Degeabatologie

sau arta de a fi degeaba. Disectii pe viu.

De ce n-am votat azi

with 24 comments

  • fiindca din doua sau mai multe rele nu poti tria un bun
  • fiindca efectiv nu am avut ce si nici pe cine sa aleg
  • fiindca nu vreau sa acord legitimitate unor helminti care vor sa-mi vare constitutii proaste pe gat fara sa ma intrebe daca sunt de acord

  • fiindca mai am o farama de constiinta civica
  • fiindca politica si exponentii ei au ajuns de rasu’ targului
  • fiindca nu vreau sa acord legitimitate unei „comunitati” care tot turuie despre „piete libere” dar planifica economia mai abitir decat un guvern socialist
  • fiindca cele doua sisteme de vot sunt unul mai prost decat celalalt
  • fiindca-mi era lene
  • fiindca nevotarea este efectiv cel mai pur protest
Anunțuri

Written by machiavellian

Noiembrie 25, 2007 la 8:55 pm

24 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. 1. Intre vot uninominal, vot pe liste si varianta propusa de guvern poti sa-ti alegi o varianta. Sa inteleg ca alegi una din celelalte doua variante (pe liste sau guvern). Daca e totusi asa, ceea ce nu pot sa inteleg este: de ce nu te-ai dus sa pui stampila pe NU? Te folosesti de faptul ca referendumul ar putea fi invalidat din cauza absenteismului? Daca da, nu gasesc alt cuvant pentru aceasta decat lasitate
    2. Nu poti spune ca toti sunt la fel de rai. Nu cred ca poate cineva sa creada ca Becali e la fel de rau ca Stolojan, sau PRM la fel de rau ca si PD. In anul 2000 s-a merg indiferent de convingere politica la vot si s-a votat cu Iliescu. Altfel, oamenii ar fi fost prea scarbiti de ce se petrece in Romania si nu s-ar fi dus la vot, iar fanaticii lui Vadim s-ar fi dus, nu vreau sa stiu unde am fi fost acuma.
    3. Pentru ca noi sa votam cineva a murit in 1989. Chiar daca am fi ajuns la acelasi rezultat probabil fara varsare de sange, am fi (parere personala) nu depare de Republica Moldova

    In concluzie, consider ( te rog nu o lua personal), ca oamenii care nu voteaza nu au constiinta civica si nu poate decat sa dauneze din acest punct de vedere.

    NM

    Noiembrie 25, 2007 at 9:32 pm

  2. scuze, „Becali e la fel de rau ca Stolojan, sau PRM la fel de rau ca si PD” am vrut sa spun „Stolojan e la fel de rau ca Becali sau PD la fel de rau ca PRM”

    NM

    Noiembrie 25, 2007 at 9:34 pm

  3. Sau puteai să te duci şi să scrii ceva haios în buletinul de vot. 🙂

    (nici eu nu am votat)

    lucianv

    Noiembrie 25, 2007 at 10:14 pm

  4. Of of, aceeasi atitudine radicalo-inutila…in camera la tine trebuie sa plutesc bule de adevar in aer…
    Genul asta de asa-zise proteste nu au nici un efect defapt. iar legat de votul uninominal, un „nu” era si el bun de ceva…
    oricum, putini si buni, pare-se au ales altii si pentru tine…

    anunta-ne cand iti faci partid:P

    ps. pt NM: intr-o anume masura, toti sunt la fel de rai. dar depinde care-i masura… 😉

    Veverita verde

    Noiembrie 25, 2007 at 10:18 pm

  5. Noi, animalutzele mari si mici nu suntem deacord cu atitudinea dumneavoastra stimate tinere… sunteti un egoist si v-ati prins la timp ca substante si alte minuni oricum nu primiti in urma votului, dar noi vrem sa fim reprezentate european si sa avem lege de protectie si pe dvs nu va intereseaza! rusine! huoooo!!!

    grupul animalutzelor de padure

    Noiembrie 25, 2007 at 10:26 pm

  6. ps. ne gandim sa propunem in loc de vot cu mici si bere, vot cu eprubete si substante, ca sa mergeti si dvs…

    grupul animalutzelor de padure

    Noiembrie 25, 2007 at 10:29 pm

  7. Nu v-a suparate da’ ce estee o farama de constiinta civica?… se egxista si faramite?se vede la microscop? produce reagtii in cotact cu altee substante?

    va multumex.

    melcu alunecos

    Noiembrie 25, 2007 at 10:31 pm

  8. Votati IPMMM!

    epurasu pufos

    Noiembrie 25, 2007 at 10:32 pm

  9. Initiativa pentru morcovi mai mari adica!

    epurasu pufos

    Noiembrie 25, 2007 at 10:33 pm

  10. Noi va sustinem! si noi am protestat azi, nu de alta dar nu ne-a dat liber nici azi (manevra PNL-ista, of course)…plus ca pt noi n-a murit nimenea in ’89. Avem si leu printre noi… el n-are drept de vot ca vine din Africa… dar noi am fi votat… cum n-am putut sa plecam de aici, am zis ca macar sa protestam!

    PROTEST!!!! pentru constiinta civicaaaaaaaaaaa!!!

    Cu stima,

    caprioara maronie, iepurasii, cocostarcii, cerbu’, ursu’, celalalt urs, inca un urs, lupu’, barza, veverita, cealalta veverita si mistretzu

    grupul ZOO

    Noiembrie 25, 2007 at 10:37 pm

  11. (shhht!…defapt noi am votat…pe sub mana!)

    din casutza ursilor

    Noiembrie 25, 2007 at 10:39 pm

  12. NM:

    1) Sunt toate trei proaste. E ca si cum as alege intre trei masini proaste cand pot sa merg bine-merci si pe jos.
    2) Ba da sunt toti la fel de rai. Singura ideologie politica e ciolanul iar programul de partid nu e scopul ci mijlocul de a ajunge la ciolan. Iar in privinta PRM-ului, multi studenti au votat in 2000 cu Vadim doar pentru a protesta. Te intreb: ce protest preferi, pe al meu sau cel din 2000?
    3) Ma indoiesc ca oamenii aia au murit pentru ca noi sa putem vota. Ei au murit din dorinta de libertate. Nu distorsiona istoria dupa bunul tau plac.
    4) Constiinta civica nu inseamna „sa votezi”.

    lucian, ceva similar propunea si Ioana. Eu zic ca e o pierdere de vreme. Si ma bucur ca foarte multi romani au refuzat sa voteze anul acesta.

    veverito, nu pluteste in camera mea adevarul. El este chiar aici pe blog. Si, dupa cum spunea si batranul Cioran, orice protest, oricat de prost, e mai bun decat conformarea la o situatie proasta.

    machiavellian

    Noiembrie 25, 2007 at 10:39 pm

  13. 1) te intreba daca esti pro saucontra votului uninominal propus de basescu. 2 raspunsuri: DA sau NU. Nu vad altceva (daca preferi un termen fizic, e cuantificat)
    2) daca e adevarat ce zici, era un protest prostesc izvorat din teribilismul unora (ca si cei care-si pun cercei in nas ca sa iasa in evidenta). As fi dezamagit daca te-ai compara cu ei. este imposibil sa fie toti LA FEL de rai
    3) Oamenii au murit pentru libertate, iar una dintre libertati este aceea de a alege cine te conduce/repretinta
    4) ai dreptate, nu inseamna a nu vota dar inseamna SI a nu vota

    NM

    Noiembrie 25, 2007 at 11:19 pm

  14. Eu a trebuit neaparat sa merg sa pun NU la referendum, iar daca tot am fost acolo m-am indurat sa dau o stampila si pe europarlamentare…

    Ion

    Noiembrie 25, 2007 at 11:49 pm

  15. Eu am votat cu Mircea Badeai cel mai tare.

    dadatroll

    Noiembrie 26, 2007 at 12:48 am

  16. Din cauza mea n-ai votat.

    stefantalpalaru

    Noiembrie 26, 2007 at 4:01 am

  17. Eu nu am votat ieri din cauza lui machiavellian care voia musai sa ajunga acasa. Si nu, nu a citit nicio carte in loc sa voteze. Iar daca PNG va avea 49,9% o sa incep sa ma ingrijorez ca votul meu chiar conta.

    Ioana

    Noiembrie 26, 2007 at 4:13 pm

  18. […] din cateva motive mai mult sau mai putin independente de mine nu am mai reusit. Nu pentru ca ar fi o metoda de protest, ci pentru ca asa s-a intamplat. Am vrut sa votez pentru ca asta cred ca trebuie sa faca oricine se […]

  19. Te inteleg perfect.

    Cristina

    Noiembrie 26, 2007 at 5:49 pm

  20. Dom’le … sunt de acord cu tine. Cam aceleasi motive le-am avut si eu in a nu vota. Sunt o multime de lucruri mai bune de facut in timpul acela.

    Pt. cei care il criticati: realizati, bineinteles, ca alegerea e o falsa dilema, nu? Aici nu exista o alegere propriu-zisa, nu exista optiuni pentru categorii antagonice sau, cel putin, macar diferite … e pur si simplu o reimpartire cvasi-feudala a „ciolanului”, in mod arbitrar. Noi, cei care nu am votat, am refuzat sa cadem in capcana iluzorie a alegerii …

    Pt. Ioana si Machiavellian : ce ziceti de o bere saptamana asta, daca suntem in Cluj toti?

    Insurgiam

    Noiembrie 26, 2007 at 6:24 pm

  21. NM, sa-ti raspund cu o oarecare intarziere, dar ziua de „lucru” e de 12 ore 😉 :

    1) Sistemul lui Basescu e mai prost pentru ca a) o mare parte a populatiei nu e reprezentata, desi voteaza. Ma indoiesc ca ar exista vreun candidat cu 80% chiar si in turul 2.
    b) fiindca ne cunoastem confratii, va fi tot un vot pe liste, dar voalat. Singura diferenta e ca vezi mai bine pe cine votezi, dar sa fim seriosi, candidatii vor aparea tot de la centru.

    2) Nu orice protest e izvorat din teribilism. Si nici toleranta fata de un rau perpetuu nu e virtute.

    3) Da, printre foarte multe libertati exista si (aparent) cea pe care o spui tu. Doua notiuni cheie aici: multe libertati, alegere aparenta.

    dadatroll, din pacate n-a candidat, poate ii trimiteam un vot spre europarlament.

    stefan palatralule, da, din cauza ta n-am votat. Argumentul tau care merita o teza de doctorat summa cum laude m-a convins. Ba nu, ma insel, The Nobel Peace Prize.

    Ioana, daca nu ma plimbai prin mall-uri poate aveam timp sa si citesc. 😉

    insurgiam, you have mail.

    machiavellian

    Noiembrie 26, 2007 at 9:10 pm

  22. Eu ieri abia m-am suportat pe mine, darămite să merg să votez. Oare se pune la categoria “neimplicare civică”? Câte întrebări…

    Ştefan Muşat

    Noiembrie 26, 2007 at 11:39 pm

  23. ai o leapşă de la mine. test de orientare politcă:)

    anapauper

    Noiembrie 27, 2007 at 11:35 am

  24. 1) Daca aceasta e parerea ta, de ce nu ai pus stampila pe NU?
    2) E adevarat. Nu orice protest e izvarat din teribilism, dar eu am spus ca acel tip de protest a fost izvorat din teribilism. In timp ce unii „protesteaza” altii aleg in locul lor
    3)Daca lucram la nuante putem relativiza orice. Nu cred insa ca aceasta e o pista corecta

    NM

    Noiembrie 30, 2007 at 7:27 pm


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: