Degeabatologie

sau arta de a fi degeaba. Disectii pe viu.

Scrisoare deschisa francmasonoizilor rumani

with 7 comments

Catre,

Inalt preasfintenie mult prea fericitul hyperarhiteragigantul si Marele Maestru ninjutsu kendo al Marii si Enormei Loji din mica is umila Rumanie Eugen Ovidiu Chirovici si si mai inaltul si mai preasfantul indrumator al spiritului muritorilor de rand si a celora care se baga-n fata, luptator neinfricat cu fortele raului, persecutorul pacatului, Dan Ilie Ciobotea

… mai mereti la vaci!

There I said it! Big woop, wanna fight about it?

Written by Ninjalistic

Septembrie 24, 2007 la 5:06 pm

Publicat în bataia de joc

7 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. =)) ce ai, mey cu ei? ceva anume? ca vreau sa stiu si eu… daca e doar asa, ca supara contrastul intre surlitarea trambitata si statutul concret… da, sunt de acord. dar poate totusi ai ceva anume cu ei… ca am chef de ras in seara asta 😛

    psiheea

    Septembrie 25, 2007 at 11:04 pm

  2. Lasa-ma sa ghicesc, ai vrut sa-i bagi in aia ma-si? Aha. Si nu puteai, simplu, sa-i bagi in aia ma-si?

    A propos, cunostintele tale despre francmasonerie deverseaza din degetar mai nou? Lasa-ma sa ghicesc, ai auzit cumva ca francmasonii sunt rai si otravesc iaurtul Danone? Infiorator…

    P.S. Am mai cerut la o vreme tot pe acest blog ceva credencials tot la o discutie despre francmasonerie. Cu besteleala scrisa de tine nu s-a inaintat catusi de putin…

    Radu Iliescu

    Septembrie 26, 2007 at 7:59 am

  3. Imi pare rau ca nu pot sa pun o pereche mare de sani numelui autorului, dar ma costa prea mult pentru a merita. Macar atunci s-ar prinde oamenii ca nu-i blog personal.

    machiavellian

    Septembrie 26, 2007 at 9:11 am

  4. Da, pai am vazut. Plus ca nu te stiam pe tine asa de nevricos incat sa injuri zemos pe subiecte de genul asta.

    Oricum, eu il sfidez pe lulibus asta sa ne explice ce-a citit el despre francmasonerie (sper ca nu mizeria lui Bivolaru) si cam ce stie ele despre hermetismul utilizat in francmasonerie. Discutia incepe cu o scurta dizertatie despre francmasoneria operativa versus francmasoneria speculativa. Dau si bibliografie la nevoie…

    Pana una alta, eu ii transmit ca e tampit. Fara mari complicatii, doar atat: tampit.

    Radu Iliescu

    Septembrie 26, 2007 at 9:26 pm

  5. de ce nu incerci sa scrii ceva pe peretii unei toalete care au scapat nepictati de prietenii tai sprituali?! e mai ieftin decit blogul, ultima gaselnita a frustratilor…si de ce la vaci?! ai nevoie de companie, te plictisesti linga Joiana?!

    sigmund freud

    Septembrie 27, 2007 at 12:04 am

  6. Oho, da’ iti faci prieteni , nu gluma. I-auzi, primesti si bibliografie. Fain!
    Oricum, na, acum ai dreptul tau sa iti casune pe cine vrei tu. Pe mine uneori asa m-apuca o boala pe mulgatorii de capre cu mana stanga… da’nici nu se compara cu bazdacul pe care mi-l provoaca cei care isi sufla nasul in batiste albastre ( cand se stie ca mucul se asorteaza cu verdele!).
    Ideea e ca ai dreptul sa te indignezi cu motiv, fara motiv, sau cu un fel de motiv, dar din plictiseala. De aici si pana la reactiile comentatorilor…naiba mai pricepe.
    Oricum, zau, da-o in zeama de treaba. Masoneria la noi e o chestie la fel de demna de luat in seama ca si lupta impotriva coruptiei. Zau.

    danieloctavian

    Septembrie 27, 2007 at 8:26 am

  7. mai danieloctavian, cum spunea unu’ popper, dreptul de a da cu pumnul se opreste la nasul celuilalt. asa ca ne lesi cu ‘dreptul de a ti se casuna pe cine vrei’…poate i se casuna miine unuia pe tine si-ti sparge capul.dar e o carcateristica a prostiei de ” a avea parea ei’. despre orice…si oricind…hasta la vista, baby!

    sigmund freud

    Octombrie 2, 2007 at 12:24 am


Lasă un răspuns

