Degeabatologie

sau arta de a fi degeaba. Disectii pe viu.

Inca o palma data libertatii de expresie

with 14 comments

Mai tine minte cineva scandalul cu Vis Urat – homofobul? Cica se facea ca Vis Urat prelua o stire, stire care spunea ca in Scotia o anumita organizatie de lobby progay obtinuse „interzicerea cuvintelor <<mama>> si <<tata>> in institutiile de sanatate”, dar nu numai.  Ei bine, desi recunosc ca o parte din stirea lui Vis Urat fusese exagerata, toata lumea i-a dat in cap cu sofisme deja clasice, asa ca m-am simtit nevoit sa-l apar.

Dar sa lasam trecutul si sa revenim la prezent: Acum asta se intampla in Marea Britanie. Vis Urat nu era chiar atat de departe de adevar, nu?

Written by machiavellian

Ianuarie 31, 2008 la 1:00 am

14 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. visurat poate fi considerat multe lucruri, nu doar homofob. chiar ma gandesc ca daca-l asmutzim pe MG pe visurat ne-am asigurat un an de blogereala de circ ;))

    mihnea

    Ianuarie 31, 2008 at 1:24 am

  2. Bănuiesc că orele de anatomie vor fi interzise, nu? Altfel ce s-ar întâmpla cu bietul plod când va afla că tatăl său nu are accesoriile necesare ca să-l fi adus în lume şi că de fapt tot dintr-o intersectare heterosexuală a apărut şi el?

    Schwarzmann Skinski

    Ianuarie 31, 2008 at 10:30 am

  3. Vezi? D-aia era buna barza 🙂 .

    Ioana

    Ianuarie 31, 2008 at 10:36 am

  4. Mihnea, spune-le-o celor care l-au linsat atunci. Eu am fost dintre cei care l-au aparat.

    Schwarzmann, poate vor interzice si mutatiile genice nefavorabile de la genetica. Stii, ele sunt comune in natura, dar sunt considerate boli. 😉

    machiavellian

    Ianuarie 31, 2008 at 11:29 am

  5. Mai e si California… cu prostii gen daca te simti fata mergi la baia de fete, daca te simti baiat mergi la baia de baieti.

    Ion

    Ianuarie 31, 2008 at 2:35 pm

  6. Citind articolul in care il sustineai pe visurat am vazut ceva de o organizatie. Poti sa ma incluzi si pe mine si mai am si alti adepti 🙂

    Ion

    Ianuarie 31, 2008 at 3:07 pm

  7. Vorbesti de NARTH? http://www.narth.org

    machiavellian

    Ianuarie 31, 2008 at 3:47 pm

  8. Nu, de aia ce ziceai ca o faci impreuna cu proclet

    Ion

    Ianuarie 31, 2008 at 3:56 pm

  9. Sunt inofensiv, dar gândul meu e…

    Lucian Vasile

    Februarie 3, 2008 at 8:49 pm

  10. …e? 🙂

    machiavellian

    Februarie 4, 2008 at 9:50 am

  11. Senatul a schimbat Codul Familiei!
    Casatoriile sunt legale doar intre persoane de sexe diferite!

    Ion

    Februarie 5, 2008 at 6:14 pm

  12. Serios? Tu esti foarte sigur? 🙂

    machiavellian

    Februarie 5, 2008 at 7:36 pm

  13. Ion, m-am interesat:

    1) Legea a trecut numai de comisia juridica a Senatului
    2) Nu a trecut de Senat inca si nici de Camera Deputatilor. Deci mai este de asteptat.

    machiavellian

    Februarie 6, 2008 at 11:37 pm


Lasă un răspuns

