Degeabatologie

sau arta de a fi degeaba. Disectii pe viu.

Leapsa 50%, top 100%

with 5 comments

De pe filiera lui Nenea Cosmos (care vezi ca are blog) vine o leapsa. Trebuie sa raspundem la trei chestiuni: care e cel mai prost/stupid/mîrlan/libidinos/retard om politic roman; care e cel mai misto blogger roman; si nu in ultimul rand, cea mai „naspa” persoana publica promovata in acest an de media romaneasca (cu institutia de media inclusa). Asa ca, sa-i dam drumul:

1) Adrian Cioroianu, dintre cei pe care ii vad. Probabil ca sunt destui prea putin „popularizati” si pe care nu-i vad. Nu l-am ales pentru episodul cu Sahara (e singura replica a lui care chiar mi-a placut) ci datorita tuturor gafelor pe care le-a facut in trecut.
2) Cel mai misto bloggist roman… hmmm… machiavellian, but of course.
3) Dan Voiculescu si Trustul Intact.

Leapsa merge mai departe la (ordine pur aleatorie): Ana, Radu, Radu 2, Stelian, Silviu, Krossfire, Ioana, Lucian, Proclet, Fanel, Dan Petre, David, Bovanne, Botache, Ion. Cei care raspundeti sa-i dati de stire si lui Cosmos sa poata centraliza propunerile. Sa traim!

Written by machiavellian

Noiembrie 17, 2007 la 8:37 pm

5 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. O sa-ti raspund si eu aici daca mi se permite la leapsa primita de tine.

    1) Traian Basescu
    2) Dupa mine, imi place mult cum scrie Radu Iliescu
    3) Traian Basescu (realitatea, evz)

    Ion

    Noiembrie 17, 2007 at 8:47 pm

  2. Pai, si mai simplu, considera-o trimisa si la tine pe blog si da-i de stire lui Nenea.

    machiavellian

    Noiembrie 17, 2007 at 8:54 pm

  3. […] Da, domne, 3 premii iniţiate de nenea Cosmos. Din leapşă în leapşă, uite că domnul Machiavellian a binevoit a-mi trimite şi mie mai departe leapşa. Aşă că nu mai aberez şi trec la […]

  4. Mersi, am sa ii raspund maine

    Ion

    Noiembrie 18, 2007 at 9:52 pm

  5. […] 23, 2007 · No Comments Nea’ Cosmos transmite via Machiavellian şi Cropcircles marea provocare a numirii celor mai cei dintre toţi cei care este, sunt şi vor […]

    Superlativu’. « Q.

    Noiembrie 23, 2007 at 1:32 am


Lasă un răspuns

