Degeabatologie

sau arta de a fi degeaba. Disectii pe viu.

Din put in groapa mortului

with 4 comments

Am si eu o intrebare care nu ma lasa in pace. Ce diferenta este intre un sistem politic care te baga la inchisoare fiindca esti homosexual si altul in care iti gasesti aceeasi soarta daca critici pe-din-dosi?

Written by machiavellian

August 15, 2007 la 7:19 pm

Publicat în corectie politica

4 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nici una?

    Muşat Ştefan

    August 16, 2007 at 3:32 am

  2. Asa ziceam si eu, dar astept sa-mi explice unul care sustine noile legi.

    machiavellian

    August 16, 2007 at 8:05 pm

  3. Singura diferenta intre cele doua sisteme este diferenta insasi. Adica variatia, schimbarea decorurilor, inlocuirea butaforiilor. Ceva se misca nu? 🙂

    Radu Iliescu

    August 17, 2007 at 7:27 pm

  4. De nume…

    Realitatea lui Petria

    August 18, 2007 at 2:04 pm


Lasă un răspuns

