Degeabatologie

sau arta de a fi degeaba. Disectii pe viu.

Si povestea continua

with 12 comments

Dupa ce Mihnea ne-a invitat ieri la „dialog” (mda, ce dialog), se pare ca s-a intors la una din ocupatiile lui preferate: apologia criminalilor comunisti.

Haideti to’arasi, biruinta este a noastra!

PS: Comentariu de pe blogul lui Mihnea, dat de un „evreu sadea”: „evreu e mai bine decit corcitura, asa cum l-a facut Cioaba pe Mailat ala!” Mai este ceva de comentat?

Written by machiavellian

Ianuarie 28, 2008 la 12:12 am

12 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. nu, de aseară până astăzi asist la o comedie, e o farsă acest Mihnea Georgescu? nu poate fi adevărat… ameninţările cu „cinci ani la sare”, cele de pe blogul lui Lucian Vasile, iar acum, „memoria Anei Pauker a fost atacată…” măi, eu nu pot să admit că există un asemenea dobitoc. cred că face unul glume.

    radugo

    Ianuarie 28, 2008 at 1:39 am

  2. Oare omul este sănătos? Poate-mi daţi de veste…

    alexandru petria

    Ianuarie 28, 2008 at 4:00 am

  3. …cred că parţial este şi greşeala noastră, dacă luaţi în considerare nr imens de comentarii pe subiectul acestui obiect înzestrat cu voce umană, georgescu….
    eu nu am talente scriitureşti, dar m-aş bucura un pic dacă s-ar găsi cineva carele să buchisească un boicot drăguţ….să nu mai acceseze domle nimeni pagina lui, să cadă dracului în uitarea cea mai neagră a celui mai dantesc purgatoriu posibil….
    …mă enervez destul de greu in general însă acest individ, carele se pare că într-adevăr crede în ceea ce emite, a reuşit s-o facă cu prisosinţă….
    …cu chestia antisemită nu mă bag. pt că nu stiu mare lucru despre asta. însă greţoşenia cu iliescu pe care-l linge din toată puterea limbii sale e inadmisibilă.
    ….bre oamenilor, democraţie democraţie…libertate de exprimare…drepturile omului….da chestia asta nu e om, domle….e o jită grasă cu imbecilităţi în cap. îmi pare rău că folosesc cuvinte apropiate de scatologic, iar aici ai tot dreptul să-mi ştergi comentariul ista, dar te rog să iei în considerare scrierea unui mic text de boicot. eu nu pot sa fac aşa ceva, pentru că textul meu ar fi complet ilogic şi s-ar rezuma la muuulte cuvinte obscene
    …..să.i lăsăm să se lectureze ei între ei, deoarece observ că îşi are sprijinitorii lui….
    sante, monsiu!

    mangaloy

    Ianuarie 28, 2008 at 2:28 pm

  4. Dacă Mangaloy crede că eu vreau publicitate se înşeală.
    Machiavelli, îmi cer eu scuze pentru faza cu „corciturile”, în numele lui Balauru’!

    Mihnea Georgescu

    Ianuarie 28, 2008 at 9:41 pm

  5. Mihnea, nu este nevoie sa-ti ceri scuze pentru ce face altcineva.

    machiavellian

    Ianuarie 28, 2008 at 9:53 pm

  6. Iliescu! Iliescu! Hai cu Iliescu! (ce om grozav e Iliescu… e un om superb… e cel mai tare…e eroul meu)

    Oare cine se poate identifica dupa cele de mai sus?

    Ion

    Ianuarie 28, 2008 at 10:03 pm

  7. Ba da, Machi, că i-am aprobat comentariul cu caracter rasist. Dar am aprobat si comentarii rasiste în care eram atacat şi eu. Din punctul meu de vedere, unul care face afirmaţii rasiste se compromite sigur. Balauru’ este un om inteligent, cred că l-a luat valul polemicii…

    Mihnea Georgescu

    Ianuarie 28, 2008 at 10:19 pm

  8. Eu aprob tot in afara de injuraturi si reclama. Cenzura nu mi se pare normala. Iar balaurul nu e la prima „auto-compromitere”. Acum cateva luni obisnuia sa modifice comentariile pe blogul lui astfel incat sa para ca respectivii spuneau total altceva.

    machiavellian

    Ianuarie 28, 2008 at 10:25 pm

  9. Machi
    Balaurul este un entuziast. E greu să îţi menţii cumpătul când e vorba despre Ereţ. Nici eu nu sunt de acord cu limbajul lui. De fapt, ne certăm de foarte mult timp, pentru că este un om de dreapta, anti-Iliescu, Năstase etc. Dar avem un punct comun – dragostea pentru Israel.

    Mihnea Georgescu

    Ianuarie 28, 2008 at 10:40 pm

  10. […] fondator ales…"   Continua sa existe o dezbatere intre bloguri apropo de antisemitism. Asa cum ii explicam si unui alt blogger pe messenger azi, problema nu tine in mod direct de […]

  11. Măi, deci să ne înţelegem: tăcere totală viz-a-viz de papagal şi totul va fi bine. Prea mult timp şi energie se pierd pentru a-i închide gura unui individ care este mai rigid decât bâta unui miner din 91.

    Ce naiba, dialogul s-a transformat în monolog, deci nu are rost să ne complicăm.

    Ştefan Muşat

    Ianuarie 29, 2008 at 11:18 am

  12. Ok…gata, promit sa tac 🙂 . Da’asa as fi comentat cevaaaaaaaa :(( .

    Ioana

    Ianuarie 29, 2008 at 7:36 pm


Lasă un răspuns

