Degeabatologie

sau arta de a fi degeaba. Disectii pe viu.

Probleme cu comentariile

with 2 comments

Akismetul are niste erori prin care blocheaza unele comentarii si nu mi le arata. Daca vi se intampla sa nu va gasiti mesajele si ele respecta Regulile de comentare pe acest blog, va rog sa-mi dati de stire si vedem cum rezolvam.

Semnat,
Administratia

Written by machiavellian

Octombrie 19, 2007 la 12:40 am

Publicat în administratif

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Daca comentariile voastre nu apar pe blog, va rog sa imi lasati un comentariu si sa imi atrageti atentia pentru a solutiona problema imediat.

    dadatroll

    Octombrie 25, 2007 at 4:20 am

  2. Oooo, ce limbaj elevat si-a tras troll-ul. Cine ti-a soptit ce sa spui, ma? 🙂

    machiavellian

    Octombrie 26, 2007 at 5:44 pm


Lasă un răspuns

