Degeabatologie

sau arta de a fi degeaba. Disectii pe viu.

Raspuns „marelui” Gramo

with 22 comments

Personagiul colectiv (sau o fi la plural – colectivi?!) Gramo se intreaba:

Nu e un semn de maxima ipocrizie sa te plangi de xenofobia italienilor in timp ce tu dai dovada de rasism?

Domnule si Doamna Stefanov, va raspund cu o intrebare: Nu e un semn de maxima ipocrizie sa te plangi de intoleranta altora cand tu nu tolerezi ideile lor?

Banuiesc ca nu trebuie sa va spun ca raspunsul este „Ba da” orice scuza tampita ati tranti, nu?

Written by machiavellian

Noiembrie 7, 2007 la 1:22 am

22 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. mă plâng de intoleranţa unor nazişti, şi NU tolerez ideile lor naziste si rasiste, şi nu, nu e ipocrizie.

    e ipocrizie doar când te plângi de intoleranţa lor rasistă cât timp cât eşti şi tu rasist.

    pterodactyl

    Noiembrie 8, 2007 at 3:37 am

  2. Nu, toleranta este universala. Nu merge „tolerez pe unii da pe altii ba”.

    Si unde vezi tu atatia „nazisti”? Ca doar n-o hi si Ciorobleanu dintre ei.

    machiavellian

    Noiembrie 8, 2007 at 5:18 pm

  3. ii vad peste tot, si ma intristeaza, cand nu ma enerveaza. tu tolerezi nazismul, xenofobia si intoleranta? ca si ei sunt ai nostri, nu-i asa? ia incearca sa-i explici unui exaltat din asta cu vorba buna. nu intelege decat de huo. HUO!, atunci.

    pterodactyl

    Noiembrie 9, 2007 at 3:58 am

  4. pentru cine bate campii despre „intoleranta romanilor” (ca si cum Romania ar fi fost laborator de lupte de clasa si holocausturi), ii amintesc de Dobrogea, unde de amar de ani, vorba unui om inteligent, „locuiesc fara placute” romani si aromani, evrei, tigani, lipoveni, turci, tatari, greci si bulgari si ce naiba or mai fi pe acolo. unde dracu au auzit ei de „intoleranta” acolo?!

    man

    Noiembrie 9, 2007 at 3:22 pm

  5. Da, tolerez libera exprimare, fie ca e a ta, a unui nazist sau a unui guevarist. Nu vad unde e problema. Si nici tie nu pot sa-ti explic cu vorba buna ca toleranta ori e ori nu e. Nu exista jumatati de masura.

    machiavellian

    Noiembrie 9, 2007 at 7:19 pm

  6. Silviu, nu stiu de ce, dar comentariile tale sunt prinse de Akismet. Deci imi cer scuze pentru intarzierea publicarii lor, dar nu prea am ce face.

    machiavellian

    Noiembrie 9, 2007 at 7:45 pm

  7. Nenea Man are dreptate şi întăresc spusele lui prin experienţa directă de mai bine de 22 de ani. Mai mult, după spusele unui bun prieten, aş înainta Dobrogea ca model de toleranţă, în primul rând religioasă, căci în zona a veche a oraşului Constanţa se află 4-5 biserici de culte diferite, situaţie nu neapărat singulară pe teritoriul dobrogean. Pe de altă parte, tâlhari români, machidoni, turci sau ţigani sunt destui…contează că ei sunt tâlhari şi fac măgării, nu că sunt ţigani sau români sau altă naţie.

    Ştefan Muşat

    Noiembrie 9, 2007 at 8:44 pm

  8. @ Machiavellian : nu face nimic.

    @ Stefan Musat : inexplicabil cum unii au preluat taclaua postmodernist-europeana si au zis ca idiosincraziile lor se aplica peste tot si in mod egal (as sublinia „egal”). cu atat mai mult cu cat de microbul asta sunt deseori imbolnaviti oameni care au si oarecare potential intelectual… o dovada in plus ca o oarecare cultura nedublata de niscaiva bun simt nu valoareaza mai nimic

    man

    Noiembrie 9, 2007 at 10:13 pm

  9. SUPERB, MACHIAVELLIAN….PUR SI SIMPLU SUPERB POST.

    David

    Noiembrie 10, 2007 at 12:24 am

  10. pentru aceiasi 2 MISAisti:

    „Nu e un semn de maxima ipocrizie sa acuzi pe cineva de frauda-pentru o gluma legata de valoarea blogului, cand tu sustii ca enfantul tau are blog?”

    David

    Noiembrie 10, 2007 at 12:27 am

  11. David, habar n-am despre ce vorbesti… Eu nu-l citesc pe lumea lui Gramos atat de des. Pur si simplu nu am (de) ce.

    machiavellian

    Noiembrie 10, 2007 at 11:30 am

  12. eu nu`l citesc deloc…
    am avut, insa, un clash in trecut(adica el a avut cu mine, eu fiind indiferent fata de persoana/ele lui).mi`a reprosat ca bannerul de pe blogul meu, care spune ca blogul valoreaza 600 de milioane de euro, inseamna frauda, pentru ca mint omu`…asa ca eu intreb daca nu se cheama tot frauda sa scrii un blog in numele copilului tau si sa folosesti persoana I, sugerand ca autorul este bebelusul gramokid.

    David

    Noiembrie 10, 2007 at 1:10 pm

  13. Hahahahaha. Chiar ti-a comentat asa ceva pe blogul tau? :))

    machiavellian

    Noiembrie 10, 2007 at 4:40 pm

  14. nu, a scris un post mic despre mine si a dat pingback.
    http://gramos.wordpress.com/2006/11/17/cei-care-zambeste-cu-nerusinare/

    David

    Noiembrie 10, 2007 at 7:47 pm

  15. Hmm, nu stiam ca Aristotel afecteaza la unii simtul umorului. Chiar ireversibil. Ar trebui sa treaca pe Etica Nicomahica un disclaimer. 🙂

    machiavellian

    Noiembrie 10, 2007 at 9:04 pm

  16. @machiavellian: Culmea e că ai reuşit, cu vorba. Înţeleg ce vrei să spui, chiar dacă nu pot să mă conformez în totalitate. Credeam că sunt tolerant în general, dar eşti mai tolerant deât mine. Cool.

    pterodactyl

    Noiembrie 12, 2007 at 2:48 am

  17. lăsând la o parte subiectul, chiar îţi închipui că marele gramo citeşte micul tău blog?

    radugo

    Noiembrie 12, 2007 at 6:04 pm

  18. pterodactyl, ma confunzi, eu nu sunt tolerant deloc. Dreptul la exprimare libera nu tine de toleranta, neaparat.

    radugo, wordpress-ul trimite automat ping si lui ii apare trackback articolul acesta la comentarii. Si daca le modereaza tot vede ceva.

    machiavellian

    Noiembrie 12, 2007 at 6:09 pm

  19. nu vreau să te superi, mai ales că n-am nici un amestec, dar nu există vreo urmă de ping la comentarii. cred că a trimis un pong la ping-ul tău.

    radugo

    Noiembrie 12, 2007 at 6:53 pm

  20. N-am spus ca nu le sterge, ci ca le vede. Ce face cu trackback-ul e problema lui. Dar nu te-ai astepta sa fie baiat gigel ca tine si ca mine si sa accepte critici, nu?

    machiavellian

    Noiembrie 12, 2007 at 7:25 pm

  21. Dreptul poate că nu ţine, într-adevăr. Reacţia ţine. În rest, now it makes more sense.

    pterodactyl

    Noiembrie 14, 2007 at 2:04 am

  22. Ma bucur ca am ajuns sa ne intelegem. Oi fi eu intolerant notoriu, dar capcaun nu sunt. 😉

    machiavellian

    Noiembrie 14, 2007 at 4:38 pm


Lasă un răspuns

