Degeabatologie

sau arta de a fi degeaba. Disectii pe viu.

Din nou intelepciunea marginalilor

with 4 comments

Mai demult va povesteam despre enciclopedia anarhista, copie proasta de Wikipedia. Ei bine, am mai dat o raita pe acolo. Am descoperit ceva foarte-foarte interesant:

Anti-sexism-ul este o miscare impotriva sexismului.

Zau? Nu ma mira ca e acelasi autor care a scris si porcaria de care vorbeam mai demult. Cred ca as putea sa tin acest blog numai cu perlele astora de la Anarho-pe-di-a.

Written by machiavellian

Octombrie 9, 2007 la 8:43 pm

4 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Şi nu-l doare mâna? De la scris, evident.
    Ca să fiu sincer, şi eu în perioada mea de teribilism (printr-a 8a) ziceam că „abstinenţa rulz”, dar, totuşi, mi-a venit şi mie mintea la cap…
    Aaa, poate „enciclopedul” s-a referit la antisexiştii ca la persoanele care fac numai dragoste…Sau sunt impotente.

    lucianv

    Octombrie 11, 2007 at 9:48 pm

  2. hehe, cand am aflat de aparitia „aorhonapedia” pe indymedia am frunzarit-o si eu un pic. parte mea preferata (copy paste dupa un comentariu de al meu de pe indy):

    (citat Anarhopedia)
    „Actul Justitia Criminala si a Linistea Publice
    In 1994, in Marea Britanie s-a eliberat actul Justitia Criminala si Linistea Publica 1994 in care sunt prevazute diferite sectiuni concepute pentru a reteza cresterea pretecerilor gratuite si protestele anti-circulatie pe autostrada(cateodata de raveri si calatori). Aceasta a permis politiei sa aresteze pe orice cetatean ce parea sa pregateasca o petrecere rave, sa astepte ca o petrecere rave sa inceapa sau parea sa asiste la o petrecere rave. ”

    Exemplar! Trebuie sa te apuci sa scrii almanahe cu o asemenea cultura, precizie gramaticala si consistenta literara.( ca sa nu zic de detalii si documentatia pe care se bazeaza articolele de pe aorhaopeidia, profund inexistente).

    Eu as reformula articolul asta asa:
    „Odata, in Marea Britanie s-a instaurat o lege care nu mai dadea voie la oameni sa faca petreceri rave. Si apoi, daca un om statea si astepta petreceri rave, cica, il aresta politia. Pentru resurse si bibliografie a se vedea o bucata de hartie igienica folosita”

    ion

    Octombrie 18, 2007 at 3:08 pm

  3. Hahaha, da, si eu din indymedia dadusem de ei, dar n-am vrut sa precizez sursa exacta ca nu cumva sa le fac reclama. Ma rog, dupa cum spuneam, as putea sa scriu numai despre Analfabetopedia pe blogul meu si nimic altceva, atat este de muls acolo. 🙂

    machiavellian

    Octombrie 18, 2007 at 3:16 pm

  4. uite inca o faza tare:

    „Copwatch este o reţea din Statele Unite organizaţie voluntara care supravegheaza poliţia.Gruparile Copwatch de obicei monitorizeaza poliţia prin filmarea activitaţi acestora cu camere video.Acestea incearca sa educa publicul cu privinta la comportamentl acestora şi la o mai buna si detaliata cunoaştere a drepturilor fiecaruia.”

    Dovada irefutabila ca acel cineva care administreaza „oarhponhia” (imi place sa le stalcesc numele) e un analfabet. Si asta e bine cand ma gandesc ca dusmanii mei idiotologici sunt zero 🙂

    ion

    Octombrie 18, 2007 at 3:29 pm


Lasă un răspuns

