Degeabatologie

sau arta de a fi degeaba. Disectii pe viu.

Cu ce se ocupa ROL.ro

with 4 comments

Pana nu demult, adica pana acum 15 minute, credeam ca ROL.ro sunt o companie serioasa. Nu le vizitasem situl niciodata, dar ma gandeam ca se vor a fi un America Online (AOL) romanesc.

Ei bine, surpriza zilei: o data cu lansarea unui nou serviciu (nu spun care, ar fi deja reclama), domnii rolisti au inceput si sa spammeze.

Asa ca, dragilor idioti de la ROL, va spun de pe acum ca v-ati asigurat un boicotist. Nu voi vizita sit-ul vostru si prin mesajul asta cer tuturor cititorilor acestui blog sa faca la fel.

Din pacate, am dat click accidental pe link-ul din mesajul spam, asa ca le-am confirmat ca adresa mea de email exista. Deci, ma gandesc ca de maine reclamele ROL vor incepe sa curga pe emailul meu.

Si cum spammerii nu sunt prosti destul fara fudulitate, idiotii confirma singuri ca faceau spam. Prima parte a link-ului in continuare (sublinierea imi apartine). Am sters restul, e destula reclama si asa:

http://listserv3.rol.ro/oemp-spam-2007/link.php?URL=

Written by machiavellian

Iulie 13, 2007 la 6:59 pm

Publicat în bataia de joc

4 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Am fost si eu victima 😛

    Cei de pe ArenaIT au verificat pe server (exista unele cu acces public la vizionare) – au un intreg director de spam.

    krossfire

    Iulie 15, 2007 at 7:29 am

  2. Cam asta aratam si eu prin link-ul ala. Nici macar nu se ascund.

    machiavellian

    Iulie 15, 2007 at 12:04 pm

  3. deci SPER SA NU MAI TRIMITETI MAIL-URI pe acest id…nu stiu cum s-a intamplat dar de 2 luni imi trimiteti zilnic…tot felul de porcarii care nu ma intereseaza…m-am dezabonat si…degeaba…sunteti CA RAIA…

    picus gabriela

    Ianuarie 31, 2008 at 2:31 pm

  4. Ce e, draguta? Te-ai pierdut? Ai venit sa faci reclama la ROL?

    machiavellian

    Ianuarie 31, 2008 at 3:44 pm


Lasă un răspuns

