ce Akimov a fost snopit, Matronina n-a stat sa se lupte mai departe, s-a marginit sa ceara in scris conducerii lagarului: <<Rog ca acest contingent sa nu ne mai fie trimis.>> Cu senina indiferenta le trateaza pe fetele care lucreaza in atelierul ei cate opt ore in sir, ca niste automate: opt ceasuri fara intrerupere aceleasi miscari la conveier. <<Ce sa-i faci, spune ea, pentru mecanizare prioritare sunt alte sectoare, mai importante.>>”
6. Fiindca proclet a trimis deja la multi, eu trimit mai departe doar la Danonino, Botache, Elful Nomad, Ion si Mangaloy.

Written by machiavellian

Februarie 2, 2008 la 7:03 pm

18 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Vezi ca se dau premii 😀

    Phosphoros

    Februarie 2, 2008 at 7:13 pm

  2. Am vazut deja. Dar tu parca nu erai in Cluj sa mi-l plasezi. Oricum, n-ai nevoie de adresa mea. 😉

    machiavellian

    Februarie 2, 2008 at 7:23 pm

  3. Justiţiarul din Salem…
    Îmi place…

    Mihnea Georgescu

    Februarie 2, 2008 at 8:43 pm

  4. Mihneaaaa…sper ca te-ai uitat la link-ul pe care l-a dat Machi cand a zis Salem. Cred ca nu e tocmai Salemul la care te gandeai tu 😉 .

    Ioana

    Februarie 3, 2008 at 1:57 am

  5. this is kinda dumb :-??

    Iulian

    Februarie 3, 2008 at 2:33 pm

  6. Mai precis, nu se referea la tigarile Salem 😀

    Phosphoros

    Februarie 3, 2008 at 2:36 pm

  7. Am citit povestea cu vânătoarea de vrăjitoare din America. Dar oricum, sună mişto! Machi are şanse să-şi revină…

    Mihnea Georgescu

    Februarie 3, 2008 at 3:57 pm

  8. A fost cumva bolnav si eu nu am stiut?

    Phosphoros

    Februarie 3, 2008 at 4:43 pm

  9. Deci mei, da daca cartea nare decat 70 de pagini? Ca eu acuma citesc Al Chimistul, si nu are 100 de pagini.

    dadatroll

    Februarie 3, 2008 at 5:54 pm

  10. @Iulian, stiu ca blogul tau e de oameni cu studii postdoctorale. Pe scurt, bine ca esti tu dajtept.

    Georgescule, inca nu poti prinde satirele fine, imi pare rau, nu voi fi cel care sa-ti predea ce trebuia sa inveti in liceu.

    Phosphoros, bolnav, cine?

    dadatroll, eu ce sa-i fac lu’ batranu Nietzsche daca nu voia sa scrie carti mai lungi?

    machiavellian

    Februarie 4, 2008 at 9:50 am

  11. Am mai primit leapsa asa de vreo 3 ori. Acum sunt langa biblioteca :)… e greu de ales cea mai apropiata carte.

    Ion

    Februarie 4, 2008 at 12:31 pm

  12. Executat. Placut. Imi doresc sa fi contaminat… Multumesc de oportunitate 🙂

    Danonino

    Februarie 4, 2008 at 6:12 pm

  13. dragul meu, poate ar fi cazul sa lasi putin atitudinea defensiva deoparte. nu te-am atacat in niciun fel, imi exprimam doar opinia personala asupra topicului care ti-a fost aruncat spre lepsiuire cu atata generozitate. o seara placuta.

    Iulian

    Februarie 4, 2008 at 9:11 pm

  14. M-am achitat de datorie!

    Botache

    Februarie 4, 2008 at 10:19 pm

  15. Iuliane, e ca si cum ti-as scrie un comentariu la tine pe blog „Esti prost”. Si apoi altul „Scuze daca m-ai inteles gresit, nu trebuia sa te ataci, vorbeam cu articolul”.

    machiavellian

    Februarie 5, 2008 at 4:14 pm

  16. daca as fi avut aceasta intentie as fi facut-o extrem de direct si percutant. nu imi sta insa in fire sa lansez atacuri la persoana. din punctul meu de vedere lucrurile sunt clare si prezenta polemica nu are sens a fi continuata.

    Iulian

    Februarie 5, 2008 at 7:31 pm

  17. Abia acum am vazut ca imi dadusei si mie leapsa, too late, unfortunately.

    wandering elf

    Februarie 22, 2008 at 5:09 am

  18. Ei, daca vrei, da-i bataie. Oricum, eu sunt putin ocupat zilele acestea, deci activitatea mea blogaristica este redusa la minim.

    machiavellian

    Februarie 22, 2008 at 5:04 pm


Lasă un răspuns

