Degeabatologie

sau arta de a fi degeaba. Disectii pe viu.

Cine lupta in armata americana?

with 8 comments

Imigrantii, cine altcineva. Si totul pentru cetatenia americana. Un reportaj Der Spiegel.

Written by machiavellian

Octombrie 25, 2007 la 10:42 pm

8 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Exista un documentar pe subiectul asta. L-am luat candva de pe demonoid. Era acolo o faza adorabila: un oficial de la pentagon explica ce si cum. Spunea el ca imigrantii care aspira la bunastarea pe care le-o ofera cetatenia americana (!!!) trebuie mai intai sa moara pentru asta, pentru a demonstra ca o merita. Logic, frate!

    danieloctavian

    Octombrie 27, 2007 at 3:20 am

  2. Pentru a primi cetatenie trebuie sa mori mai intai pentru a demonstra ca o meriti. Hahaha. 🙂

    machiavellian

    Octombrie 27, 2007 at 10:49 am

  3. Foarte asemănător cu Imperiul Roman. Intrai în armată, aveai cetăţenie romană, dar era riscul să mori repede. Nimic nu se pierde, totul se transformă..

    LucianV

    Octombrie 28, 2007 at 10:43 am

  4. In general lupta cei ce termina un liceu (sau nu) si n-au nici o viziune asupra vietii..n-au nimic…iar in categoria asta cei mai multi sunt imigrantii sau categoriile defavorizate: negrii din ghetto-uri, latin-americanii si asa mai departe

    Andrei

    Octombrie 28, 2007 at 11:53 am

  5. Imigrantii si unchiu’ sam care la 120 de ani tot mai poate !

    krossfire

    Octombrie 28, 2007 at 3:18 pm

  6. Poate are fi si mai interesant sa vedem pentru cine lupta armata lui Hamburger imparat.

    danieloctavian

    Octombrie 29, 2007 at 5:14 pm

  7. Daca gasesti pe aceasta tema un reportaj Der Spiegel sau de la altii, nu ezita sa-l impartasesti, Daniele.

    machiavellian

    Octombrie 29, 2007 at 9:52 pm

  8. Imi vin in minte mai multe documentare. The end of suburbia. China vs. The US- The battle for oil. Bilderberg – The Ottawa chronicles.
    Primele doua se gaseau pe demono… stii tu. Cel de al treilea exista pe youtube. A disparut complet. Imposibil de gasit chiar cu google. Da’ …l-am vazut.

    danieloctavian

    Octombrie 30, 2007 at 4:05 am


Lasă un răspuns

