Degeabatologie

sau arta de a fi degeaba. Disectii pe viu.

Gata cu spamul pentru „cauze drepte”

with 8 comments

Primit pe email:

Pentru a salva viata cainilor si a pisicilor avem nevoie de o lege care sa ii protejeze. Pentru ca aceasta lege sa intre in vigoare avem nevoie de sprijinul dumneavoastra. Puteti ajuta la promulgarea acestei legi semnand o petitie pe site-ul XXXX. Aceasta petitie va ajunge in fata parlamentului Romaniei. [se repeta aceleasi idei de cateva ori si apoi…]

Va multumim pentru suportul acordat.

In primul rand nu ma intereseaza. In al doilea, nu avem nevoie de „legi” noi care sa toace bani de la buget. In al treilea rand, exista un proiect de lege pentru toate animalele, nu doar caini si pisici. Sau a uitat toata lumea de ideea tampita cu „Politia Animalelor”? In ultimul, nu trebuia sa-mi multumiti pentru „suportul” (in romana se spune „sprijinul”) acordat, ci trebuia sa va cereti scuze ca trimiteti mesaje nesolicitate, deoarece nu pe toata lumea intereseaza proiectele voastre.

A propos, pe cand o lege contra spamului?

Written by machiavellian

Ianuarie 29, 2008 la 10:26 pm

8 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. eu de ce nu primesc? 😀

    nu l-am primit nici ăsta cu animalele(numai vrăjeala aia cu calul torturat).nu am primit nici organigrama aia cu ciorile, care circulă în ultima vreme pe bloguri. nu am primit nici prezentări pps. nu am primit nici chestii de genul „sunt piticul din poveste dă mai departe”. nu am primit nici un spam. pe ym nu am mai primit massuri de nici nu mai ştiu când. şi când am primit, erau doar bancuri. şi câteva chiar faine.

    eu mă simt într-un fel nedreptăţit faţă de voi ăştia care primiţi. 😉

    fanitza

    Ianuarie 30, 2008 at 12:15 pm

  2. *nici pe ăsta

    fanitza

    Ianuarie 30, 2008 at 12:22 pm

  3. […] citit “pozitia” in legatura cu protectia animalelor, politia animalelor si spam. Ma tem ca va trebui sa te […]

    Politia Animalelor « Proclet

    Ianuarie 30, 2008 at 1:05 pm

  4. Mass-uri nu mai primesc nici eu fiindca mi-am avertizat colegii ca-i bag la ignore. Dar pe email tot mai vine spam. Mai ales de la ROL.

    machiavellian

    Ianuarie 30, 2008 at 1:54 pm

  5. […] ianuarie, 2008 by Ioana Se plânge Machi de spamuri cu poltia animalelor. D-apăi eu ce sa mai […]

  6. corect. astia n-are „suport”. o lege care sa protejeze neputinta noastra de a-i tranti una dupe ceafa lu imbecilul care da in pisici. si, via legalism desperat, o sa ajungem sa ne uitam in dreapta si in stanga dupe vreun Zoomilitian de spita noua, inainte de a ne adresa cainelui, asa cum fac eu cu suavitate, cu sintagma delicat-vocativa „javra murdara”(ceea ce si e)

    PS cei care inca se mai zbat intre spam si spasm pesemne ca nu au cetit inca imbecilitatea de text legal pe baza caruia va functiona Melitia Animalelor si Prevenirea Cruzimilor fata de Animale.

    man

    Ianuarie 31, 2008 at 3:23 pm

  7. pe când o lege contra spamului, zici?

    hai că o să o facem şi pe asta… îmi asum eu responsabilitatea 😉

    fanitza

    Ianuarie 31, 2008 at 10:29 pm

  8. Spuneti NU politiei animalelor :))

    http://www.petitiononline.com/nupol/petition.html

    cipri

    Aprilie 10, 2008 at 11:34 pm


Lasă un răspuns

