Degeabatologie

sau arta de a fi degeaba. Disectii pe viu.

Ce fel de politic sunt eu

with 17 comments

De pe filiera Ana Pauper ne vine o propunere, sau leapsa de vrei, draga cititor. Sa ne striptizam de toate inhibitiile si sa ne aratam adevarata fata politica prin acest test. Rezultatul meu:

pcgraphpngphp.png

Economic Left/Right: 2.00
Social Libertarian/Authoritarian: 2.31

Ma rog, nu stiu cat de relevant e rezultatul tinand cont ca intrebarile nu aveau si raspuns neutru. Sau tinand cont ca la un test anterior am iesit libertarian. Sau ca testul nu avea anumite intrebari relevante (port de arma, etc). Sau tinand cont ca la jocul Nation States tara mea oscila intre „Benevolent Dictatorship” si| „Father-knows-best State” (adica cetatenii nu votau, dar taxele erau 7-8% si in rest existau libertati economice maxime si individuale cacalau). Sau fiindca…

Leapsa merge mai departe la Radu, Radu 2, Stelian, Silviu, Krossfire, Ioana, Lucian, Proclet, Fanel, Dan Petre, David, Bovanne, Botache, Ion, Blog Naiv, Daniel Octavian si Cosmos Bacsi.

Written by machiavellian

Noiembrie 27, 2007 la 10:25 pm

17 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. cu nationstates corelează al meu:)
    aveam scandinavian paradise.
    bineiînteles că o serie de chestii sînt simplificate, ca în orice test pe care-l favi în zece minute.

    anapauper

    Noiembrie 27, 2007 at 10:35 pm

  2. Da, la tine se leaga – adevarat. Totusi, nu poti sa spui ca intrebari gen „esti de acord cu pedeapsa capitala” intra in autoritarism vs libertarianism sau dreaptea se bade cu stanga (economica).

    machiavellian

    Noiembrie 27, 2007 at 10:39 pm

  3. asta cu pedeapsa capitală intră, zic eu… pro- la autoritarian, contra- la libertarian.

    anapauper

    Noiembrie 27, 2007 at 10:44 pm

  4. Nu sunt de acord. Mai ales ca libertarienii de dreapta sunt de acord cu portul de arma si utilizarea ei de catre privati daca necesitatea o cere. De aici si pana la pedeapsa capitala e cam putin. Deci e cu cantec. 😉

    machiavellian

    Noiembrie 27, 2007 at 10:45 pm

  5. dar la întrebarea cu arta abstractă m-a cam pufnit rîsul!

    anapauper

    Noiembrie 27, 2007 at 10:46 pm

  6. N-o mai tin minte exact.

    machiavellian

    Noiembrie 27, 2007 at 11:45 pm

  7. Am iesit indecis… cam asa ceva sunt…

    Ion

    Noiembrie 28, 2007 at 12:01 am

  8. Eu la Nation States aveam „Libertarian Police State”: adică dacă nu voiai să fii liber, ţi-o luai în freză! 😛
    Testul de pe OkCupid mi se pare mai bun.

    Stelian-Mihai Grădinariu

    Noiembrie 28, 2007 at 12:44 am

  9. […] 28 November, 2007 by Ioana Poza cu opţiunile mele politice şi economice, dintr-o altă leapşă machiavelică: […]

  10. Ei, ei, nici Nation States nu e etalon. Uneori era „Ironfist Consumerists” desi mie consumismul imi provoaca cel putin greata.

    La testul de pe OkCupid am iesit Libertarian (75e/63s).

    machiavellian

    Noiembrie 28, 2007 at 9:49 am

  11. Primit. Rezolvat. Nicio surpriza. Sunt asa cum ma banuiam.

    danieloctavian

    Noiembrie 28, 2007 at 10:15 am

  12. Of, iara leapsa. Mai incolo, ca acuma ma fac cum ca lucrez.

    Botache

    Noiembrie 28, 2007 at 1:48 pm

  13. […] Published November 28, 2007 Pe langa.. Tags: leapsa, politica, stanga Leapsa de la Machiavellian despre stangi si drepte, susuri si josuri.Ii zice Busola Politica(click pt […]

  14. Ei, Botache, nem bai. Si poimaine e o zi. 😉

    machiavellian

    Noiembrie 29, 2007 at 12:23 am

  15. […] 29, 2007 · No Comments Via Machiavellian – ştafetirăn […]

    Vote Bovanne for mayor! « Q.

    Noiembrie 29, 2007 at 8:10 pm

  16. Am executat, in prezent ma gasesc slightly singura in dreptunghiul libertarienilor de relativ-dreapta. Tare mi-as fi dorit o intrebare despre port-arma…

    Danonino

    Decembrie 1, 2007 at 7:21 pm

  17. Si eu voiam o intrebare de port-arma. Sau despre avort. Sau despre homeschooling mai clar. Sau despre un milion de altele care ar fi modificat rezultatul substantial. 🙂

    machiavellian

    Decembrie 1, 2007 at 7:28 pm


Lasă un răspuns

