Degeabatologie

sau arta de a fi degeaba. Disectii pe viu.

Blog de libertarian

with 5 comments

Va invit pe toti pe toti sa intrati pe acest nou blog. Sa speram ca adresa ramane constanta acum. Pofta mare.

Written by machiavellian

Octombrie 25, 2007 la 10:11 pm

Publicat în si totusi se poate

5 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. De ce zici ca e blog de „libertarian”? Eu zic ca e blog de libertarianolog. Nu suna mai bine?

    Radu Iliescu

    Octombrie 27, 2007 at 11:57 am

  2. Iar m-a depistat domnul Radu Iliescu…

    Stelian-Mihai Grădinariu

    Octombrie 27, 2007 at 1:17 pm

  3. Indeed 🙂

    Radu Iliescu

    Octombrie 27, 2007 at 3:33 pm

  4. Auzi, mai, Steliane, poate ne vedem pe la Craciun prin Boston. M-ai facut curios. Fireste, asta daca si eu te-am facut curios…

    Radu Iliescu

    Octombrie 27, 2007 at 3:34 pm

  5. […] şi-aşa machiavellian îmi recomanda blogul ca fiind unul libertarian, cântecul de mai jos redă tristeţile lui Florent Pagny care, după o „vizită” din partea […]


Lasă un răspuns

