Degeabatologie

sau arta de a fi degeaba. Disectii pe viu.

Utopia ratata

with 2 comments

Dupa ce a citit Manifestul Partidului Comunist, un amic mi-a spus: „Oamenii nu sunt destul de buni pentru comunism”, asa ca am fost nevoit sa-i raspund: „Comunismul nu e destul de bun pentru oameni”.

Written by machiavellian

Iulie 22, 2007 la 8:16 pm

Publicat în stanga ne bantuie

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Comunismul este una din „posibilitatile care nu se poate”, cum ar spune cineva 🙂

    Radu Iliescu

    Iulie 22, 2007 at 9:23 pm

  2. Chiar azi mi-am amintit de Campanella si cetatea lui heliosica. In utopia lui comunista propunea ca barbatii slabi sa copuleze cu femeile grase si astfel uniformiza toti oamenii, macar din punct de vedere al greutatii. :))

    machiavellian

    Iulie 23, 2007 at 1:26 am


Lasă un răspuns

