Degeabatologie

sau arta de a fi degeaba. Disectii pe viu.

Apocalipse, now?

with 4 comments

Azi noapte pe la ora 3 in scara vecina cineva punea Mozart. La maximum. Asa ca mi-am pus problema: vine sfarsitul lumii?

Written by machiavellian

Iunie 25, 2007 la 8:31 pm

Publicat în si totusi se poate

4 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. well..intr-o noapte s-a asezat la usa mea un domn aurolac si pentru a scapa de el (mai bine zis de sforaitul lui maiestuos) am pus mussorgski – night on a bare mountain. That should do the trick

    Diana

    Iunie 27, 2007 at 1:06 am

  2. La mine in fiecare noapte pe langa manele, vama veche, Andreea Boceli mai aud si tipate orgasmice ale vecinei de alaturi. Cand se mai termina sesiunea?

    Alexandru

    Iunie 28, 2007 at 12:52 pm

  3. Spune-i ca daca nu tace ii pui Wagner. Ma indoiesc ca ii place sa isi frece prietenul pe o asa muzica „scarboasa” 😉

    machiavellian

    Iunie 28, 2007 at 6:54 pm

  4. Care e legatura intre orgasmul vecinei si sesiune:)?

    Ioana Pasculet

    Iunie 28, 2007 at 7:26 pm


Lasă un răspuns

