Degeabatologie

sau arta de a fi degeaba. Disectii pe viu.

Ce vreau eu de la Cluj

with 10 comments

Bufonul regal mi-a trantit o provocare: ce vreau eu de la orasul Cluj si poate rezolva administratia. Am evitat pana acum din cronica de timip, dar acum hai sa-i dam bataie:

  • Aglomeratia infernala din centru. Mai ales dimineata si mai ales lunea dimineata. Nu poti sa misti un deget, apoi sa ajungi unde vrei. Solutia? Habar n-am, ar putea inchide o parte din strazi si sa le transforme in zone pietonale. Si apoi sa se descurce automobilistii cum or putea.
  • Zgomotul si colbul de pe Observatorului. La orice ora ti se cutremura geamurile de la camioanele de mare tonaj, iar 5 minute de geam deschis asigura doza zilnica necesara de monoxid de carbon. Solutia? Ce mama naibii mai fac cu soseaua aceea de centura? Fiindca nu mai am rabdare s-o gate, m-am mutat ceva mai jos.

  • Lucrarile incepute acum si terminate niciodata. Bai, stimabililor administratori de drumuri, in contract se poate mentiona frumusel: nu terminati la timp, penalizari. Ca doar nu suntem tara nimanui sa-si bata joc toti constructorii de noi
  • Lucrarile facute de mantuiala. Adica, bre, inteleg ca ai asfaltat Napoca anul trecut, dar n-ar fi cazul sa tina macar doi ani?
  • Pietrisul din Piata Unirii. O escalada pe acolo si te-ai umplut de tot praful centrului.
  • Praful universal, ubicuu si pretutindeni preponderent. De acasa pana la serviciu sau scoli si pantofii sunt gri. Cand termini o lucrare e cazul sa si cureti. In Cluj nu face nimeni asta. Pe Republicii a stat o movila de nisip vreo 2 luni.
  • Masinile parcate pana in peretii caselor si trotuarele care devin practic impracticabile. Ca pieton vreau sa mi se respecte macar acest drept, ca de poluare nu mai am ce sa zic. Politia Primariei ce pazeste?
  • Parcarile practic inexistente. Bai, stimabililor. E chiar atat de greu sa construiti subterane? Sau sa concesionati spatii in acest scop?
  • Casele de bielete RATUC deschise la ce ore au ei chef. De ce sa ma duc dintr-o statie in alta in cautare de bilet?
  • Strazile din Zorilor groaznic de prost numite. De ce Rapsodiei e formata din doua strazi perpendiculare pe o a treia si strada Zorilor e reprezentata de doua strazi paralele intre ele? Sunteti chiar in asa mare pana de nume? Uita-ti, edililor, ca eu sunt mai inspirat: Ceres , Mortilor (ca tot avem Viilor), Castanilor (ca avem Ciresilor), Simfoniei (daca tot este Rapsodiei).

Leapsa o ia/fura cine vrea fiindca mi-e prea lene sa nominalizez pe cineva.

Written by machiavellian

Octombrie 14, 2007 la 12:50 am

10 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Si eu tot pe Observator stau, da nu am asa probleme cu zgomotul de la marea circulatie, mare. O fi din cauza termopanelor.

    Mie imi place numele strazilor din Zorilor. Pana si numele cartierului e super tare. E cute. ^.^

    In rest, we agree! 😀

    Botache

    Octombrie 14, 2007 at 10:01 pm

  2. Eu nu mai stau pe Observatorului, m-am mutat pe Viilor. Oricum, nu inteleg de ce l-au numit Observatorului daca Observatorul astronomic e pe Ciresilor. 🙂

    machiavellian

    Octombrie 14, 2007 at 11:01 pm

  3. Eu vreau ardelencele de la Cluj 🙂

    krossfire

    Octombrie 14, 2007 at 11:36 pm

  4. stai la cluj, machiavellian? dacă as fi stiut, te chemam la o bere…

    anapauper

    Octombrie 15, 2007 at 1:18 am

  5. Sa stii ca in ceea ce priveste masinile parcate aiurea se fac progrese, au inceput sa ridice la greu masini parcate aiurea. Chiar am trecut de multe ori pe langa camionul ala in timp ce ridica masini 😀

    s

    Octombrie 15, 2007 at 9:38 am

  6. Ce nu-mi place Viilor, pe aia urc si cobor toata ziua cand ma duc si vin de la lucru. Oh well, banuiesc ca e mai linistita atmosfera pe acolo.

    Cat despre Observatorului, asta e intrebare din aia: care a fost primul, oul sau gaina? si tot asa. 😛

    Botache

    Octombrie 15, 2007 at 9:49 am

  7. S, am observat si eu schimbari, in bine: Creanga e curatata de masini periodic si se poate umbla in sfarsit pe trotuare.

    Botache, eu am coborat zilnic Republicii timp de doi ani, schimbarea e binevenita. 😉

    ana, nici eu nu stiam ca esti din Cluj, dar timpul nu e pierdut. 😉

    krossfire, obsesii de sudist? :))

    machiavellian

    Octombrie 15, 2007 at 6:58 pm

  8. nu-s din cluj, dar trec des p-acolo. străbunicul meu e înmormîntat acolo (btw).

    anapauper

    Octombrie 15, 2007 at 11:42 pm

  9. timpul nu e pierdut, într-adevăr:)

    anapauper

    Octombrie 15, 2007 at 11:43 pm

  10. servus clujene, ca amu tot e faza cu servus cu tata lumea :))

    faza cu subteranele cred ca e mai grea… m-am gandit si io, am fost si io taguit si mi-am dat si io cu jalba dar asta cred ca e grea si mai ales pt ca solul e de asea netura 😉

    mno, dar cu alialalte se poate… dar trebe sa recunosti si tu ca stam mult mai bine decat pa vremea lu funi

    numa bine man

    oedip

    Octombrie 19, 2007 at 2:54 pm


Lasă un răspuns

