Degeabatologie

sau arta de a fi degeaba. Disectii pe viu.

Din international culese

with 7 comments

Chavez si utopia lui si-o iau peste tifla, iar Basescu ar trebui sa mai invete de la Putin. Pofta buna.

Adaugire: Am mai gasit doua articole pe tema Putin. Unul pro si altul contra: Is Russia Democratic? Yes – but so what? si The Cold War’s Return.

Written by machiavellian

Decembrie 4, 2007 la 1:04 am

7 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Si daca Chavez repeta referendumul? Sau asta era Basescu? Nu mai stiu… In privinta lui Putin…e corect. Oricum o dai 61 e mai mare decat 28+8. Si oricat ai aduna P-urile, D-urile si L-urile… 61 tot nu iese. Inca.

    danieloctavian

    Decembrie 4, 2007 at 1:25 pm

  2. ‘democratia’ lui putin nu are nici o legatura cu democratia in romania. sunt cateva mici mici paralele, dar acelea se leaga mai mult de unele trenduri comune in evadarea din comunism si spre o economie de piata. parerea mea 🙂

    mihnea

    Decembrie 4, 2007 at 2:29 pm

  3. Uite si o stire buna: Chavez o mai da si-n bara.

    Nu ca as tine eu prea mult la poporul venezuelean, dar e pacat sa repete si altii greselile istoriei.
    Am inteles ca Chavez-cat va face 5 puisori…

    proclet

    Decembrie 4, 2007 at 3:02 pm

  4. Hehe, daniele, de ce crezi ca blegul lor ar fi mai acatarii decat blegul nostru? Va mai imparti si Chavez paine calda si circ saracilor din Venezuela, pe seama bogatilor sau mai bine zis a clasei de mijloc, iar apoi va repeta referendumul.

    mihnea, nu este legatura foarte mare, ce-i drept. Dar si Basescu voia sa acapareze putere a inspre PD prin tertipul „uninominal – cu mine sau impotriva mea”. Lui Putin i-a reusit, Basescu ramane o amatoriceasca.

    proclet, da, e veste buna. 🙂

    machiavellian

    Decembrie 4, 2007 at 4:34 pm

  5. Fratele meu cel fara de seaman in machiavalacuri! Al lor macar are haz! Uneori!
    Am devorat tot ce am putut youtube-ai cu „Alo, presidente” si crede-ma bate orice stand-up imaginabil. Dar, ca sa fiu cinstit, tipul are charisma si nu e chiar plecat de acasa. Iar marele farmec e ca nu iti dai seama daca umorul lui e voluntar au ba. La Bush e clar.
    Oricum… peste ce se intampla la rusi nu ar trebui trecut cu usurinta. Ca sunt peste gard si gardul se clatina.

    danieloctavian

    Decembrie 4, 2007 at 5:31 pm

  6. Sincer, nu cred ca printre primele lucruri necesare la un presedinte se afla hazul. Fie el si de necaz. 😉

    Si, da, rusii sunt o problema. Dar sa ne amintim si ca sunt un bobor imbatranit, incapabil de imperialisme clasice. Ne-or da peste bot cu gazul, dar cam atat.

    machiavellian

    Decembrie 4, 2007 at 7:45 pm

  7. Pardon! Nu despre popor vorbeam. Chiar nu am nicio problema cu natia lui Dostoievski, Pasternak etc. Ochiul era atintit spre Kremlin.
    Cat despre …lucrurile necesare la un presedinte. Eu ma recunosc invins. Nu stiu care sunt alea. Dar imi amintesc o zicere a lui Geo Bogza care spunea: „ca sa fii om intreg, atatea sunt necesare” . Si de aici ar trebui inceput. De la a fi om. Intreg.

    danieloctavian

    Decembrie 5, 2007 at 11:38 am


Lasă un răspuns

