Degeabatologie

sau arta de a fi degeaba. Disectii pe viu.

Ghid de participare la pretreceri

with 19 comments

1592544006.jpg

Dupa peste o saptamana de inactivitate „jurnalistica”, 20 de comentarii spam, un frecus de menta total si un Half Life 2 terminat in intregime, m-am intors „odihnit” si plin de verva.

Asa ca, proaspat inarmat cu experienta unui chef de revelion, machiavellianul a incropit urmatorul ghid de participare la petreceri:

  • daca la cateva minute dupa ora 12 te dai la un barbat cu o replica absolut idioata gen „anul acesta ar trebui sa traim la maximum” si in secundele urmatoare apare prietena respectivului, nu te ridica sa pleci deoarece doar accentuezi penibilul situatiei.

  • daca esti invitat la un chef, frumos e sa vii maxim cu prietenu-tau si atat, si nu cu vreo 4 persoane.
  • daca totusi vii cu mai mai mult de o persoana, incercati sa aduceti mai mult de o sticla de vodka si una de suc deoarece revelionul dureaza peste 8 ore si oamenii mai si mananca (inclusiv voi).
  • daca totusi nu poti sa aduci mai mult de atat, decent e sa nu vomiti pe jumatate canapeaua.
  • daca nu se poate evita nici cum nici asta, prietenii care te-au adus ar trebui sa curete totul, nu doar pe sarite, si sa nu te tina in baie o ora jumatate, deoarece s-ar putea ca si alti participanti sa aiba nevoi urgente similare.
  • daca vii neinvitat si totusi incalci mai multe din sfaturile de mai sus, tine de bun simt sa taci si sa nu-i faci „limitati”, „naspa” sau altele pe participantii care nu iti impartasesc pasiunea pentru doctrine egalitariste. Si mai ales daca acei participanti la sindrofie sunt „legitimi”, nu picati din plop.
  • daca nu te poti abtine nici de la asta, sfatul meu e sa le-o spui in fata, deoarece cel mai probabil vor afla oricum maine, daca nu chiar in acelasi moment fiindca tu vorbesti prea tare.
  • daca incepi o discutie cu „spune-mi ceva despre tine”, nu te mira ca omul ala reactioneaza cel putin… dubios. Ceea ce ne duce la punctul urmator.
  • in final, daca un om iti spune ca „creste prepelite vargate din pasiune”, este mult prea probabil ca acel om sa nu doreasca sa vorbeasca cu tine. Trebuie sa intelegi ca unii oameni sunt beti, sau badarani, sau antisociali, sau pur si simplu mizantropi (ca in cazul meu) si nu cauta cu orice pret interactiuni interumane. Invata sa citesti limbajul non-verbal daca cel verbal nu este destul de clar.

Va urez un an nou fericit si cat mai proletar!

Written by machiavellian

Ianuarie 3, 2008 la 7:01 pm

19 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Uuuh…Half Life 2. Sa incerci Condemned: Criminal Origins.

    dodger091

    Ianuarie 3, 2008 at 7:12 pm

  2. Ei, l-am incercat fiindca mi-am cumparat o placa video de tot rahatul, Intel cu chipset 450G sau ceva de genul asta(onboard). Si asa a mers ca naiba. Isi ia peste 200 de RAM, dar nu stie vertex shader decat din software. Imi voi lua ceva serios lunile viitoare.

    machiavellian

    Ianuarie 3, 2008 at 7:17 pm

  3. Undeva ai facut o eroare de matematica. Daca intri in baie cu „el” si ai in plan sa stai o ora si jumatate pentru „nevoi urgente”, e strict important sa faci asta, daca nu cumva intra si alte cupluri in baie pentru aceleasi „nevoi urgente” si adio satisfactie! 🙂

    Iti dai seama ca o baie este totusi o banala baie, de unde sa scoata ea cate o ora si jumatate pentru ABSOLUT TOATE NEVOILE? :-)))))))

    Radu Iliescu

    Ianuarie 3, 2008 at 9:14 pm

  4. La Multi Ani! Un an nou fericit, cu sanatate si belsug.

    Nu exista padure fara uscaturi, parca asa suna un proverb, iar uscaturile sunt la tot pasul…iar oamenii prost crescuti, de asemenea.

    forevergreen

    Ianuarie 3, 2008 at 10:00 pm

  5. Radu, doi barbati au intrat in baie. Iar unul din ei nu se prea misca. Astfel ma indoiesc ca as fi savarsit o eroare matematica, eventual una de lez-claritate. 😉

    A propos, era o camera goala potrivita pentru… iubire. 😉

    machiavellian

    Ianuarie 3, 2008 at 11:23 pm

  6. Dacă ai fi stat la ţară, baia era everywhere around you. 🙂

    Stelian-Mihai Grădinariu

    Ianuarie 4, 2008 at 4:05 am

  7. Hmm…cu toate ca nu eram la tara, la un moment dat baia a inceput sa fie everywhere around us…

    Ioana

    Ianuarie 4, 2008 at 11:53 am

  8. Am mai facut o completare. Oricum, desi baia ajunsese ubicua, nu era dintr-un motiv „exterior” si „obiectiv” ca asta ci pur si simplu… na, stiti voi. 😉

    machiavellian

    Ianuarie 4, 2008 at 12:20 pm

  9. La mulţi ani, domn machiavellian 🙂

    Ce-ar fi să scrii o nuvelă despre un revelion de pomină?

    Lucian Vasile

    Ianuarie 4, 2008 at 1:11 pm

  10. Mizantrop fiind din fire nu particip la mari aglomerari. Asa ca nu imi e de folos ghidul. Dar mi-ar prinde unul despre cum sa refuzi invitatiile insistente la tot felul de sindrofii.

    danieloctavian

    Ianuarie 4, 2008 at 5:51 pm

  11. …adica se poate si asa???

    impresiiblonde

    Ianuarie 4, 2008 at 7:21 pm

  12. Ce limitati naspa sunteti … adica ce? Oamenii nu-s egali? Pfff … rusine voua, reactionari ce sunteti! 🙂

    Asta da revelion … tre’ sa ii intelegi daca sunt egalitaristi, le e egal pe unde vomita ori daca sunt in compania unor oameni cu bun simt sau a unor proletari revolutionari.

    Insurgiam

    Ianuarie 4, 2008 at 7:27 pm

  13. Trebuia sa faci separat un ghid de participare pentru gayincluj.wordpress.com . Adica ce sa nu faca, cum sa nu faca, etc. ;;)

    proclet

    Ianuarie 4, 2008 at 8:23 pm

  14. @proclet

    😆

    deşi orice regulă ar impune machivaellian, sunt absolut sigur că nu l-ar împiedica pe „prietenul nostru”, lucian dunăreanu să scape „involuntar” săpunul în baie.

    fanitza

    Ianuarie 4, 2008 at 8:51 pm

  15. Luciane, nuvela nu, ca mi-e lene. Desi, poate-poate. 😉

    Daniele, ma mai gandesc.

    impresiiblonde, draguta, te-ai pierdut? Si ca sa stii, data viitoare zbor un astfel de comentariu pentru reclama mascata.

    Insurgiam, un an nou proletar mai ales tie. 😉

    proclet, fanita, eu cred ca respectivul chiar a scapat sapunul in baie, ca poze nu vrea sa arate fiindca tine la „discretie” (muahahahaha). Oricum, i-ar fi placut singurel cu anarho-colectivistul ala in toaleta, avand „grija” de el… 😉

    machiavellian

    Ianuarie 6, 2008 at 10:58 pm

  16. Hmm..ai reusit sa ma provoci, felicitari! Pentru ca, in principiu mi-e lene sa scriu.
    Petrecerile pe care le-am onorat cu prezenta mea ar putea clasificate astfel:
    1.eu beata, restul beti, eu cea mai beata totusi, amenda pt deranjarea linistii publice se impartea in mod egal
    2.eu beata, restul beti, exceptand vreo mimoza care scotea ulterior ochii cu fraze de genul „voi v-ati distrat, eu nu, altadata nu mai vin cu voi”
    3.toti treji, o muzica pe fundal care era data treptat la un volum din ce in ce mai mic, si in principal batalia se dadea pe telecomanda televizorului
    Inca nu am gasit definitia unei petreceri reusite, dar nu am observat vreo legatura directa intre numarul de persoane, locatie, eveniment si dispozitie.

    impresiiblonde

    Ianuarie 7, 2008 at 11:17 am

  17. Nu stiam ca femeile iau amenda pentru „deranjarea” linistii publice. Tu esti chiar un personaj a(nti)social, nu? 😉

    machiavellian

    Ianuarie 8, 2008 at 7:21 pm

  18. @ Proclet
    @ Fanitza
    Va comportati ca niste femei inainte de ciclu. Nu aveti loc de mine sau ce? Nu v-a bagat nici dracu’ in seama, d-apoi eu… Vedeti-va de muraturile si aberatiile voastre.
    Cat priveste viata mea privata, numai pe mine trebuie sa ma intereseze ce fac si cate sapunuri scap, atata timp cat nu afecteaza pe altii.

    GayInCluj

    Aprilie 27, 2008 at 6:21 am

  19. Si dreptul la informare unde ramane, inclujule? 😉

    machiavellian

    Aprilie 27, 2008 at 1:06 pm


Lasă un răspuns

