Degeabatologie

sau arta de a fi degeaba. Disectii pe viu.

N-am semnal pe SMS

with 5 comments

Cica ar fi noua manea, la ultima moda. Pacat ca Guta si colegul sau nu prea au simtul ritmului, spre deosebire de fufele din spate care se misca bine.

Zi-le, Guta!

Written by machiavellian

Septembrie 10, 2007 la 11:27 pm

5 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. uite o manea care m-a răvăsit:

    anapauper

    Septembrie 11, 2007 at 11:34 am

  2. A, poi asta e veche. Cauta clipuri mai noi de maimuta asta. (m minuscula e intentionat;))

    machiavellian

    Septembrie 11, 2007 at 3:40 pm

  3. am gusturi clasice 😛

    anapauper

    Septembrie 11, 2007 at 3:49 pm

  4. That man’s a giant fist! 🙂 Imaginaţi-vă oamenii dansând pe aşa ceva la o petrecere. Of, genial… Maimuţă? Aşa-i. 🙂

    bovanne

    Septembrie 11, 2007 at 3:58 pm

  5. Dudes, nici n-ar mai trebui sa le bagam in seama pe mizeriile astea…By the way, efectele din videoclip sunt de cacao, iar domnitele nu arata ca Pam Anderson.Sub asteptari! L-am intalnit pe Guta in vacanta, la Eforie..si acum imi pare rau ca nu i-am tras o vasla intre ochi.

    nantara

    Septembrie 16, 2007 at 9:53 pm


Lasă un răspuns

