Degeabatologie

sau arta de a fi degeaba. Disectii pe viu.

Campania „Mai bine citeste o carte”

with 8 comments

Gasit pe blogul lui Daniel Octavian:

Comentariul machiavellian: Morala din video e o porcarie. Respectivul nu voteaza fiindca ii e lene, deoarece prefera sa stea tolanit pe sofa si sa admire Pro(s)TV. Asa ca poti linistit sa nu votezi nici tu. Mai bine ramai acasa si citeste o carte.

Written by machiavellian

Noiembrie 19, 2007 la 9:36 pm

8 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Da, daca promiti ca voi reusi sa citesc o carte in jumatate de ora 😉 .

    Ioana

    Noiembrie 20, 2007 at 12:06 am

  2. Da’ Mailat voteaza si el? Ca inca nu e condamnat definitiv, deci are drept de vot. Daca da… ce voteaza el votez si eu.

    danieloctavian

    Noiembrie 20, 2007 at 10:36 am

  3. Ioana, nu promit nimic, dar tot esti mai castigata. 😉

    Daniel, Mailat voteaza?

    machiavellian

    Noiembrie 20, 2007 at 9:53 pm

  4. S-a facut. O carte sa fie … gasim ceva si pentru jumatate de ora (i.e. poeme ale lui Blake). Totusi, shhhht! Cei care citesc ultimul post de pe anti-Blogu’-mi vor intra in eterna dilema: cum face popa ori cum zice popa?

    Insurgiam

    Noiembrie 21, 2007 at 1:11 am

  5. Lasa, ca nici eu nu ma duc singura duminica sa votez, deci s-a dus cartea machiavellianului :)) . Asa ca…aceeasi dilema va fi si aici, Insurgiam 😉 .

    Ioana

    Noiembrie 21, 2007 at 11:41 am

  6. Vrei sa vezi cum te duci duminica singura sa votezi si eu imi citesc linistit si far’ de griji cartea? 😉

    machiavellian

    Noiembrie 21, 2007 at 4:35 pm

  7. Ce atacuri virulente..despre tine Ioana pot spune ca nu mai ai nici o scapare..exista carti cu poze poate alea te-ar multumi sa le termini mai repede ?

    alexunder

    Februarie 10, 2008 at 1:14 am

  8. Alexunder, esti complet offtopic. Stii, oamenii care citesc si nu inteleg se numesc prostalai.

    machiavellian

    Februarie 10, 2008 at 11:20 am


Lasă un răspuns

